haber32
banner77
10 Ocak 2019 Perşembe 16:23
Günaydın ve Ucuz Isparta
haber32

Isparta’da bugün sosyal medyada paylaşım rekorları kıran videoyu sizlerle paylaşıyoruz.

haber32
Anahtar Kelimeler:
ıspartaYusufZiyaGünaydın
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
SDÜLÜ TIBBIYELİ ÖĞRENCİ 2019-01-10 17:24:58

belediye tamam ama ısparta halkı hiç böyle değil. camına 500 tl diye kiralık ev ilanı asmış arıyorum öğrenci iseniz 850 tl abem diyor. belediye kendisi yerine getiriyor ama ısparta halkıda öğrenciyi para olarak değil bir evladı olarak görmeli. ben 800 tl kira verdikten sonra ayda 300 tl harcasam ne olurki? toplamda 1100 tl çıkıyor. belediye kısıyor ısparta halkı alıyor. böyle bir halkı kınıyorum açıkcası.

Misafir Avatar
sellektör tefik 6 gün önce @SDÜLÜ TIBBIYELİ ÖĞRENCİ

kimler ki; imara açılacak yerlerden avanta aldı ve bu işi rant için yaptı ise bunlar ortaya çıkacak başkanım.tapuları isteyin ve bu isimleri açıklayın başkanım.seni seviyoruz başkanım.rant ve avanta alanlar varsa Allah belasını versin deyin bir açıklama yapın

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
çomar ahmet 6 gün önce @SDÜLÜ TIBBIYELİ ÖĞRENCİ

sen onu bunu bırakta valilik otoparkını kime kaç liraya yaptırdın ona bir cevap ver eyyyyyyy bay ziyaa

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
yurt var ken 6 gün önce @SDÜLÜ TIBBIYELİ ÖĞRENCİ

geçti o günler öğrenciye de aynı fiyat hatta daha ucuz. yurt var kim bakar evlere.

Beğenmedim! (1)
Avatar
Öğrenci 2019-01-10 19:06:17

sayın başkan kira ve daire fiyatlarını gözden geçirmeli 20 yildan fazladir olan berbat belmaş evleri̇ne 250 bi̇n tl fi̇yat çeki̇yorlar bu neyi̇n kafasi ? o evleri̇n ederi̇ taş çatlasa 60 bi̇n tl oda maxi̇mum.

Misafir Avatar
öğrenci 2 6 gün önce @Öğrenci

arsa parası çok . bedavaya mı verecek sanki memketinde ucuz.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
... 6 gün önce @Öğrenci

Herkes haklı.ev yapım malzeme fiyatları da Can yakıyor farkında mısınız

Beğenmedim! (6)
Avatar
zübük 2019-01-11 01:00:05

başkan geç bunları senin güneş panelleri çalışsın, tırların tekerleri dönsün, arsalar araziler eniklesin, kızlar damatlar oğlun dev iş adamları olsun güldürme bizi yahu belediye başkanı olduğunda avukata verecek paran yoktu nasıl ucuz ısparta demi

Misafir Avatar
Hüsamettin 5 gün önce @zübük

_______ gemicikleri mi oldu onun da ? ;)

Beğenmedim! (0)
Avatar
Sakin 2019-01-10 20:26:24

Isparta vaadlere çok inanır. Böyle böyle şimdiye kadar çok uyutulduk, görünen o ki, şimdiden sonrada bu durum devam edecek. Tek avantajımız Allah’ın verdiği konum durumu. Gerisi yalan.

Avatar
YEMİYORUZ 2019-01-11 03:29:36

öyle duygusal müzikler eklemekle haklı olmuyorsun yusuf. 15 yıldır ıspartayı bitirdin yeter artık

Misafir Avatar
vatandaş 6 gün önce @YEMİYORUZ

sen videonun yalnızca müziğini dinlemişşin sanırım anlatılanların hangisi yanlış.bidaha seyret tavsiyem belki at gözlüklerini cıkarmana yardımcı olur.

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
ufak at civcivler yesin 6 gün önce @YEMİYORUZ

balaman dan kurtardı . bundan iyi yarası olurmu. rahmetli olsa soyulmaya devam ederd,k. iyi ki var yusuf ziya

Beğenmedim! (2)
Avatar
Kiracı 2019-01-11 08:05:37

Ev fiyatları???

Avatar
yok artık 2019-01-11 06:21:33

hadi be simit 1 buçuk lira neresi ucuz. arsalar uçuk

Avatar
GÜLÜYORUM 2019-01-11 09:22:35

yusuf bey yi̇ne reklamini yapmiş cok ucuz haki̇katen isparta ev ki̇ralari gi̇yi̇m ulaşim yi̇yecek i̇çecek otobüs fi̇yatlarini ucizlatti seçi̇m yatirimi öğrenci̇leri̇ adres taşima şartiyla otobüscüler kan ağliyor pazara zam gelmi̇yormuş :)

Sponsorlu Bağlantılar haber32 haber32
Isparta zayi kayıp ilanlarınız için 0246 223 67 06 Ehliyet, öğrenci kimliği kayıp ilanı vermek için Isparta Express Gazetesi