haber32
banner77
06 Şubat 2019 Çarşamba 12:49
Günaydın Otobüs Fiyatlarında indirim yaptı
haber32

Isparta’da şehir içi ulaşımı sağlayan halk otobüsleri fiyatlarında indirime gidildi.

Belediye Başkanı Yusuf Ziya Günaydın, daha önce 1 lira 85 kuruş olan abonman otobüs ücretlerinin 1 lira 60 kuruşa düşürüldüğünü açıkladı.

Kaynak:
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
günaydııııın 2019-02-06 14:56:16

adama günaydın derler hacı, bu zamları hasan balaman yapmadı sen yaptın şimdide geri alıyorsun, aklımızla oynamaa

Misafir Avatar
faldırfaşşakçılar 2 hafta önce @günaydııııın

en biz, bize fatiha bilmezler,ırkçılar diyenlere oy moy vermeyiz.gidin işinize.sizin mkyk üyeniz orhan miroğlu hdp nin oylarını alacağız dedi.gidin hdp den oy toplayın.yettiniz gari

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
Kısa donlu selo 2 hafta önce @günaydııııın

valilik otoparkı şaldır şaldır akıyor.kime ihale ettin kaç lirası gitti memleketin onun hesabını ver ziya.otoparkı bile yapamayan adam bir şey yapamaz.gök kubbe nasıl göçtü,zararı kim ödedi.? ilkokul çocuklarına verdiğin hediyelerin parasını kim öde di ? açıkla bilelim bildirelim ? i̇mara açılan yerlerden hangi akrayayı talükat yer aldı konuşunnnnnnnnnnnnn?

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
Hasan 2 hafta önce @günaydııııın

ziya haşgeş edip,çapıdını çıkardı.bir bindir artık şükrü abeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.kısa partolandan girdi celal emmi den çıktı.şu imara açılan yerlerden kimler yer almış bir açıkla gariiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

Beğenmedim! (1)
Avatar
gurbetçi 2019-02-06 13:22:13

ıspartalıların ğenel bakış açısı öğrenci,gurbetçi,kendi ilnden olmayanlara potansiyel yanlış bir bakış açısı vardır.alışmışlar sen iyi olursan hekes iyidir,sen iyi olursan herkes iyi . siz kendinizi hiç sorguladınızmı

Misafir Avatar
abbakların sabo 2 hafta önce @gurbetçi

yok şükrü kısa don giymiş,yok babasını tanıyordum.milleti kısa donundan sana ne.siyaseti terbiyeli yapmak lazım.millet senin donuna bir şey diyor mu ?sen işini yap ? belediyenin arsa ihalesi dün yapılmış.kimsenin haberi yok.kimler girdi bakem arsalar kaça satıldı.onu söyle kısa don,atlet kilot karıştırma

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
Ata binen yiğit 2 hafta önce @gurbetçi

en önce şaldır şaldır akan valilik otoparkını kime kaça yaptırdın onu söyle.i̇mardan projesi en çok ve en çabuk geçen mimar kim onu söyle.kamulaştırma paraları niye yatmıyor ? paramı belediye de para bitti mi ? i̇mara açılan yerlerden kim aynı akrabayı talukat yer kapattı rant elde etti onu söyleyin ? houston yapacaktınız ne oldu ? gök kubbe çökünce zararı kim ödedi konuşun bakem bi

Beğenmedim! (1)
Avatar
halktan 2019-02-06 19:29:30

koltuk sevdanız yüzünden, partiyi öne çıkararak bir yere gelme telaşındasınız..artık yeni yüzler değil yeni beyinler istiyoruz..millet odaklı, herkese eşit hak ve hizmet istiyoruz...yenilikçi olan kazanır..

Avatar
Kenan 2019-02-06 23:21:50

şu demokrasinin gözünü seveyim. seçimler sayesinde neler yaşıyoruz neler..

Misafir Avatar
YETİŞ BAŞKAN 2 hafta önce @Kenan

0,35 kuruş i̇ndi̇ri̇me tava gelmeyi̇n gençler

Beğenmedim! (0)
Avatar
VANLI 2019-02-06 14:21:53

başkanim,reyi̇m sanadir. yani̇ m.h.p yedi̇r. şahsina munhasir bi̇r sempati̇m yok. alerji̇mde yok .beni̇ doğulu olarak dişlasanizda dişlasalarda ölünceye kadar reyi̇m m.h.p yedi̇r. mesele vatanin bekasi i̇se, önce türki̇yem sonra ben//////////önce vatan////

Avatar