haber32
banner77
11 Mart 2019 Pazartesi 23:49
Günaydın'dan Recep Özel'e sert çıkış
haber32

Kanal32 Basın Kulübü Programında konuşan Isparta Belediye Başkanı ve MHP Belediye Başkan adayı Yusuf Ziya Günaydın, Program sunucusu Mehmet Erçakır'ın geçmişte Akü ve Pil Fabrikası kuracağınızı söylemiştiniz neden gerçekleşmedi? şeklindeki sorusuna cevap verirken Ak Parti milletvekili Recep Özel'e çok sert ifadeler kullanarak cevap verdi.

 Günaydın, ben sayın Abdullah Gül ile görüştüm, Çin heyetleriyle görüştüm, tam yatırım yapacaktım ki Allah kahretsin bu fetöcüler bize operasyonlar yaptı, bu oprasyonlar yapılırken alçak, namussuz, ahlaksız,  (elindeki bir haber sitesinden 2015 tarihli bir haberden alınan çıktıyı gösteren Günaydın,)

Recep Özel bu sırada bana, eşime, çocuğuma iftiralar atmıştır, biz bu davalardan beraat ettik, biz beraat ederken siz Amerikalara gittiniz, gruplarla gittiniz şeklinde konuştu.

Son Güncelleme: 12.03.2019 13:54
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
memo 2019-03-12 09:50:59

sayın başkan amerikaya şu ank belediye bşk. adayı hasekinin uçağı ile mi gitmiş bir açıklayıver yanında şükrü de varmıymış acaba

Misafir Avatar
şimşek nuri 1 hafta önce @memo

ehtiyar görünüyor.gençlere yol açalım.gökmenoğlu başkan gerisi yalan

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
zırzavat vatandaş 1 hafta önce @memo

eyyyyy ziya.belediyenin kamulaştırma paralarını yatırmayıp,millete konser verdirip bütçeyi israf edi-yorsun.kıraç a kaç lira verdin. ?bu konser için belediyenin cebinden kaç lira çıktı ? açıkla.bay ziya niye valilik otoparkını kime kaç liraya yaptırdığını açıklamıyorsun ? neden imara açılan yerlerden kim ne kadar yer almış bildirmiyorsun ? belediyeye gelen-giden ve erken çıkan geç çıkan projelerde kaç tanesini kızın çizdi niye saklıyorsun ?? eyyyyy ziya millet açlık sınırında niye belediyenin parasını heykele-müzeye-konsede harcıyorsun ? eyyy bay ziya yeni otogarın kamulaştırma paralarını niye yatırmadın açıkla ?

Beğenmedim! (5)
Avatar
NİMET 2019-03-12 11:03:59

sayin başkan sen elinden gelen herseyi yapmaya calistin .bilen bilsin bilmeyen bir gun öğrenir. hic kimse mükemmel değildir .eksikler mutlaka olacak .sen yolune devam et. yanindayiz. yine yolumuzu birlikte yürüyeceğiz.

Avatar
15 Temmuz 2019-03-12 11:11:33

amerikaya sende gittin.

Avatar
saffet 2019-03-12 08:35:07

silkele başkan silkele, dik durduğunu sananlar, elbet bir gün domalma pozisyonuna geçecek.

Avatar
Vatandaş 2019-03-12 17:03:38

Lakin Amerikaya muhterem hoca efendilerinden tesbih takke almıya gitmek başka! Ve bunu muhterem hoca efendi bizede layık gördü tesbih takke verdi diye reklamını yaparak yerel medyada haber olmak bambaşka!!! Yzg amerikaya Fetö elebaşını görmeye gitmedi gitmez!

Avatar
Vatandaş 2019-03-12 17:01:20

Lakin Amerikaya muhterem hoca efendilerinden tesbih takke almıya gitmek başka! Ve bunu muhterem hoca efendi bizede layık gördü tesbih takke verdi diye reklamını yaparak yerel medyada haber olmak bambaşka!!! Yzg amerikaya Fetö elebaşını görmeye gitmedi gitmez!

Avatar
o haberi ben buldum linkte 2019-03-12 01:23:34

https://i.hizliresim.com/DYA1j6.jpg

Avatar