haber32
banner77
07 Şubat 2017 Salı 16:31
Günaydın'a 2 Yakın Silahlı Koruma
haber32

Belediye Meclisi’nin Şubat ayı toplantılarında belediyedeki özel güvenlik şirketinden 2 silahlı ve sivil kıyafetli yakın korumanın görevlendirilmesi gündeme geldi.

Komisyon raporu kabul edilirse Başkan Günaydın’a 2 yakın koruma tahsis edilecek.

Isparta Belediye Meclisi'nin Şubat ayı toplantıları dün başladı. İlk gün gündem maddelerinin ilgili komisyonlara havalesi ile geçildi.

Maddeler arasında ilginç bir madde yer aldı. Isparta Belediyesi'nde görev yapan özel güvenlik şirketinden 2 silahlı ve sivil kıyafetli özel güvenlik personelinin yakın koruma olarak görevlendirilmesi teklifi meclis gündemine alındı.

İlgili komisyon doğrultusunda Cuma günkü toplantıda bu madde karara bağlanacak.

Son Güncelleme: 07.02.2017 18:02
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
nicin? 2017-02-07 19:14:59

15 yil hizmet makaminda olan bir belediye baskani nicin simdi böyle bir seye ihtiyac duydu?

Avatar
Evetmi hayırmı 2017-02-08 07:20:02

Referandumdaki kararından dolayı olmayasın ? Hayra alamet değil .

Avatar
araslı vatandaş 2017-02-08 13:45:13

en huzurlu kentte ne işi var korumanın çoğu belediye başkanları şöför bile kullanmıyor mesala atabey belediye başkanı burası diyarbakır sur mu ya anlam veremedim gerçekten boş masraf bu para vatandaştan çıkacak bu hiç olmamış başkanım yine bir düşünün derim benim görüşüm

Avatar
Vatandaşın fikri 2017-02-08 14:33:20

birdahaki seçimlerde akp den isparta belediye başkanı adayı olursa şaşırmayın

Avatar
esegin kulagina karpuz suyu kacirmak! 2017-02-08 14:11:14

sizi secenlerdenmi korkuyorsunuz, birde bir deyim var sayin baskan kötünün aklina kötülük düsürmeyin!

Avatar
maydanoz 2017-02-08 16:56:51

her şeye maydanoz olmayın kardeşim.vardır bir şey tedbir alınıyor ola bilir.illaki bir şeye burnunuzu sokceniz.

Avatar
Muşka 2017-02-08 19:00:57

Örnek aldığınız partıden. Mi öğrendınız bunu sn başkan?? Nısandan snra ıstediğiniz olmazsa napıcaksınız? Mhp sana oy verene yazıklar olsun!!!!

Sponsorlu Bağlantılar haber32 haber32
Isparta zayi kayıp ilanlarınız için 0246 223 67 06 Ehliyet, öğrenci kimliği kayıp ilanı vermek için Isparta Express Gazetesi