banner121

HIZLI ÇÖZÜM MERKEZİ DEVREDE

Isparta, Burdur ve Antalya’da elektrik tüketicilerinin talep ve beklentilerine daha hızlı yanıt verebilmek için özel adımlar atılıyor.

Isparta 08.10.2018, 14:20
HIZLI ÇÖZÜM MERKEZİ DEVREDE
banner123

Isparta, Burdur ve Antalya’da elektrik tüketicilerinin talep ve beklentilerine daha hızlı yanıt verebilmek için özel adımlar atılıyor.

IspartaBurdur ve Antalya'da elektrik tüketicilerinin talep ve beklentilerine daha hızlı yanıt verebilmek için özel adımlar atılıyor.

CK Enerji Akdeniz Elektrik, müşteri memnuniyetinde çıtayı en yükseğe taşıyabilmek için Müşteri Hizmet Merkezleri'nde işlem yapan müşterilerini 48 saat içinde geri arayıp aldıkları hizmet ile ilgili memnuniyeti ölçüyor. Şu anki memnuniyet düzeyi 5 üzerinden 4,2; 100 üzerinden ise yüzde 85'lerde.

ÇAĞRI KARŞILAMA ORANI YÜZDE 99

Çağrı merkezlerinde yıllık yaklaşık 373 bin çağrıya yanıt veren CK Enerji Akdeniz Elektrik, bu alanda da memnuniyet seviyesini artırmak için özel çalışma yürütüyor. Çağrı karşılama oranında yüzde 99'lara ulaşan şirket, çağrı merkezi üzerinden direkt sonuçlandırdığı talep oranını yüzde 93'e çıkardı. Çağrı merkezinde müşteri memnuniyet performansını ölçmek için bağımsız firmalar aracılığı ile çalışma yapan şirketin geçen yılki genel memnuniyet skoru yüzde 83 ile sektör ortalamasından çok yukarıda gerçekleşti.

BAĞIMSIZ ARAŞTIRMA KURULUŞLARI ÖLÇÜYOR

Bağımsız araştırma kuruluşları ile çalışarak şirkete yönelik genel memnuniyeti de ölçüyor. İlki geçen sene gerçekleştirilen araştırmadaki memnuniyet skoru yüzde 80'ler seviyesinde. Araştırmanın ikincisi bu yıl ekim ayı sonunda tamamlanacak. Müşterilerin taleplerine hızla yanıt vermek için web sitesi üzerinden 'Canlı Destek' hizmeti veren şirket; abonelikten faturalamaya uzanan birçok konuda anında destek veriyor. Canlı Destek hafta içi 08.30-18.00 saatleri arasında aktif olarak elektrik tüketicilerinin hizmetinde. Bu saatler dışında istek ve şikayetlerini iletmek isteyen müşteriler ise 7/24 hizmet veren 0850 226 07 07 numaralı çağrı merkezine ücretsiz ulaşabiliyorlar.

FIRSATLAR DÜNYASI 'CKPLUS'TA

Şirket, yeni nesil sadakat programı CKPLUS Fırsatlar Dünyası ile müşterilerine birçok avantaj sunuyor. Akaryakıttan yiyeceğe, tüpten elektronik eşyaya, sağlıktan eğitime birçok sektördeki özel indirim ve avantajlardan yararlanmak için herhangi bir üyelik yapmak ya da kart kullanmak gerekmiyor. CK Enerji Akdeniz Elektrik müşterileri sayısız kampanya, indirim ve fırsattan elektrik aboneliklerine ait hesap numaraları ile hiçbir ek ücret ödemeden, kolayca yararlanabiliyorlar. CKPLUS Fırsatlar Dünyası'nın sürekli yenilenen avantajlarını müşteriler www.ckplus.com.tr üzerinden takip edebiliyorlar.

HIZLI ÇÖZÜM MERKEZİ DEVREDE

Müşteri Hizmet Merkezleri'ne yerleştirilen kiosklar üzerinden müşterilerinin şube ile ilgili taleplerine yanıt vermeyi hedefleyen şirket, Konyaaltı'nda pilot bir uygulama başlattı. Kiosktan gelen taleplere en geç 60 dakika içerisinde geri dönüş sağlayan şirket, ayrıca aynı kiosk üzerinden online fatura ödeme, borç sorgulama gibi işlemlerin sıra beklemeden, hızlı ve güvenli bir şekilde yapılmasına imkan sağlıyor. Pilot bölgede alınacak sonuçların ardından diğer büyük Müşteri Hizmet Merkezleri'nde de kiosk uygulamasının yaygınlaştırılması planlanıyor.

CK Enerji Akdeniz Elektrik Genel Müdürü Erol Değerli, hedeflerinin, yüksek müşteri memnuniyetine ulaşmak ve tüketicilerin talep ve isteklerine hızla yanıt vermek olduğunu söyledi. Değerli, "Bu sırada bağımsız araştırma kuruluşlarından da destek alıyoruz. 'Müşteri ne istiyor', 'Hangi noktalarda sıkıntı yaşıyor', bunları bilmeliyiz ki bu sonuçlara göre çözümler üretelim. Hedefimiz enerji sektöründe rol model olacak mükemmel müşteri deneyimini tüm müşterilerimize yaşatmak" diye konuştu.

haber32
haber32
Yorumlar (1)
KESİNTİ TARİHLERİ NEDEN ÖNCEDEN DUYURULMUYOR ! 2 yıl önce
planli kesi̇nti̇ler önceden halka duyurulmali. her halde bunu da ben yapacak deği̇li̇m. ck akdenize sordum. muhtarları ve belediyenin duyurması gerekir , onlaı görevi demezler mi ! hayret doğrusu. kaliteli hizmetin bir parçası da önceden haber vermektir. v atandaş tedbirini alsın.
haber32 haber32
11°
parçalı bulutlu
Günün Anketi Tümü
Siz Yada Ailenizden biri Covid19 Virüsüne Yakalandınız mı?
Namaz Vakti 03 Aralık 2020
İmsak 06:23
Güneş 07:49
Öğle 12:53
İkindi 15:25
Akşam 17:46
Yatsı 19:07
Puan Durumu
Takımlar O P
1. Alanyaspor 9 23
2. Galatasaray 10 20
3. Fenerbahçe 10 20
4. Beşiktaş 9 16
5. Kasımpaşa 10 15
6. Gaziantep FK 10 15
7. Karagümrük 10 14
8. Göztepe 9 14
9. Başakşehir 10 14
10. Konyaspor 9 12
11. Rizespor 9 12
12. Malatyaspor 9 12
13. Hatayspor 7 12
14. Trabzonspor 10 12
15. Antalyaspor 10 10
16. Sivasspor 9 9
17. Erzurumspor 9 9
18. Kayserispor 9 8
19. Denizlispor 9 6
20. Gençlerbirliği 9 5
21. Ankaragücü 8 2
Takımlar O P
1. Altınordu 11 23
2. Ankara Keçiörengücü 11 21
3. Samsunspor 11 20
4. Adana Demirspor 10 18
5. İstanbulspor 10 18
6. Tuzlaspor 10 18
7. Altay 9 16
8. Giresunspor 10 16
9. Bursaspor 11 14
10. Balıkesirspor 11 14
11. Akhisar Bld.Spor 11 13
12. Adanaspor 9 12
13. Bandırmaspor 11 11
14. Ümraniye 11 10
15. Menemen Belediyespor 9 9
16. Ankaraspor 10 8
17. Boluspor 10 7
18. Eskişehirspor 11 1
Takımlar O P
1. Tottenham 10 21
2. Liverpool 10 21
3. Chelsea 10 19
4. Leicester City 10 18
5. Southampton 10 17
6. Wolverhampton 10 17
7. Everton 10 16
8. M. United 9 16
9. Aston Villa 8 15
10. Man City 9 15
11. West Ham 9 14
12. Leeds United 10 14
13. Newcastle 10 14
14. Arsenal 10 13
15. Crystal Palace 10 13
16. Brighton 10 10
17. Fulham 10 7
18. West Bromwich 10 6
19. Burnley 9 5
20. Sheffield United 10 1
Takımlar O P
1. Real Sociedad 11 24
2. Atletico Madrid 9 23
3. Villarreal 11 20
4. Real Madrid 10 17
5. Sevilla 9 16
6. Cádiz 11 15
7. Barcelona 9 14
8. Granada 10 14
9. Athletic Bilbao 10 13
10. Elche 9 13
11. Getafe 10 13
12. Deportivo Alaves 11 13
13. Valencia 11 12
14. Real Betis 10 12
15. Osasuna 10 11
16. Eibar 10 10
17. Real Valladolid 11 10
18. Celta de Vigo 11 10
19. Levante 10 8
20. Huesca 11 7
Günün Karikatürü Tümü

Gelişmelerden Haberdar Olun

@