haber32
banner77
23 Eylül 2006 Cumartesi 22:31
IDH'YE KALİTE ÖDÜLÜ
haber32
Isparta Devlet Hastanesi, bugüne kadar yapmış olduğu başarılı çalışmalardan dolayı TSE ISO EN 9000 Kalite Belgesi almaya hak kazandı.

Devlet Hastanesi Doktorlar Odası'nda konuyla ilgili bugün bir tören yapıldı. Törene, Isparta Vali Yardımcısı Atilla Durmuş, Sağlık Bakanlığı Müsteşar Yardımcısı Prof. Dr. Sebahattin Aydın, TSE Kalite Belgelendirme Müdürü Dr. Lütfi Öksüz, Devlet Hastanesi Başhekimi Uzman Doktor Erdoğan Sevük ve hastane personeli katıldı. Saygı duruşu ve İstiklal Marşı'nın okunmasının ardından, hastane hizmetleri hakkında bir konuşma yapan Başhekim Erdoğan Sevük, hastane olarak Sağlık Bakanı Recep Akdağ'ın "Sağlıkta Dönüşüm Projesi"ni başarıyla uyguladıklarını söyledi. Bugüne kadar birçok başarılı projenin altına imza attıklarını kaydeden Sevük, "Sağlık Bakanı Recep Akdağ'ın hayata geçirdiği 'Sağlıkta Dönüşüm Projesi'ni başarıyla uygulayan hastanelerden biriyiz. Hastanemizde tam otomasyon hizmetini başlattık ve bunu, tüm birimlerimize yaydık. Türkiye'de ilk pilot hastane olarak hasta hakları birimini kurduk. Yaklaşık 3 bin SSK'lı hasta, bize gelerek muayene ve tedavi oluyor. Bu nedenle poliklinik sayımızı her geçen gün artırıyoruz. Yine kurduğumuz enfeksiyon komitesi sayesinde, 30-40 milyar civarında ilaç tasarrufu sağlayarak döner sermayeye para akışı sağlıyoruz. Köy ve kasabalardaki hastalarımızın mağdur olmaması için SMS ile randevu sistemini hayata geçirdik. Şu anda sadece Turkcell aboneleri tarafından başlatılan bu uygulama, 1-2 ay içinde diğer aboneleri de kapsayacak" diye konuştu. Başhekim Erdoğan Sevük, bu başarıyı sağlayan en küçük birimden en büyük birime kadar tüm hastane personeline teşekkür etti.

TSE Kalite Belgelendirme Müdürü Dr. Lütfi Öksüz, yaptığı konuşmada başarıya katkıda bulunan tüm personele teşekkür etti. Isparta Vali Vekili Atilla Durmuş ise konuşmasında alınan belgenin Isparta için bir gurur olduğunu söyledi. Durmuş, "Bu başarı, bizi sevindirdi. Bu, Isparta için bir iftihar tablosudur. Bu hizmetin sürekli olarak artırılması hedefimiz olacaktır. Hastanemiz, böyle bir belgeyi almışsa bunu devam ettirmek, daha önemli bir görev olarak sürdürülmeli. Bu başarıyı sağlayan başta Başhekim Erdoğan Sevük olmak üzere tüm hastane personeline teşekkür ediyorum" diye konuştu.

Açılış konuşmaların ardından, TSE ISO EN 9000 Kalite Belgesi, Başhekim Erdoğan Sevük'e, Sağlık Bakanlığı Müsteşar Yardımcısı Prof. Dr. Sebahattin Aydın, Vali Vekili Atilla Durmuş ve TSE Kalite Belgelendirme Müdürü Dr. Lütfi Öksüz tarafından verildi. Tören, davetlilere verilen ikramın ardından son buldu. (İhlas Haber Ajansı)
haber32
Son Güncelleme: 23.09.2006 22:31
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Hasan Karakoç 2006-09-24 09:00:00

Hastanenin almış olduğu belge çok iyi ama hastanenin içinde hiç bir değişiklik yok diyebilirim yine sıra yine ters davranışlar her seferin de odaların değişmesi hele yeni kurulaln halkla ilişkiler ne işe yarar açıklarmısın ben soru yoruyorum onlar elle tarif yapıyorlar bukadar neyse hayırlı olsun

Avatar
tahir buca 2006-09-24 09:07:00

bence her göstermelik diyorum hastalar için yapılan bir çalışma yok hep bana hep bana diyorlar hastalar aşağıda eziyet çekiyor doktorlar yukarıda oturuyor buna çare bulsunlar yinede hayırlı olsun

Avatar
eleştirmen 2006-09-24 10:43:00

evet kalite belgesi alındı alınmasına da şu yemekhanedeki insanlık dışı uy gulamalardan vazgeçmediniz çünkü işinize geliyor.efendim doktorundan tutun da yok md muavini yok bilmemne görevlisi gelir.bir masaya kurulur.siz sıra beklersiniz beklersiniz ta ki karınları doyupta size sıra gelince sıkıntınız bitti sanırsınız ama hayır.işte ben dahil yüzlerce kişiyi çıldırtan vaka.kirli tabaklarını önünüzde bırakır bir kral edasıyla yemekhaneyi terkeder.mutfak görevlileri canlarını dişlerine takmış bu kafileyi ağırlamaya çalışmaktadır.şimdi bu kalite belgesi bu görüntülere rağmen nasıl alındı acaba???????????

Avatar
2. sınıf insan 2006-09-24 10:50:00

allah aşkına siz bari şu hastanedeki yemekhane rezilligine kulak verin de bu işi basın çözsün.yeter kardeşim millet karnını doyuruncaya kadar sıra bekle ondan sonra kirli tabaklarla başbaşa yemek ye.yeter ya.kaliteymiş.ha ha ha

Avatar
efe yıldırım 2006-09-27 10:43:00

Ispartamızın ve hastanemizin kıymetini bilin, büyük şehirlerdeki hastanelere göre, özel hastane...

Avatar
lale öz 2008-06-25 13:06:00

kesinlikle çok doğru tespit.zaten bu ülkenin başına ne geldiyse eğitim sistemindeki aksaklıklardan meydana geldi.25 yaşında üniversite mezunu oğlum kaç aydan beri iş arıyo ancak ne iş ne de yol gösteren var.umarım ilker bey'in temennileri en kısa zamanda da gerçekleşir ve hem oğlum hem de oğlum gibi nice evlatlarımız hak ettikleri yerlere gelebilirler

Avatar
aynur öztürk 2008-07-18 09:05:00

yıllardır bu işin içinde olan bir öğretmen olarak öss benim için de bir kabus çocuklarım öğrencilerim için üzülüp endişelenmekten yoruldum.gençlerimizin üstünden buldozer gibi geçen,rıh sağlıklarını bozan aileleri maddi ve manevi olarak perişan eden bu sisteme kim nasıl dur diyecek mutsuz şiddet eğilimli kitleler yetiştirip turk toplumunun asıl dokusunun bozulmasına değerlerimizin altüt olmasına gençlerdeki adalet duygusunun giderek yok olmasına kim engel olacak.her alanda güven sevgi saygının yerini alan bu korku kültürünü yok edecek aklıselim dürüst gerçekten bu ülkeyi seven gençlere güvenen onları yetenek ve ilgileri alanında gelişmelerini sağlayacak bir siyaset yönetim anlayışını yaşama geçirecek dürüs insanlar nerdesiniz.çocuklarıma öğrettiklerimle onların yaşadıkları gördükleri okadar çelişiyorki birbirleriyle. bu ülkede parası olana tüm kapılar açık olmayana...başka kapıya felsefesi mi var.sağol ilkerciğim kutluyorum seni.

Avatar
DOSTU 2011-04-23 08:45:52

Isparta'nın güzide evladı.Yolun ve bahtın daim açık olsun.

Sponsorlu Bağlantılar haber32 haber32
Isparta zayi kayıp ilanlarınız için 0246 223 67 06 Ehliyet, öğrenci kimliği kayıp ilanı vermek için Isparta Express Gazetesi