haber32
banner77
19 Haziran 2019 Çarşamba 00:34
Günaydın'ın 60 Yıllık Asfaltı burada dayanamadı
haber32

Isparta'da 10 yıl aralıksız blediye başkanlığı yapan önceki  başkan Yusuf Ziya Günaydın, otogar - kolçelik kavşağı arasındaki ünivrsiteye gidiş istikameti yolunda bulunan hatayı çözmedi.

Defalarca müracatlar yapan vatandaşların yanı sıra yaptığımız haberlerede duyarsız kalan önceki belediye yönetimi bu yolu bu şekliyle bırakmayı tercih ederken, vatanaşta Günaydın'ın yeni dönemde başkan seçilmemesini tercih etti.

Adeta bir patates tarlasını andıran ve yüzlerce kötü yamaya sahip olan yolu hergün kullanan Ispartalı'lar, yamalardan kurtarmak isteyen şoförlerin ani hareketleri nedeniyle sıkça kazaların yaşandığını, bu yoldaki hataların acilen giderilmesi gerektiğini yolun asfaltının sökülerek yenilenmesinin uygun olacağını ifade ediyorlar.

Anahtar Kelimeler:
ıspartaAsfaltKolçelik
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
. 2019-06-19 08:20:54

gideni yapmadı etmedi diye eleştireceğinize gelene yaptırmaya bakın. giden yapmadıysa zaten cezasını çekti

Misafir Avatar
xxx 4 hafta önce @.

gelende bir şey yapmıyor. aynı tas aynı hamam . bari yeni otagarı yapsalar

Beğenmedim! (2)
Avatar
SDÜ personeli 2019-06-19 12:37:08

teşekkür ederiz haber32 çok güzel bir konuyu dike getirmisiniz.şükrü başkanımıza güvendiğimiz için belediye başkanı olarak seçtik ve bu yolu biran önce asvalt yaptıracağından hiç şüphemiz yok.

Avatar
Ali Bozkurt 2019-06-19 02:51:57

yeni asfalta gerek yok, o yol 3 şeritli, ben hergün geçiyorum, yolun en sol şeridinde fazla çukur yok, ortayı hiç kullanmayın, en sağ idare eder, en solu kullanın, orada da iki çukur var, hafif sol yapıp geçin.

Avatar
ıspartalı 2019-06-19 08:24:48

burası karayolları bölgesi ondan olablirmi acaba

Misafir Avatar
selim 1 ay önce @ıspartalı

canım benim burası belediye sınırı karayolları sınırı kavşaktan sonra başlıyor işkenbeden sallama

Beğenmedim! (0)
Avatar
Giderilmesin 2019-06-19 13:06:26

zaten tam gaz gidiyorlar, 50 km hız sınırı olan yerde. böyle kalsın, en azından daha yavaş gidiyor araçlar. yayalara saygı için böyle kalsın bence

Avatar
Ali GÜNIŞIK 2019-06-19 09:12:54

vAllahi dilimizde tüy bitti yzg inadı bitmedi. sırf bu yol bile seçimi kaybettirir sana gel yazın öğrenci yokken yap şu yolu dedik. dedik de dinletemedik hiç de umru olmadı bizim de sandıkta umrumuz olmadı. hasan gürbüz parkının altına otopark yaptı girip çıkabilene madalya verecekler. hasan gürbüz parkı gitti yerine başkasına peşkeş çekilen bir yere döndü. ne söylenebilir ki yzg dönemi ile ilgili ki. en son yağmurda mehmet töngeye deniz geldi. sonra da biz yaptık sen kendi damadına ve yandaşına yaptın vatandaşa değil.

Avatar
deli amat 2019-06-19 09:08:12

akp li başdeğirrmenden iş beklemek balığın kavağa çıkması gibi bir şey milletvekilleri izin verecek paylaşılmayan akp ye gönderilecek paradan keserlerse belkiiii parti uğruna yazık ettiler ıspartaya

Avatar
ali 2019-06-19 10:44:24

yolun sorumlusu kim? bu zamana kadar niçin asfalt yapılmadı? yolda bulunan yamaları tamiratı kim yapıyor? sahipsiz ise bırakın temelli bozulsun.

Sponsorlu Bağlantılar haber32 haber32
Isparta zayi kayıp ilanlarınız için 0246 223 67 06 Ehliyet, öğrenci kimliği kayıp ilanı vermek için Isparta Express Gazetesi