haber32
banner77
12 Ağustos 2018 Pazar 14:18
Günaydın'dan emeklilere ucuz ev sözü
haber32

12 Ağustos 2018 Pazar 14:25

Belediye Başkanı Yusuf Ziya Günaydın, Emekliler Derneği kongresinde konut sözü verdi. TOKI üzerinden AK Partilileri eleştiren Günaydın, ‘ben yapacağım’ sesi. Günaydın şöyle konuştu:

“31 martta bizi seçerseniz size kontu yapacağız' denilmemeli. Eğer bana oy verirseniz Size 2 bin konut yaparım dememeli. Bugün TOKİ aracılığıyla yapılıyor. imar mevzuatı devletin elinde, Çapını da hazine arazisini de  anında ve saniyesinde çevrime gücünüz var. Isparta Belediyesi emeklilerin kölesi ve hizmetkarıdır. Bana bir iş düştüğünde saniyesinde yapmazsam bu şerefli insanların önünde şeref sözü veriyorum. Yapmazsam alçağım. Onun için bu söylentilerle kandırılmamalı. Emeklilere saygı duyuyorum. 31  Martta 2 bin konut yapalım diyorlar. Sizin elinizi tutan mı var. Size engel olan mı var? Yapsanıza kardeşim emekliye konutları. Emekliler için köle olmaya hazırım. Halkımızı güzel emeklilerimiz hakkında bu şekilde konuşulmaya sizler layık değilsiniz: Emekliler bana geldi 60 kuruş suyun tonunu yapalım dediler: Onların hatırıyla Isparta'nın tamamını 60 kuruş yaptık. Böyle güzel mazilerimiz var. Ben bu ile hizmet ederek bugünlere geldim.Emekliye yalan söylenmez saygı duyulur.”

haber32
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Söz 2018-08-12 16:32:37

2014 seçimlerinde ucuz konut yapacağım diye her yere afiş astın ve yapmadın bu durumda şimdi sen ne oluyorsun?

Avatar
arasiı 2018-08-12 16:09:32

davraz mah .söylemıçtınız ucuz evler yapacagım dıye ne oldu semt sahalarımıza ıhtıyacımız var cocuklarımız sokaklardan bıktı artık

Avatar
Memur emeklisi 2018-08-12 17:12:32

bu konuda toki tekel mi, belediyemiz önceden yaptığı gibi öncülük edemezmi, belediyemiz güçlü, inşaat malzemeleri de üretiyor, daha ucuza mâledebilir.

Avatar
Gorev yap 2018-08-12 18:44:00

Ya allah askina sen once gorevini yap sayin baskan ne amacin var bilmiyorum çünürde kalan asfaltı tamamla bu kadar cocugun arabasi olmayan yasli insanin ahtini aldin haram olsun

Avatar
Halk 2018-08-12 21:31:09

Sen ıspartaki bok kokusunu gideremedin 10 yılda

Avatar
Tekel 2018-08-12 19:19:56

Yaklasik 2 ay dur şehir merkezinde 10 m2 lik bi yeri asfaltlatamadik sagolun başkan

Avatar
bırakın bu işleri 2018-08-12 20:22:53

ben ıspartada emekli olupta kirada yaşayan görmedim her emeklinin maşAllah 2-3 evi var onu bırakında garibana bakın evi olmayan gençlere bakın yazık günah emekliler sizi başkan yapmaz orta yaşlara ve gençlere yönelin

Misafir Avatar
vatandaş 6 gün önce @bırakın bu işleri

laf olsun diye yorum yazmışsın görmedim ne demek baktın mıki araştırdın mıki göresin sadece kendi çevremde bir çok emekli var kirada olan ve gerçekten ay sonunu güçlükle getiren zaten 2-3 evi olanlardan değil evi olmayanlardan bahsediliyor senin tuzun kuru sanırsam

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
görmemişsin demekki 7 gün önce @bırakın bu işleri

sen demek ki hiç emekli görmemişsin. o kadar çok ki evi olmayan kirada yaşayan emekli.

Beğenmedim! (1)
Avatar
vatandaş 2018-08-13 09:06:09

seçim vaadi olarak emekliye tokinin gündeme gelmesi oldukça üzücüdür bu ısparta için emekli için önemli bir ihtiyaç seçim bile beklenmeden tüm siyasiler elbirliği içinde bu mağduriyeti ortadan kaldırırsa vatandaşın yüzü güler

Sponsorlu Bağlantılar haber32 haber32
Isparta zayi kayıp ilanlarınız için 0246 223 67 06 Ehliyet, öğrenci kimliği kayıp ilanı vermek için Isparta Express Gazetesi