haber32
banner77
13 Eylül 2018 Perşembe 15:51
Günaydın ''Ustalık Dönemini Yaşamak İstiyorum''
haber32

Isparta Belediye Başkanı Yusuf Ziya Günaydın Yeniden MHP'nin adayı oldu.

Günaydın Ankara'dan konuyu ilk kez canlı yayında değerlendi..

haber32
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
ALP 2018-09-13 17:10:05

son 2 seçim chp lilerin oyu ile kazandın ama bu sefer chp lilerden sana oy yok bunu sende biliyorsun.

Misafir Avatar
devam ediniz 2 hafta önce @ALP

siz öyle muhalefet etmiye, sayin baskani karalamaya devam edinki, gene desteklesin bütün ak parti muhalifleri.

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
çok doğru 2 hafta önce @ALP

kesinlikle katılıyorum günaydın ak parti muhalifleri tarafından seçildi son yerel seçimde chpden kayan oylar öyle böyle değil ıspartadaki chplilerin yüzde 95inden fazlası günaydına oy vermişti ama bu seçim günaydına güle güle denilecek

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
MARDİN 2 hafta önce @ALP

marksistler m.h.p ye oy vermez.m.h.p li̇de marksi̇stlere oy vermez.seni̇n yorumun .lolodur,daha lelesi̇ vardir.

Beğenmedim! (12)
Avatar
Çünür 2018-09-14 04:17:30

Baska bir mahallede yasiyor olsam oyumu yine alırdın ama çünürde verdigin sozleri tutmuyorsun 1 yildir toz camur icinde yasiyoruz. Cigerlerimiz toz doldu hala asfalt gelmedi. Yil oldu 2018 be ziya baskan. Çünür yeni sehirden sana oy yok!

Avatar
Reis 2018-09-13 15:56:01

Yaşlandın reis olmaz artık. Genç dinamik arkadaşlara yol vermek lazım.

Misafir Avatar
olgun 2 hafta önce @Reis

çırak olarak bile seni işe almam

Beğenmedim! (4)
Avatar
beylerbeyi 2018-09-13 19:52:39

yzg nin kazanıp kazanamayacağını,ak partinin adayı belirler,zabun olursa şimdiden hayırlı olsun diyebiliriz

Misafir Avatar
ZABUN BAŞKAN 2 hafta önce @beylerbeyi

Osman Zabun aday olursa kazanır. Osman Zabun Yusuf Ziya’dan 10 gömlek üstündür. Isparta yatırım ve hizmet istiyorsa Ak Parti ve Osman Zabunla yürümelidir...

Beğenmedim! (11)
Avatar
Ispartalı 2018-09-13 18:19:44

Yarım yamalak yaptığınız temel belediyecilik hizmetlerini çok büyük bir hizmetmiş gibi yansıtmanızdan usandık artık. Isparta artık değişim istiyor. Artık vizyon sahibi bir belediye başkanı istiyoruz. Sözün özü YZG artık YETER...

Avatar
araslı 2018-09-13 18:33:53

mahallelerde 1 tane semt sahası yok olanları yok edıp yesıl alan park yaptınız

Avatar
MARKSİST 2018-09-13 17:41:46

mardi̇n marksi̇stler sana ne yapti da unutamadin bi̇r türlü?

Misafir Avatar
MARDİN 2 hafta önce @MARKSİST

marksist chp,hdp,pkk,ypğ,pyd,dev sol,dev yol,ip,yeşil komonist sp,fetö,birleşip türkiyeme,saldırdılar ğeçmişte olduğu ğibi şimdide saldırıyorlar .atatürk diyor ki :komonizmi ğördüğünüz yerde başını ezin.

Beğenmedim! (5)
Avatar
Yiyicilere bırakmamak için, 2018-09-13 16:26:38

Yusuf Ziya Günaydın haklı, biiznilleh kendisiyle yola devam diyeceğiz inşêelleh.

Sponsorlu Bağlantılar haber32 haber32
Isparta zayi kayıp ilanlarınız için 0246 223 67 06 Ehliyet, öğrenci kimliği kayıp ilanı vermek için Isparta Express Gazetesi