haber32
banner77
08 Kasım 2018 Perşembe 20:59
Günaydın Mozoleye Çelenk koyacak
haber32

Isparta Belediyesi Atatürk'ün ölümünün 80. yılı nedeniyle Ispartalıları anıtkabire götürüyor. 

Belediye Başkanı Günaydın'ın talimatıyla Isparta Belediyesi, Isparta halkını 10 Kasım'da Anıtkabir'e götürecek. 18 yaş üstü olan herkese açık olan anıtkabir ziyareti ücretsiz olacak. 

Konvoy, Anıtkabir'e 10 Kasım'da saat 02:00'da Valilik önünden hareket edecek. Günaydın ve beraberindeki Isparta Heyetinin Mozoleye Çelenk koyması bekleniyor.

haber32
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
samet 2018-11-09 10:01:20

bir günde ülkenin en büyük barınağı reklamıyla açtığınız ölüm kampı hayvan barınağına götürün insanları.götürün ki rezilliği görsünler

Avatar
has 2018-11-08 21:06:54

adamsın başkan.

Misafir Avatar
talebe 1 hafta önce @has

koltuk salanıyor.kalp kardiyoloji doktorlara iş çıktı

Beğenmedim! (5)
Avatar
atatürk 2018-11-09 11:15:30

Allah atatürkten razı olsun. bu cuma namazında atatürk için fatiha okuyacağım.

Avatar
analist 2018-11-08 23:04:08

ekonomik savaş vermeyen milliyetçi,milli,devletçi,olamaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaz.

Avatar
oy yok 2018-11-08 22:54:10

anıtkabirede ğitsen,mekke-i mükeremede ğitsen sana oy yoooooooooooooooooooooooook.ben yabancıyım.ıspartanın yerlisinde oy alırsan al.yoksa yabancı olarak ıspatalıya oy yooooooooooooooooooooooooooook.

Avatar
isyaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan 2018-11-09 01:01:17

bedenini,servetini,gövdesini,teşkilatını dilini,ekonomik savaşa vermeyen sadece oy uğruna,benim partim .benim kıymetim devletin bekasının önündedir diyenler.veya demeyip öyle davrananlara 1 damla su yooooooooooooooooooooooooooooooooook.

Avatar
Isparta sevdalısı 2018-11-09 10:49:58

sayın başkanı tebrik ediyoruz. isparta daha önce konya iline bağlı bir kasaba iken, kurutuluş savaşında gösterdiği büyük kahramanlıkları nedeniyle 1923 yılında atatürk tarafından il olmuştur. şimdi bu ilin belediye başkanının ölüm yıldönümünde atası için böylesi bir etkinlik yapması son derece anlamlıdır.

Misafir Avatar
cevap 1 1 hafta önce @Isparta sevdalısı

kimse ıspartayı bilmiyor ki ,bucağamı,afyona mı bağlı bir ilçe olarak biliyorlar

Beğenmedim! (1)
Avatar
mehmet boyacı 2018-11-09 12:47:50

sayın başkanım teşekkür

Misafir Avatar
börteçine pençesi 1 hafta önce @mehmet boyacı

korkaka cevap kenan evrenin en korktuğu,komonislerin,marksistlerin korktuğu tek kişi varsa alparslan türkeş.ve onun ğenleri,bozkurtları,börteçineleridir.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
korkak 1 hafta önce @mehmet boyacı

80 darbesinde kedi gibi saklanan türkeş mi? hahah güldürdün ya... korkak adamı niye ziyaret etsin.

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
soru 1 1 hafta önce @mehmet boyacı

osman gaziyi,alparslan türkeş'in kabrini kaç kere ziyaret ettin ziya.meydanalarda ülkücülük narası atan türkücüler,miliyetçilik narası atan ip çiler,sokağa komonist isimleri veren çakma milliyetçiler,

Beğenmedim! (1)
Sponsorlu Bağlantılar haber32 haber32
Isparta zayi kayıp ilanlarınız için 0246 223 67 06 Ehliyet, öğrenci kimliği kayıp ilanı vermek için Isparta Express Gazetesi