haber32
banner77
31 Ağustos 2017 Perşembe 16:50
Günaydın'ın iddialarına Defterdarlıktan Cevap
haber32

ISPARTA Belediye Başkanı Yusuf Ziya Günaydın, subay lojmanlarının bitiminde 350 araçlık yer altı otoparkı yapma projesinin bilinçli engellendiğini söylemişti. Bu açıklamalara ise Isparta Defterdarlığı'ndan açıklama geldi.

Isparta Belediye Başkanı Günaydın, “Maliye'ye ait arsa için 'karşılıklı kullanım protokolü' yapacağız ama Isparta'dan Ankara'ya dosyanın gitmesi engelleniyor" açıklamasına Defterdarlıktan cevap geldi.

İŞTE YAPILAN O AÇIKLAMAYA BELGELİ CEVAP

haber32
Son Güncelleme: 31.08.2017 17:04
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Cemal 2017-08-31 17:22:28

Başkanın ki eski Türkiye eski siyaset. tek tük kalanları da var. Eski merdaneli Çamaşır makineleri gibi. Onlardan biri de bizim başkan

Avatar
Halil 2017-08-31 17:24:39

Başkan ile Kılıçdaroğlu'nu özdeşir oldu artık. İkisinin de mumu yatsı ya varmadan sönmeye başladı

Avatar
Ispartalı 2017-08-31 19:14:18

Ispartaya yaptığı hiçbir yatırım yok ne yapsın siyasi mefta olduğunu biliyo ne yapsın beni çalıştırmıyorlar derse prim yapar zannetti rski türkiye yok hemen alırsın cevapını yatsıya kalmaz günaydın

Misafir Avatar
hangi görevini yapmiyor???? 9 ay önce @Ispartalı

hangi yatirimlari yapmak belediyenin asli görevidirde yzg yapmiyor!!!! ülke ekonomisini kalkindiracak fabrikalar falan kurmakmi, hizli tiren ve otoyollar falan yapmak degilmi , ama iste bunlari yzg istede yapamaz!!!

Beğenmedim! (1)
Avatar
devlet cevap verdi derken!!!!! 2017-08-31 20:36:34

devlet derken, belediyelerde bu milletin bu devletin bir organi degilmi, ve bu organin basinda bulunan ve milletin secimi olan belediye baskanida bir devlet yetkilisi degilmi! ayrica devletler millet icindir, devleti kuranda millettir!

Avatar
VATANDAS 2017-08-31 19:27:43

Şimdi vatandaş yararina olan bir otopark yapilacak ve degerinin en az 10 katina para ile satin al diyor devlet... Eee halikent okuluna para isterken belediye neden suçluydu..

Misafir Avatar
Kemal 9 ay önce @VATANDAS

yorum yazan çokbilmiş zırcahil ler belgeleri okumadan yazmışssınız 8milyon isteniyor onuda görsenize

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
cok haklisiniz!!!! 9 ay önce @VATANDAS

ispartali yzg elestirmek oldumu aslan kesiliyor; ülke ekonomisinden; kiralarin ; inseat sekterünün pahaliligindan; hatta dün ispartaya hizli tren getirmiyor , fabrikalar yapmiyor, askeri ücreti yükseltmiyor, ama eger hizli trenden ve bu saydiginiz icraatlerden yerel yönetim mesul degil deyip cehaletlerini yüzlerine vurulunca bunlardan mesul olanlari elestiremiyor birden tavsan oluveriyorlar !

Beğenmedim! (1)
Avatar
Yazıklar olsun 2017-08-31 22:01:43

Bu adamın hala daha hükümete ilk fırsatta vurduğunu anlamıyan ak partinin milletvekilinden yönetimine kadar bütününe helal olsun diyorum .

Avatar
Ali Bilir 2017-08-31 20:54:21

Birisi belediyeye 2 Şubat 2015 tarihinde yayimlanan resmi yazışmalarda uygulanacak usul ve esaslar hakkındaki yönetmeliği öğretsin. Hitap makamına yazı yazılırken t.c. defterdarlık milli emlak müdürlüğüne yazılmaz."Isparta defterdarlığına" yazilmalı

Avatar