haber32
banner77
04 Şubat 2019 Pazartesi 12:33
HALK OTOBÜSLERİ 50 KURUŞ OLACAK
haber32

İYİ Parti Isparta Belediye Başkan Adayı Gökmen Hakkı Gökmenoğlu, kentteki halk otobüsleri fiyatlarını eleştirdi.

Isparta Belediyesi tarafından KYK öğrencilerine otobüs fiyatlarının 50 kuruşa indirildiğini söyleyen Başkan Adayı Gökmenoğlu, “Biz göreve geldiğimizde halk otobüsleri herkese 50 kuruş olacak, otobüslerimize mazot desteği vereceğiz” dedi.

Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
mehmet doğru 2019-02-04 14:55:31

millet ittifakına bağlıyız başkan. beka diye bize hakeret edenlere birlik olup zeka dersi verecğiz

Misafir Avatar
AFRİKALI 3 ay önce @mehmet doğru

sizlerin başkanı bize kakret etti bizi insan demedi .sizi insanimidir. bizede gunahtır. alehi̇n kuluyuz.

Beğenmedim! (7)
Avatar
Fikri 2019-02-04 16:52:57

gökmen bey yapacağım diyorsa yapar, geçmişteki baro görevi teminatıdır. ziya gibi çinlilerle ortak pil fabrikası yapacam, ucuz konut için arsa yok demiyor, 80 bin liraya ev sözü veriyor, noterden tastikli vaadler bunlar, ötekiler gibi kuru söz değil.

Misafir Avatar
ZÜBÜK NECMİ 3 ay önce @Fikri

ıspartayı huostoon yapacak olan belediye başkanı yusuf ziya günaydın,houston sözünü yerine getiremediğine göre sevdikleri ile beraber houstona gitsin oradan belediye başkanı seçilsin.yaşasın şükrü bey,yaşasın ak parti,yaşasın ak masa

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
kerkuk 3 ay önce @Fikri

31 mart mart kapıdan baktırır.kazma kürek yaktırır. ben bir yabancı kerküklü olarak. bu abukat kazanirse eğer ben ıspartidan ğidirem.kerdeşlik bitirirem.

Beğenmedim! (8)
Avatar
YALANLARI 2019-02-04 13:32:21

bırakın yalanları hem yabancı deyip düşmanlık edeceksiniz,hem ırkçılık yapacaksınız hemde öğrenci uğruna yalan söyleyeceksiniz . tuvalet 1,5 500 gr su 1 tl. yalancılar sizi 31 mart,1 nisan gönü sobe edeceğiz .dosyalara bak hırsızlık olaylarına suriyelilermi yapıyor yoksa ıspartada ikamet eden yerli halk mı hırsızlık yapıyor.

Avatar
kamil 2019-02-04 16:11:16

45 kuruş deseydin oyumu verecektim

Misafir Avatar
azerbeycan 3 ay önce @kamil

ğunaha ğirme rey da virme .yoksa amerikan bizi kerkuta eziyet ider.aman haaaaaaa bunlere rey virme gardaş

Beğenmedim! (5)
Avatar
HALE 2019-02-05 09:56:42

gökmen bey yolunuz acik olsun .agzi olan iyide kötüde konuşacak. halk bir anlasa isparta miza bir değişiklik şart olduğunu ..belki bir gun anlarda iş işden geçer. ispartamiza alt yapi, yollarimiz kötü,iş alanlari ,daha güzel bir sehir ! .. yoksullara yârdim ..yeşil alan daha fazla ,kültürümüzü geliştirecek yasatacak ne varsa sizden bekliyoruz ...yolunuz acik olsun.

Avatar
eski mahküm 2019-02-04 14:58:33

ceza infaz kurumunda kaç kaç suriyeli yatıyor.kaç yerli yatıyor .hanği suçtan yatıyorlar. suriyelilere kafanı takmış bey efendi. suriyeyle ilğili atatürkün hayalini bilmeyenler .hatay meselesine baksın. belki meseleyi anlarlar.

Avatar
öğrenci 2019-02-04 16:49:57

başkanım mezar yerlerini de ucuzlatacan mı senin 1. projen mezarlık,2. projen otobos 3. projen yabancıları dışarı atmak,4. proje 80.000 tl ye ev,5. projen belediyeye hdp,mlkp,dhkp-........lilere kadro vermek başkada diyeceğim bir şey yoktir.

Misafir Avatar
findos 3 ay önce @öğrenci

mezar beleş,korkma yeter ki sen sana beleş

Beğenmedim! (2)
Avatar
ısparta 2019-02-04 16:59:44

doksanlı yıllara geri döndük bana oy verene 2 anahtar artıran yokmu

Misafir Avatar
kerkuk 3 ay önce @ısparta

var var gökmen abukat artırmaya ğirsin.

Beğenmedim! (3)
Sponsorlu Bağlantılar haber32 haber32
Isparta zayi kayıp ilanlarınız için 0246 223 67 06 Ehliyet, öğrenci kimliği kayıp ilanı vermek için Isparta Express Gazetesi