haber32
banner77
03 Şubat 2019 Pazar 16:07
Günaydın Yeni Dönem için ne vaadetti?
haber32

Belediye Başkanı ve MHP Belediye Başkan Adayı Yusuf Ziya Günaydın’ın, yeni dönem için hazırladığı projeler aday tanıtım toplantısında sinevizyon gösterimiyle Isparta halkına açıklandı. 


Kaynak:
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Vatandaş 2019-02-03 16:52:27

önceki seçimlerde houston hastanesi yapacaktı, gökçaya üniversite yapacaktı, valilik meydanının 25 katı büyüklüğünde meydan yapacaktı. ve daha onlarca yalan... hani nerde bunlar? neden yapılmadı? yusufa oy yok yeter artık değişim istiyoruz...

Avatar
cengiz 2019-02-03 16:26:03

2 dönemdir sana oy atıyoruz ailecek yalandan başka bişey yok bu def oyumuz başdeğirmene

Misafir Avatar
Hergeleci sinek mehmet 3 ay önce @cengiz

valilik otoparkı şaldır şaldır akıyor.burayı yapamayan ancak heykel yapar.başka hiç bir şey yapamaz.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Mangırlar bitti mi 3 ay önce @cengiz

houstona kalkiyor bostondan geleceğiz.bir iki kalkıyooooooorr.belediyenin parası bitti kamulaştırma paralarını yatıramıyor diyorlarrrrr.valilik otoparkını kime kaç liraya yaptırdı,kimse açıklamıyorrrrrrrrrrrrrrr

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Ali 3 ay önce @cengiz

masanı topla günaydın, muhatap almadığın gökmen başkan geliyor

Beğenmedim! (0)
Avatar
BİLEN 2019-02-03 16:55:28

şimdiye kadar ne yaptın ki bunları yapacaksın yusuf? yalanlarına karnımız tok. git artık yeter!
http://www.bomba32.com/haber/isparta/gunaydin'in-houston-hayali.../9817.html

Avatar
YALANCI 2019-02-03 16:56:40

yalan söyleme yusuf. ıspartayı yedin bitirdin gözün doysun. senden bıktık git artık. yalancı başkan istemiyoruz! http://www.kent32.com/gunaydin-isparta-icin-buyuk-dusunuyor-13303h.htm

Avatar