haber32
banner77
11 Mart 2019 Pazartesi 13:23
Günaydın: "BELMAŞ konutlarını  Ben yaptım" dedi
haber32

Emre Mahallesinde toplu konut yapımına ilişkin de değerlendirmelerde bulunan Belediye Başkanı Yusuf Ziya Günaydın, ’10 senedir niye yapmadı’ diyenler “1750 konuttan niye bahsetmiyorsunuz. En başarılı oldukları şey engelcilik. Bu engelciliği de Yusuf Ziya Günaydın’ın üzerine atmak istiyorlar. 21 bin emekliyi mağdur etmeyeceğiz, yine dar gelirli konut sahibi olamamış tüm vatandaşlarımızı konut sahibi yapacağız. ‘Yaptık, yapacağız’ dediler. İktidar partisi olmakla bu işler olmuyor, iş bilenin kılıç kuşananın. Hem Isparta’nın hem benim önüme geçemezsiniz. Pazartesi gününden itibaren konut taleplerini almaya başlıyoruz. Bunun da altından kalkacağız. Bir kuruş belediyemiz kazanmadan bu işi çözeceğiz” şeklinde konuştu.

Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Hadi ordan 2019-03-11 14:14:21

açılışını yaptın sadece

Avatar
Güldürme 2019-03-11 14:13:22

ziyaaaaaa

Avatar
keriz necmi 2019-03-11 13:27:05

süleyman demi̇rel üni̇versi̇tesi̇ni̇ de ben açtim

Misafir Avatar
Keriz vatan 2 hafta önce @keriz necmi

uzay mekiğini de ben yaptım

Beğenmedim! (0)
Avatar
İlik nuri 2019-03-11 13:28:38

valilikj otoparkını kime kaç liraya ihale ettin,yeni otogarın kamulaştırma paralarını niye yatırmadın,gök kubbe çökünce zararı kim karşıladı,ilara açılan yerlerden hangi akrabayı talukat kaç yer aldı.en çok projeler jet hızıyla geçen kimindi ? daha neler neler maydonozlu köfteler

Avatar
düdüklü tencere 2019-03-11 16:41:58

i̇lk yerli uçağı da ben yaptım

Misafir Avatar
idris 2 hafta önce @düdüklü tencere

sdü den sonra 2. üniversiteyi de sen açmıştın

Beğenmedim! (0)
Avatar
ZAFER MAHALLESI SAKINI 2019-03-11 18:48:55

Sayin yzg galiba iyice ne yaptini unutmus olamaliki 15 sene boyunca nereye yapmis toplu konutu da belmas evlerini benmi korum yoksa sayin baskanmi yalan soyluyor ben kor degimim ama sayin baskan yalan soyledigi kesin sen bol bol heykel diktin cicim bocek diktin asvalt atti 2 ay sonra coktu dagildi gittti tarafik sorununu bile cozemeein ona bakarsan bende sehir hastanesini yaptirdim diyelim ama biraz ufak salla mmeydan bos belkki tutar inannan olur oy verebilirler

Avatar