haber32
banner77
25 Ocak 2019 Cuma 21:50
Günaydın, Başdeğirmen'i eleştirdi
haber32

Isparta Belediye Başkanı Yusuf Ziya Günaydın, AK Parti Belediye Başkan Adayı Şükrü Başdeğirmen’in ortaya attığı otogar inşaatı ile ilgili iddialara çok sert yanıt verdi.

Başdeğirmen’i bilgisizlikle suçlayan Başkan Günaydın, “Her açıklamasında Cumhurbaşkanımıza karşı geliyor.

Kaynak:
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Saim 2019-01-25 23:37:25

bırak bu işleri.işini yap.valilik otoparkını kime yaptırdın kaça yaptırdın açıkla .17/25 aralıktan sonra bazı konuşmalar yaptığın söyleniyor ne diyorsun onu konuş.houston yapma sözün vardı ne oldu.onu bir deyiver bakem.neden baz projeler erken çıkıyor bazıları neden geç.erken çıkan projeler kimin ?

Misafir Avatar
vatandaş 4 hafta önce @Saim

saim sen hangi saimsin deve bakembi.niden başkanım hakkında yazıyon bi ötüve bakem bi.isparta yı houston yaparız gerekir ise boston yaparız.balaman ne yaptı onu bir deve bi bakembi

Beğenmedim! (6)
Misafir Avatar
bir bilen 4 hafta önce @Saim

kardeş dikkatimi çekti sürekli farklı isimlerle aynı yorumu yapıyorsun. bildiğin bir şey mi var usulsuzluk mu var açıkla da halk bilsin.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Ali 1 ay önce @Saim

Bir bildiğin varsa neden bimere şikayette bulunmuyorsun acaba? Yok değilse eğer yaptığın iftira

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
Fahri 1 ay önce @Saim

birine 5 kat ruhsat veriyor, birine 11 kat, neden eşitlik yok, neden projeler bir yıl sümenaltında bekliyor

Beğenmedim! (2)
Avatar
vatandaş 2019-01-26 04:05:11

dünyanın en büyük yalancısı yusuf ziyadır. 15 yıldır belediye başkanı bir tane doğrusu varmı

Avatar
Vatandaş 2019-01-26 00:36:43

ulan hiç susmadı ki suskunluğunu bozsun? şunu adam yerine koymayın

Misafir Avatar
Vatandaş 4 hafta önce @Vatandaş

anama laf atma yediririm o lafları sana.

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
Mehmet 1 ay önce @Vatandaş

Bunlar hep senin ananın suçu!!!

Beğenmedim! (6)
Avatar
ak ak 2019-01-26 02:21:47

yalan söylüyorsun ziya başkan yalannnnnnnnnnnnnnnnnnnn

Avatar
yeter artık 2019-01-26 09:44:50

defol git yusuf ziya senden bir cacık yoğurt ayran olmaz

Avatar
SENİR li 2019-01-26 07:40:55

hiç konuşmasan daha fazla oy alırsın ..konuştukça dağıtıyorsun etrafını sayın başkan...

Avatar
Sayın Başdeğirmen 2019-01-26 01:41:24

Haber32 - Korkmadan, Cesurca!
Ana Sayfa
Kategoriler
Galeri
Video
Yazarlar
Künye
İletişim
Kapat



Başdeğirmen'den Flaş iddia
24 Ocak 2019, 12:46
Başdeğirmen'den Flaş iddia, otogar inşaatını yapan firma fesih ve tasfiye hakkını kullanıyor ihaleden çekiliyor.
Şükrü Başdeğirmen, Çünür’de konuştu:

Terminal ihalesi fesih oluyor Isparta’nın kaybı: 25 milyon TL

AK Parti Belediye Başkan Adayı Şükrü Başdeğirmen, Çünür’de düzenlediği halk toplantısında Yeni Terminal Projesi müteahhidinin hatalı proje nedeniyle işin içinden çıkamadığını ve fesih ve tasfiye hakkından faydalanmak için müracaatta bulunduğunu iddia etti. Başdeğirmen, “yeni ihale olacak. Halkımızın cebinden 25 milyon TL daha fazla para çıkacak. Beni Yusuf Ziya Günaydın ile karıştırmayın. Terminal inşaatını devam ettireceğiz, bitireceğiz” dedi.




AK Parti Belediye Başkan Adayı Şükrü Başdeğirmen, 31 Mart seçimlerine doğru yaklaşılırken performansını artırdı, söylemlerini sertleştirdi. Isparta’nın boşa giden paralarına dikat çeken Başdeğirmen, Yeni Terminal Projesi’nin yarıda kalacağı spekülasyonlarına sert cevap verdi: Beni Yusuf Ziya Günaydın ile karıştırmayın. Yarıda bırakmayacağız, bitireceğiz.

AK Parti Belediye Başkan Adayı Şükrü Başdeğirmen’e Çünür’deki halk toplantısında eşi Şadiye Hanım, Kadın Kolları Başkanı Sevim Köse, Gençlik Kolları Başkanı Yaşar Ünlü ile SKM Başkanı Mevlüt Çelik eşlik etti. Isparta’ya belediye başkanı olmak istediğini belirterek konuşmasına başlayan Başdeğirmen, şu mesajları verdi:

SON 10 YILDA BİR TANE YENİ YOL AÇILMADI
“Belediye Başkanı olmak istiyorum. Isparta’nın 4 önemli sorunu var. ITKM, koku, sosyal konut ve trafik. Bunları ilk 1 yılda çözeceğiz. Son 10 yılda Isparta’da bir tane yeni yol, bir tane alternatif yol açılmadı. Halıkent’e giden de, Hızırbey’e giden de Süleyman Demirel Bulvarı’nı kullanıyor. Özkanlar, oradan Mimar Sinan güzergahından evinden gidiyor. Böylece trafik tıkanıyor. Akşam saatlerinde çekilmez bir trafik oluşuyor.

NEDEN YAPMADIN, NEYİ BEKLEDİN?
Üniversitemizin batı kampüsünden Fatih, Zafer o bölgeye, Doğu kampüsünden de Karaağaç, Davraz gibi mahallere bağlantı yolları var. İmarda gözüküyor ama bu yolu yapan olmamış. Bizim söylediğimiz her şeye ‘zaten yapacaktık, bizim projemiz, biz de düşünmüştük’ gibi komik sözlerle cevap veriyorlar. Neyi bekledin, neden bekledin? 10 yıldır yapsaydın.
Ama keçi heykeline 25 bin TL veriyoruz. Dağ keçisi, mermerden yapılmış.

PROJE HATASI YAPILDI, MÜTEAHHİT İŞİN İÇİNDEN ÇIKAMADI

Yeni Terminali yapmayacağım, yarım bırakacağım konuşuluyor. Beni Yusuf Ziya Günaydın ile karıştırmayın. 1999’da geldiğinde Çarşamba Pazarı’nı yarım bıraktı, başka projeye yöneldi. İşte zihniyet 25 yıldır bizi Ticaret ve Kültür Merkezi’ni konuşturur hale getirdi. Hala konuşuyoruz. Onlar yaptılar. Ama biz yapmayız. Bitiririz. Isparta Ticaret ve Kültür Merkezi’ni ‘biz açarız’ diyor. Ya bu insanlar bu kadar saf mı? Dalga geçme. Ne söyledin de yerine getirdin. Terminali seçime kadar yetiştirmek için alel acele yaptınız. Proje hatası var. Kot farkı dikkate alınmamış. Müteahhit zarar etti. Müteahhit şimdi ihalenin feshi için müracaatta bulundu. İhale fesh ediliyor. Müracaatını yaptı. Müteahhit işi bırakıyor. Yeniden ihale olacak. 65 milyon TL’den ihaleye çıkacaklar. 25 milyon TL fazladan para halkımızın cebinden çıkacak.


ORTADOĞU’NUN EN BÜYÜYMÜŞ AKLIMIZLA ALAY ETME ARTIK

10 yıl içinde ‘bu fabrika benim katkım ile kuruldu, yapıldı’ diye gösterebileceği 1 tane tesis yok. ISBAŞ zaten bizimdi. Satmadık, sattırmadık diyor. Biz senin yapamadığını yapmak için geliyoruz. 1847 ton pomza satmışsın. Biz diyoruz ki o pomzayı Isparta’da fabrika kurana satalım. Üretelim, istihdam oluşturalım diyorum. Bunun neresinde yanlışlık var. 300 kişi çalışıyor diyor. VAllahi 49 kişi çalışıyor. Merdivenaltı dediği Nevşehir’de 4 bin insan çalışıyor.

Engellediği hizmet bu. 47 ülkeye ihracat yapıyorlar. Bir fabrikada yıllık 50 milyon biriket üretiliyor. Bizimkinin yıllık cirosu sadece 11 milyon TL. Balkanların, Ortadoğu’nun en büyüğü diyor. Dalga geçiyorlar. Aklımızla alay ediyorlar. Artık değiştirelim. Isparta’ya yeni bir vizyon getirelim. Eskiden bir söz vardı. Su akar, Türk bakar diye. Bizde de pomza var, biz bakıyoruz. 10 yılda kaybettiklerimizi 5 yılda geri kazanmalıyız. Bunun çabasında olacağız. Farkı fark ettireceğiz, güçle geleceğiz.

ANTALYA VE BURDUR, GÜNEŞ ENERJİSİ YATIRIMI YAPTI, ISPARTA NEDEN YAPMIYOR?

Yıllık 22 milyon m3 suya ihtiyacımız var. 12 milyon m3’ünü Eğirdir’den alıyoruz. Onu getirmek için de bir dünya elektrik harcıyoruz. Ben BAKA Yönetim kurulu üyesiyim. Devlet belediyelere 5 megavata kadar elektrik üretim sistemi kurma hakkı veriyor. BAKA buna hibe destek veriyor. Antalya Belediyesi yaptı, Burdur Belediyesi yaptı. Isparta yapmadı, istemedi, talep etmedi. Antalya Büyükşehir’e 12.5 milyon TL hibe verildi. Bizimkisi zengin, istemiyor.”

BENİM HİÇ ŞİFRELİ KAPIM OLMADI

AK Parti Belediye Başkan Adayı Başdeğirmen, bir vatandaşın ‘senin kapında da şifre olacak mı’ sorusu üzerine “Ben 15 yıldır başkanlık yapıyorum. Şifreli kapım hiç olmadı, kapımda şifre olmadı. Kapımız açıktı” diye cevap verdi.



















banner55
YORUMLAR
Maraz :
Şimdiki otogar restore işini yapan mütahitde burdan çeketiyle gitmişti balaban sağolsun adamı batırdı yzg borçları ödedi daha ne yapacak bu adam şu gözünüzdeki beygir gözlüklerini çıkarın artık
salih :
bu yzg nin yakın çevresini bilirim. bir şeyin kendi menfaatine ve siyasi ikbaline faydası varsa değerlidir. yok ise alem yıkılsın veya batsın önemi yoktur ve dönüp bakmaz.
Bemurang :
Sayın Başdeğirmen TC genelinde kaç firma iflas etmiştir? Kaç firma konkordato açıklamıştır? Ülke genelinde Firmaların ve piyasanın yaşadığı mâli kırizlerden Yzg mı sorumlu? Ve bu Cumhur ittifakı sırf Yusuf Ziya Günaydın'ımı bağlıyor? Bu cumhur ittifakı sizi bağlamıyormu? Siz Yusuf Ziya Günaydın hakkında istediğiniz iddalarda bulunabiliyormusunuz cumhur ittifakı size bir sınır koymuyormu? Günaydın sizin hakkınızda ve akbelediyecilik döneminde belediyeyi kasada 1 tirilyon parayla alıp, herşeyi satıp, üzerine 630milyon borçla bırakma icraatlerini anlatır ve çıkıp bu iddaalarınıza cevaben ülkede ekonomik nedenlerden dolayı bir çok firma ya iflas ya konkordato açıklıyor bunun benimle alakası yok dese haksızmı! Bumerang misali Yusuf Ziya için yaptığınız her eleştiri ve itham her seferinde niçin size geri dönüyor?????

Avatar
çünürlü 2019-01-26 13:21:07

sayin şükrü bey akp li̇ beledi̇ye meçli̇s üyeleri̇ni̇n yusuf zi̇ya başkana çünürlüleri şımarttınız laflarını unutmadık çıkmışsın birde çünürlülerin aklını çelmeye çalışıyorsun sana doğruları söylemen yakışırdı..

Sponsorlu Bağlantılar haber32 haber32
Isparta zayi kayıp ilanlarınız için 0246 223 67 06 Ehliyet, öğrenci kimliği kayıp ilanı vermek için Isparta Express Gazetesi