haber32
banner77
13 Mart 2013 Çarşamba 08:53
GÖLGE ETMEYİN BAŞKA İHSAN İSTEMEZ
haber32
Belediye Başkanı Yusuf Ziya Günaydın akrabalarının Belediyede memur edildiği iddialarını yalanladı. Başkan Günaydın, Ak Parti il başkanı Nuri Uzaktaş'ın akrabalarını memur kadrosuna yerleştirdiği yönündeki açıklamalarına cevap verdi. Günaydın bu isimlerin bir çoğu Hasan Balaman döneminde işe alınan kişiler olduğunu, gayretli gördüklerini Ak Partili olmalarına rağmen memur ettiğini açıkladı. Günaydın onların göreve geldikleri ilk günlerde 50 kişi Isbaş tan 60 kişi Istemden çıkarıldı. Ben kimseyi işten çıkarmadım İstanbuldan gelip büyük maaşlar alanlar vardı seçimin ertesi günü gemiyi terk eden fareler gibi kaçtılar dedi.
Son Güncelleme: 00.00.0000 00:00
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
KİM 2013-03-13 10:48:39

EĞER KAYINBİRADER ATEŞGÜL BELEDİYE BİMS FABRİKASINDA ÇALIŞIYORSA VE BUNA RAĞMEN KUTSAL TOPRAKLARA YÜZ SÜRMÜŞ BİR İNSAN HALKIN GÖZÜNE BAKA BAKA YALAN SÖYLEMEKTEN İMTİNA ETMİYORSA HALA HİÇBİR AKRABAM YOK DİYEBİLİYORSA ARTIK SÖZÜN BİTTİĞİ YERDEYİZ.BU MEMLEKET BİTMİŞ ARKADAŞ AĞLAYANI YOK.

Avatar
gerçekçi 2013-03-13 11:43:53

"Ben kimseyi işten çıkarmadım" bunu söyleyen yüksek mimar bir belediye başkanı. buna yalanın daniskası denir. sizin galiba devam eden işten çıkarılma ve tazminat davalarından haberiniz yok galiba. ayıptır ayıp. hem şu meşhur listeyi kamuoyuna aşıklayın da millet kim olduklarını görsün. kim ne zaman işe alınmış bilen bilir. hem bu listeniz mecliste onaylandı mı onaylanmadı mı siz onu da söyleyiverin de gerçekleri herkes görsün.

Avatar
realite 2013-03-13 11:48:50

sizin gayretli gördüğünüz kişiler kim bi açıklar mısınız. sercan görgülü? elçin ateşgül? ve diğerleri. bunlar hangi konularda gayretli??? eğer milletin bildiği gördüğü konular ise bu belediyeninş bu şehrin vay haline...

Avatar
gorgusuz 2013-03-13 14:49:21

Yalana bak! Sizin memur yaptiginiz insanlar basta elcin atesgul mustafa atesgulun akrabasi degil mi? Mustafa atesgul gibi karisi belediyede degil mi hatta amcasi gibi mehmet atesgul gibi. Atesguller senin akraban degil mi gunaydin???

Avatar
Rümeysa 2013-03-13 14:53:23

Gelelim sercan beye... 34 plakali aracta kim bilir neler neler yapti...

Avatar
çalış boş durma 2013-03-13 15:10:43

SAYIN BAŞKAN FARE BENZETMESİ HİÇ YAKIŞMAMIŞI BENDE SİZE BİR BENZETMEDE BULUNURDUM AMA TERBİYEM MÜSADE ETMEZ BÖYLE KONUŞMALARA KOSKOCA BELEDİYE BAŞKANINI KULLANDIĞI KELİMELERE SÖZLERE BAKIN AYIPTIR YAZIKTIR O MAKAM DA SEN İNSANLARA HAKARET ET KÜÇÜMSE DİYEMİ OTURUYORSUN... HASAN BALAMAN ZAMANINDA BENDE BELEDİYEDE ÇALIŞIYORDUM İŞSİZ ZAMANIMDA ELİMDEN TUTTU ALLAH ONDAN RAZI OLSUN AMA AKP ZAMANINDA MÜDÜRLER FIRIL FIRIL ETRAFINDA DÖNERKEN ERTESİ GÜN Bİ BAKTIKKİ MÜDÜR ARKADAŞLAR BIYIK BIRAKMALAR UKALA TAVIRLAR BIYIK BIRAKMAYLA ÜLKÜCÜLÜK OLSAYDI BİZLERDE BIYIĞIMIZI UZATIRDIK SİZ KADROLU KADROSUZ İNSANLARA RAHATMI VERDİNİZKİ ADAMLAR SİZİN YANIZIDA ÇALIŞSIN YAPTIGINIZ NE YA ÇÖPE SÜRMEK YADA PARK BAHCELERE VERDİNİZ BU MU SİZİN ADALETİNİZ MİLLEYİCİLİĞNİZ BU FARE BENZETMESİ YÜZÜNDEN DE İNSANLARDAN ÖZÜR DİLEMEN İÇİN SENİ GÖREVE ÇAĞIRIYORUM HAYIR BEN YAPAPAM DİYORSANDA İSTİFANI ET BENCE ZATEN ISPARTADA YAPILAN BİR İCRAAT GÖREMİYORUM AKP ZAMANINDA TEMİZLİK GÖREVİNDE ÇALIŞAN 150 İSE ŞİMDİ 50 LERDE ATMIŞLARDA Bİ GEZ BAKALIM MAHALLENİN PİSLİKLERİNİ CADDELERİN PİSİKLERİNİ Bİ GÖR ÖYLE ARABAYLA GEÇİP GİTMEKLE OLMUYOR BU İŞLER Bİ GEZ ESNAF ZİYARETİ YAP DİLEKLERİ ŞİKAYETLERİ DİLE ( KADROYA AKRABALARIMI EŞİMİ DOSTUMU ALMADIM DİYORSUN BİZ ŞAHISTAN BİRE BİR AĞIZDAN DUYUYORUZ ADAMLAR KENDİLERİMİ YALAN SÖYLÜYORLAR SİYASET YAPMAYA GELİNCE İYİSİNİZ GÖREVE GELİNCE İCRAAT YOK ISPARTAMIZ İÇİN Bİ ŞEYLER YAPIN GELİŞTİRİN BOŞ İŞLERLE UĞRAŞACAĞINIZA...

Avatar
ak partili olamazlar 2013-03-13 15:34:16

menfaatleri uğruna davasını ve ak partiyi satan yalakalar seçimlerde senide satacaklar.ben onları hiç bir zaman ak partili olarak görmedim görmemde o ak partili dediklerin en iyi yaptıkları iş adam satmalarıdır.seçimde sonra ak parti il başkanlığının kapısında yatarlar.

Avatar
artık 2013-03-13 21:13:57

16 kişinin sadece 11 tanesi akrabası 2 tanesi meclis üyesinin oğlu geriye ne kaldı zaten :))

Sponsorlu Bağlantılar haber32 haber32
Isparta zayi kayıp ilanlarınız için 0246 223 67 06 Ehliyet, öğrenci kimliği kayıp ilanı vermek için Isparta Express Gazetesi