haber32
banner77
16 Temmuz 2017 Pazar 19:52
Görme engelli vatandaş isyan etti
haber32

Engelli bireylerimiz malesef ülkemizde dünya standartlarının altında hizmet görüyor. Kaldırımlar yollar hatta evler özürlü kimselerin ihtiyaçlarına göre dizayn edilmiyor. Engelliler gün içerisinde sıkıntı ve problemler yaşıyor. 

Bunun en basit örneği dün gece saat 00:30 sularında Iyaşpark Otel civarında meydana geldi. Saat 00:30 sularında görme engelli bir vatandaş Iyaşpark Otel önünden hastane caddesine çıkmak istedi. Kaldırımdaki engelli yolunu kullanan görme engelli vatandaş elindeki bastonla kaldırımdaki bir cisme çarptı ve evine gidemedi. Çünkü kaldırıma çıkmış bir ticari taksi ile karşılaşacağını bilmiyordu. Ardından yoldaki gece geç saatlerde vatandaşların fark etmesiyle yardım edilen engelli vatandaş adeta isyan etti. Yaklaşık olarak 20 dakikadan beri aynı yerde olduğunu kaldırımda bulunan bir cisimden dolayı geçemediğini belirtti.

Son Güncelleme: 17.07.2017 13:27
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Kavşaklarda taksi durakları 2017-07-16 23:09:34

normal şartlarda araç parkına yasak olan yerlerin taksi durağı yapılması da engellenmeli. kavşağın ağzında taksi durağı mı olur? trafiği tıkamaktan başka işe yaramıyor. mesela kavaklı cami yani. trafik sıkışıyor orada park eden taksiler yüzünden.

Avatar
emel 2017-07-16 20:10:20

kör olmayasıca taksici

Avatar
Hüseyin 2017-07-17 08:23:00

bu taksicilerin bir kısmı yollar kendilerine ait sanıyor. bunları iyi bir eğitimden geçirmeli .bir tanesi yola su şişesi bıraktı resmini çktim yanında çöp kutusu var atmadı sorsan medeni olduğunu söyler yolları kirletenden şikayet eder

Avatar
Dr.yasin 2017-07-16 22:53:08

Bu taksici magandasina kim dur diyecek....

Avatar
.. 2017-07-17 00:31:28

Yayla mah.130 caddede kaldırım işgalleri söz konusu maalesef bu konu hakkında ki şikayetlerimizle de ilgilenilmiyor.

Avatar
ademoğlu 2017-07-17 09:01:42

geçen gün otelin önüne ışıklara doğru yanaşıyorum yavaş yavaş, önümde de bu taksi var. bir anda geri vitese taktı ne dörtlü yanıyor ne bişey durağa yanaşıyormuş !!! belediye başkanının bu durakları trafiği tehlikeye aksatmayacak yerlere alması lazım !!

Avatar
alkış 2017-07-17 08:41:59

bırak kardeşim adam kaldırımı dolrdu caddeye taştı yayalar yolun ortasından gidiyor sem neyden bahsediyorsun. görme özürlü arkadaşlar sakın kaldırımdan yürümeyin orası ormanlık..ağaçtan geçemezsin

Avatar
Murat 2017-07-17 09:57:54

Taksicilerden çok çekiyoruz arkadaş. Ben artık protesto olarak binmeyecem.

Sponsorlu Bağlantılar haber32 haber32
Isparta zayi kayıp ilanlarınız için 0246 223 67 06 Ehliyet, öğrenci kimliği kayıp ilanı vermek için Isparta Express Gazetesi