haber32
banner77
17 Şubat 2019 Pazar 18:54
GÖKGÖZ: KORKUNUN ECELE FAYDASI YOK
haber32

AK Parti Isparta Milletvekili Mehmet Uğur Gökgöz, MHP’li Belediye Başkanı Günaydın’ı halkı kandırmakla, yalan söylemekle suçladı.

Gökgöz, “Korkunun ecele faydası yok ey Yusuf Ziya Günaydın. Yeter. Yalanlarına artık son ver. 10 yıldır yalan dinlemekten bıktık, usandık. Madem koku sorununu çözecektin 10 yıldır neredeydin?” dedi.

AK Parti Isparta Milletvekili Mehmet Uğur Gökgöz, Belediye Başkan Adayı Şükrü Başdeğirmen’in Yenice Mahallesi halk buluşmasına katıldı. Yenice sakinlerine Günaydın’ı şikayet eden Gökgöz, ‘artık susmayacağım’ dedi. Gökgöz, şöyle konuştu:

10 YILDIR YALAN DİNLİYORUZ  

“Bizler sizlerin hizmetkarıyız. Bugüne kadar hep sustum. Cumhur ittifakının hatırına konuşmadık.Ama artık lafı gediğine koyma zamanı geldi. Korkunun ecele faydası yok ey Yusuf Ziya Günaydın. Yeter. Yalanlarına artık son ver.

10 yıldır yalan dinlemekten bıktık, usandık. Madem koku sorununu çözecektin 10 yıldır neredeydin? Topu hep taca attın. Yok ‘mücavir alan sınırı dışında, yok bizimle ilgisi yok’ diyordun noldu 1.5 ay kala mücavir alan sınırı mı değişti? 42 gün kaldı. 42 gün sonra emaneti ehil el olan Şükrü Başdeğirmen’e teslim etme zamanı geldi.

Isparta’da değişim vakti geldi. Biz oy uğruna hiç yalan söylemedik. Kem sözler sahibine aittir. Sayın Günaydın’ı seviyeli olmaya davet ediyoruz. Ve sayın Günaydın’ı milletin taktirine bırakıyoruz.”

Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
sengetli 2019-02-18 08:25:28

sn.gökgöz.iyi diyonda.sizde iktidardasınız 16 yıldır.derebogazı konya yolu burdur dağ yolu hala duble olacak.bizde yalan dinliyoz 16 yıldır.

Misafir Avatar
Hasan 3 ay önce @sengetli

vali̇li̇k otoparkı şaldır şaldır akıyor.kime ihale ettin kaç lira verdin bangın bangır soruyoruz.ses yok soluk yok.birisi mümkünse bu otoparkın içini reise gösdersin Allah aşkına

Beğenmedim! (4)
Misafir Avatar
hüsam 3 ay önce @sengetli

sengette oy kullanıyon burda ahkam kesiyon

Beğenmedim! (6)
Avatar
Ispartam 2019-02-17 20:45:53

Yusuf ziya bu işi bitirdi geçmiş olsun

Misafir Avatar
davar necmi 3 ay önce @Ispartam

sivas üniversitesini kim kurdu,sdü yü kim kurtu,kocatepe üniversitesini kim kurdu söyle vekil söyle

Beğenmedim! (0)
Avatar
hbv 2019-02-18 08:39:07

yanılıyorsunuz sayın vekilim 16 yıldır yalan dinliyoruz.

Avatar
Oğuzhan 2019-02-18 00:06:39

siz hepiniz yusuf ziya günaydın tek.

Misafir Avatar
hüsam 3 ay önce @Oğuzhan

hepiniz derken?

Beğenmedim! (2)
Avatar
Vatandaş 2019-02-18 10:27:55

asıl değişim akpartide oldu. hesabiler hasbileri kovdu, görmüyormusunuz? ama vatandaş bu defa hesabını fena soracak. madem öyle. i̇şte böyle.

Avatar
Sizin yalanları 17 yıldır dinliyoruz ya! 2019-02-18 14:40:18

Balık vermeyin, balık tutacak veya satın alacak güçte olması için milletimize iş ortamları oluşturun, milletimizin emeklerini 3 dünya ülkeleri gibi ucuzlatmayın! Emek veren millet avrupadaki çalışan gibi ücret alsın , emekçinin emeğinin hakkını verin!!!! Millet o zaman zaten kazandığı parayla istediği evi alır , yapar, yaptırır! 3 y: yoksulluk, yolsuzluk, yasakları yok edip milleti adaletle kalkındırıp zenginleştireceğiz iddası ile 2002 de iktidara gelen bir partinin, 17 yıldık iktidarda olduğu halde daha sosyal yardım ve projelerden, fakirler için kibrit kutusu gibi istiflenmiş fakir konutlarının reklamını yapması o iktidar partisinin ayıbıdır!!!! Güzel güneş alan bahçeli, havuzlu müstakil evler sadece eş dost yan yandaşlarınızın aile ve çocuklarının hakkı değil sayın Şükrü! Bütün milletin ve bütün çocukların hakkı bahçeli güneşli müstakil mutlu konutlar!!!

Avatar
Yalvaçlı 2019-02-18 12:21:48

Burada partililerimize, adayadaylarımıza , başkanlarımıza saygısızlık yapıldı ve dışarıdan aday dayatıldı.Madem vatandaşın değil de zenginlerin, mütahitlerin, sarrafların ve Ankara'daki baronların sözü geçiyor sizi onlar kurtarsın. Daha önce yaptık anlamadınız.Öyleyse yine yaparız.size oy Moy yok.

Avatar
ISPARTALI 2019-02-18 14:50:51

sayin gökgöz yapmayin yaa .politik olunurda bu kadar olmaz ,hic birinizi onaylamam ama yusuf bey'in hakkında böyle konuşmaya hakkin yok. her kes saygili olmak zorunda .başka biri yapsa kinarsiniz .siz yapinca maşAllah .. ziya bey isparta için calıstı emek verdı. emeğe saygıya davet edıyorum. ..

Sponsorlu Bağlantılar haber32 haber32
Isparta zayi kayıp ilanlarınız için 0246 223 67 06 Ehliyet, öğrenci kimliği kayıp ilanı vermek için Isparta Express Gazetesi