haber32
banner77
26 Mart 2013 Salı 01:02
HER KÖŞEDE ALKOL
haber32

Isparta'da açık alanda alkol yasağı tartışıladursun son dönemde Belediye eliyle birçok alkollü restaurant ve tekel bayi açıldı.

Haber ekibimizin yaptığı araştırmalar sonucu ulaştığımız bilgiler şaşırtıcı cinsten. Zira geçtiğimiz hafta Isparta Valiliğinin açık alanda alkol kullanılmasına yasaklama getirmesi başta Chp İl Başkanlığı ve Cumhuriyet Gazetesi gibi bazı örgütlerin sesini yükseltmesine neden olmuştu.

Ancak yaptığımız çeşitli araştırmalar sonrası kentte son 6 - 7 aylık süreçte özellikle Alkollü Restaurantlar başta olmak üzere sayısı 100'e yaklaşan bir çokta Tekel bayi ve Market artık müşterilerine alkol satmaya başladı.

Bu tür işletmelerin Alkol satışı yapabilmesi için Isparta Belediyesinden Alkol Satış ruhsatı alması gerekiyor. Isparta Belediyesi ise alkol ruhsatı verirken gayet bonkör davranıyor.

Son Güncelleme: 26.03.2013 08:41
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
hh 2013-03-26 05:53:19

kımız yok mu kımız?

Avatar
alaybey 2013-03-26 06:53:00

tekel bayi açmanın yolu bakkallar odasından geçiyor çamur at izi kalsın zihniyetinden vaz geçemiyorsunuz.belediyeyi kötü gösterelim derken cahilliğinizi ortaya çıkarıyorsunuz..

Avatar
abuzer kıvanç 2013-03-26 07:10:42

zorlamı alkol veriyorlar millete o zaman birileride çıkar her tarafta dergah cemaat evi falan filan açılıyor buna ne demeli örümcek kafalılar

Avatar
ali çetın 2013-03-26 07:29:09

şıracının şahidi bozacı

Avatar
ıspartalı 2013-03-26 08:51:35

Bu haberi yapan cahilmidir bilmiyorum ruhsat için her vatandaş müracat eder şartları uygunsa mecburen ruhsat verilir bu alkol olur fırın olur vs vs...haber yaparken bilmiyorsanız biraz araştırın yanlı ve yanlış haber yapmamış olursunuz...

Avatar
hüsamettin çelebi 2013-03-26 08:59:15

Hasta etmeyin adamı!!! alkol ruhsatı sadece belediyeden çıkmıyor!!!!! emniyet müdürlüğü yani VALİLİK son sözü söylüyor ve alkol içki ruhsat işlemleri tamamlanıyor!! ANLADINIZ MI????.................

Avatar
ali veli 2013-03-26 09:11:18

tam mütareke basınısınız. hükümet şakşakçıları. hükümetin valisiaynenmütareke yılarında olduğu gibi vatan iin değil dış kuvvetleriçin çalışıyor. eğer vatansever olsaydınız bir defa da eleştirirdiniz. ama merak etmeyingün geleceksiz de temizleneceksi,niz.

Avatar
ismail TAŞ 2013-03-26 10:06:43

yasalarda ve kanunlarda alkol ruhsatı almaya yeterlilik hakkın ve şartların uyuyorsa müracaat halinde neden ruhsat verimesinlerki. Belediye ruhsat veriyor diye suç işlemiyorki... asıl şartları uyan olupta ruhsat vermezse suç işler. kimi alkol alıp kullanır kimi de kola alır içer kimene !!!!!!

Sponsorlu Bağlantılar haber32 haber32
Isparta zayi kayıp ilanlarınız için 0246 223 67 06 Ehliyet, öğrenci kimliği kayıp ilanı vermek için Isparta Express Gazetesi