haber32
banner77
08 Ekim 2018 Pazartesi 22:25
Gökgöz, ITKM düğümünü çözeceğiz
haber32

Isparta’nın kalbindeki Ticaret ve Kültür Merkezi inşaatı aylar sonra yeniden gündeme geldi. Yılan hikayesine dönen inşaatı gündeme getiren isimse AK Parti Isparta Milletvekili Mehmet Uğur Gökgöz oldu.

ITKM’nın etrafındaki 498 işyerinin artık kapanma noktasına geldiğini söyleyen Gökgöz, Mart 2019’da yapılacak yerel seçimlerle birlikte AK Partili belediyenin bu sorunu çözeceğini söyledi.

Kayna
haber32
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
balamanın kazığı 2018-10-09 07:47:41

sayın vekil mevcut yerin kjimin hatası olduğunu unutmuş galiba. rahmetlinin hatalarını örtmeye çalışıyor.

Misafir Avatar
kıldönmsi 2 ay önce @balamanın kazığı

madem balamanın hatalarını gördün niye duyurmadın engellemedin.ilkokulu bitirmemişmiydin yoksa daha...hadi sütünü iç de yat.

Beğenmedim! (10)
Misafir Avatar
vatandaş 2 ay önce @balamanın kazığı

balaman kadar taş düşsün başına moruk...

Beğenmedim! (11)
Misafir Avatar
HÜSAM 2 ay önce @balamanın kazığı

hala yazıyorsun hadi eve çabuk gir.aksam oldu.baban kızacak sonra. :)

Beğenmedim! (5)
Avatar
YANDAŞ 2018-10-08 23:21:10

Sayın vekil çözüm önerinide açıklarmısın. Sizlerdeki çözüm mantığının değiştiğini düşünmüyorum. " Ver kurtul, sat kurtul".

Avatar
vatandaş 2018-10-09 09:22:59

15 yıldır bu ülkede ikdar partı herşeye yapmaya güçü varken belediyeyim alınca çözecek daha şehir hastanesi hangi belediye vardı yapılınça

Misafir Avatar
Adil 2 ay önce @vatandaş

aynen katılıyorum.çok doğru bir tesbit.

Beğenmedim! (2)
Avatar
millet parkı 2018-10-09 08:21:38

yıkılsın. altı otopark üstü millet parkı yapılsın. zaten çürüdü inşaat.

Avatar
ayhan 2018-10-09 10:06:11

daha konuyu bilmiyorsun dosyadan haberin yok salla babam salla boş yapmayın be.

Avatar
Bu işi çözersen sen çözersin 2018-10-09 08:20:51

helal olsun sayın vekilim hep destek tam destek

Avatar
esnaf 2018-10-09 08:46:29

sırf balaman yaptı diye yapılmadı orası yoksa bi sıkıntı yok madem kazıkta otaparkı niye kullanıyorsunuz..milli servet yaaa ..

Avatar
Nasıl habercilik bu 2018-10-09 01:10:33

diğer vekilleri yok sayarcasına bir yazı. şahsen benim giibi1. ve 2. sıra adaylarına niyetiyle oy veren kişiler de var diye düşünmekteyim

Misafir Avatar
3 battımı 2 ay önce @Nasıl habercilik bu

hayırdır kardeş 3. sıra battı mı. ha ismin ifşa olunca bakalım sokakta nasıl bakarsın yüzüne

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
HÜSAM 2 ay önce @Nasıl habercilik bu

biz 1 ve 2 ci sıra adaylarına vermedik 3. cü sıraya oyumuzu verdik.

Beğenmedim! (3)
Sponsorlu Bağlantılar haber32 haber32
Isparta zayi kayıp ilanlarınız için 0246 223 67 06 Ehliyet, öğrenci kimliği kayıp ilanı vermek için Isparta Express Gazetesi