haber32
banner77
21 Nisan 2017 Cuma 09:06
Halkı Sokağa Çağıracaklarmış
haber32

Referandumun ardından Türkiye’nin bir numaralı gündemi haline gelen “mühürsüz oy pusulası” tartışmasına CHP Isparta İl Başkanı Eyüp Ersoy yeni bir boyut kazandırdı.

Yüksek Seçim Kurulu’nun kararına tepki göstererek, ‘hayır bitmedi’ kampanyası başlattıklarını söyleyen CHP İl Başkanı Ersoy, “Gerekirse halkı protesto için sokağa çağırma durumumuz var” dedi.

Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Ayıp ayıp. 2017-04-21 10:22:02

Tarafsız basınsınız öylemi. Bir başkasının beyanı olsa neyse.

Avatar
Osman YAGMURDERELİ 2017-04-21 10:52:16

Size tehdit gibimi geldi bu? Yandaş medya zorunuza mi gitti?

Avatar
hayir cephesi bu kadar yüksek oy almisken!!! 2017-04-21 11:19:57

aslinda devletin bütün mkanlariyla ve ohalde gidilen secimde %51 zor aldiniz derseniz , onlar sizin sokaga cikmanizdan daha cileden cikarlar !!! ve bütün imkansizliklarimizla ve bütün engellemenize ragmen, ve siyaseti kampanyayi kilictaroglu söyle bunlar böyle diye saldirgan bir dille yapmis olmaniza ragmen biz %49 aldik deyip keyfini cikarmaya kalkarsaniz onlari dahada cileden cikarmis olursunuz!!! aksi türlü hareket ederseniz iste bunlar zaten hep böyleydi itirazci falan diye onlarin ekmegine yag sürersiniz!!!!

Misafir Avatar
ötekilestirmeyen dili yakalamisken!!! 2 ay önce @hayir cephesi bu kadar yüksek oy almisken!!!

iktidarin isi bundan böyle daha zor! cünkü %50 den fazla oy alamiyan kaybedecek bundan böyle! hazir referandumda iyi bir birliktelik yakalamisken chp bundan vazgecmemeli! yakaladiklari birlik beraberligi saglayan nezaket dilini bir iki kisinin haricinde bozan olmadi! o asiri fanatik dili tedavülden kaldirmayan parti bundan böyle kaybetmeye mahkumdur!!!

Beğenmedim! (1)
Avatar
Hep karalama 2017-04-21 10:59:05

Siz bu Türkiye ye faydalı olacak ne yaptınız ,40 yaşındayım ben göremedim yararlı bir şey.iktidar olmayı hayal bile etmiyorsunuz iki sene sonra başkanlk seçimi var orda gösterin hünerinizi

Avatar
Ahmed 2017-04-21 11:22:11

lanet ak parti düşmanları ömür tükenir bunlar tükenmez!!!

Avatar
yurttaş 2017-04-21 12:04:25

ben gelirim

Misafir Avatar
öfkeyle kalkip , zararla oturmayalim. 2 ay önce @yurttaş

biri kak gidelim dediginde , öbürüne otur demek düser!!!

Beğenmedim! (2)
Avatar
Alper 2017-04-21 11:23:27

sandıkda kazanamadıklarını sokakda telafi etmeye çalışacaklar,arkalarına da emperyalistleri almışlar.fetö başarısız olunca,yerini boş bırakmak istemeyecekleri ortada,boşluğu chp doldurup,batının oyununa gelmez,diye düşünüyorum.

Avatar
esnaf 2017-04-21 18:04:53

çomar32 paçavrasında sıradan bi manşet

Sponsorlu Bağlantılar haber32 haber32
Isparta zayi kayıp ilanlarınız için 0246 223 67 06 Ehliyet, öğrenci kimliği kayıp ilanı vermek için Isparta Express Gazetesi