haber32
banner77
30 Ocak 2019 Çarşamba 14:14
Günaydın, Trafikte yeni sistem: yapay zeka kullanılacak
haber32

Günaydın, 2 Yıldır planlıyorduk, Trafikte yeni sistem: yapay zeka kullanılacak

Trafik ile ilgili olarak sinyalizasyonların yeşil dalga ile ayarlandığını ancak artık bu sistemi terk etmeye hazırlandıklarını aktaran Belediye Başkanı Günaydın, yapay zekalı yeni bir trafik sisteminin uygulamaya konacağını açıkladı.

Günaydın, "İhalesi yapıldı, önümüzdeki günlerde bunların yapımı başlanacak. Isparta'ya bir ahenk daha gelecek. Bu iki seneden bu yana planladığımız bir sistemdi" dedi.

ISPARTA

Son Güncelleme: 30.01.2019 14:47
Anahtar Kelimeler:
ıspartaYusufZiyaGünaydın
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
ss uu 2019-01-30 14:44:47

2 senedir planlama uzun bir süre. geç kalındı bile. seçim için bir hareket ve kötü imaj bırakıyor. aynı kapalı durak gibi. göstermelik

Misafir Avatar
bas git 3 ay önce @ss uu

la bas git ters yon magduru

Beğenmedim! (9)
Misafir Avatar
"esnaf" lakaplı terbiyesize 3 ay önce @ss uu

senin ağzın foseptik çukuru mu, terbiyesiz. senin beğendiğin çok s.k var herhalde.

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
esnaf 3 ay önce @ss uu

ulan bir siki de begenin be. sirf ak partiye yalakalik yapacam diye bos bos yorum atiyorsunuz

Beğenmedim! (15)
Avatar
ÖVÜNE ÖVÜNE NE HALDE KALDIK 2019-01-30 16:37:02

Belediyedeki yıllarını övüne övüne bitirdi hayırlısıyle 2 ay sonra gidiyor. Başkasınınkini görmeyen, kendisininkini mavzer tüfeği zannedermiş.Yok ortadoğunun en büyüğü, yok dünyada örnek gösterilen, yok türkiyede tek, yok hüston sağlık şehri, yok edik, yok düdük. Engellenen raylı sistem, sıvı atık, itkm, projeler ... Ispartaya böyle kötülük yapan görülmedi. paralar heykele, gezilere,tanıtıma, reklama uçtu uçtu gitti.

Misafir Avatar
kml krdnz 3 ay önce @ÖVÜNE ÖVÜNE NE HALDE KALDIK

on numara yorum ağzına sağlık dostum.

Beğenmedim! (1)
Avatar
memed 2019-01-30 14:50:55

aga sen bizi salakmı sanıyon la? bizle jon benjamin mi geçiyon? şükrü açıkladı bu projeyi hemen diyon ben yapacaktım, sen heykel yapcaktın senin işin olmaz vatandaşla, senin işin imarla rantla cukkayla, bi yıkılırsan herşey dökülüp saçılacak balaman dönemi senin dönemin yanında ebu zemzem kalacak her müdürün amirin rüşvet alıyo bir müdürün iphone rüşvet alırken yakalandı gırtlağa kadar kakaya batmışınız

Avatar
Ispartalı 2019-01-30 15:47:01

sen halkı salak mı sanıyorsun? oy falan yok. ya gideceksin ya gideeksin.

Avatar
ıspartalı 2019-01-30 16:35:03

sayın başkan 2 senedir neyini planlıyorsun anlamıyorum. adamlar 1 senede gökdelen dikiyor siz sinyalizasyon için 2 sene planlıyorsunuz 2 senede dönüşümü sürer tamam işte ıspartalı olarak bıktık artık boş işlerden

Avatar
müthiş 2019-01-30 14:47:15

keşke seçim geçen sene olsaydı ozaman ısparta bayabi erken kavuşacakmış bu işlere ...ya demezler mi 10 yıldır ny yapmadınız...ya trafik zabıtası bu saniyeleri ayarlarken gidip iki günde bir denetlese saniyeleri ayarlasa sıkıntı olmayacak.eğer elektrik kesintisiyse sorun yedek akü gb bişi yapılıp yd güneş enerjisinden fayadalınabilinirdi..dolayısıyla kolçeliğin ordan kalktınmı migrosa dogru 50 km le giden araç kaç sn de oraya varıyorsa orası yeşile ayarlanabilir di..

Avatar
Suat kısmetli 2019-01-30 15:13:56

hadi hadi yeme bizi, gökmenoğlu demeseydi aklınızda bile yoktu.

Avatar
Yorum1 2019-01-30 16:07:36

şu seçimlerde olmasa kimsenin hiçbir şey umurunda olmayacak. vay be. yıllardır fetöcülerin trafiği kaosa soktuklarını bilmiyoruz sanki sinyalizasyon ayarlamaları ile.

Sponsorlu Bağlantılar haber32 haber32
Isparta zayi kayıp ilanlarınız için 0246 223 67 06 Ehliyet, öğrenci kimliği kayıp ilanı vermek için Isparta Express Gazetesi