haber32
banner77
30 Kasım 2018 Cuma 11:58
İlçelerin adayları belirleniyor..
haber32

Ak parti Isparta il Başkanı Osman Zabun ve ilçe belde başkanları Ankara'da..

İlçelerin adaylarının belirlenmesi için Genel Merkeze davet edilen il Başkanı Osman Zabun ve başkanlar genel merkezde çalışmalarını sürdürüyorlar.

Ankaradan gelen son karede il Başkanı Osman Zabun'un elinde bir çantanın olduğu dikkat çekiyor. Çantada ilçe ve belde başkanlarıyla ilgili çalışma evraklarının olduğu tahmin ediliyor.

haber32
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Zafer mahallesi 2018-11-30 13:20:43

Ittifak istemiyoruz lutfen bunu calisin artik ispartada degisim istiyoruz

Avatar
İTTİFAK'A HAYIR! 2018-11-30 12:48:16

başkanım ittifak istemiyoruz, ak parti'nin adayına oy vermek istiyoruz lütfen elinizden geleni yapın.

Misafir Avatar
ittifaka evett 2 hafta önce @İTTİFAK'A HAYIR!

ittifak olmalı akp nin adayı oy alamaz. yusuf ziya devam etmeli. akp ye oy veren olarak mhp ye oy vereceğim.

Beğenmedim! (8)
Avatar
ülkücü / keçiborlu 2018-11-30 16:44:14

devlet bahçeli oyunu akparti adayına versin. yemin ederim kendi partimden başka partiye oy vermem, zorla verdirseler oyverecek elimi keserim.

Misafir Avatar
cevap 2 hafta önce @ülkücü / keçiborlu

dilini kessen daha iyi edersin

Beğenmedim! (4)
Misafir Avatar
keçiborlulu 2 hafta önce @ülkücü / keçiborlu

keçiborluda ülkücümü var inanamıyorum.

Beğenmedim! (7)
Avatar
Kerim 2018-12-01 10:15:16

haydi koçlar oylar seve seve ziya günaydına.

Avatar
camis nuri 2018-12-01 04:57:15

bi kere de sol partiden baskan gelsin. gorelim bakalim ne yapacak?

Avatar
Bilir Kişi 2018-11-30 16:51:58

sütçülerden mehmet selim müftüleri başkan olarak görmek istiyoruz

Avatar
Şakşakçı lolo 2018-11-30 22:45:37

lolo yine goministlere elletiyorsun herhal.bende hem goministlere hemde senin gibi Allah vatan bayrak diyerek milletimi anlatanlara oturtuyorum .iyi oturtmalar.hoşuna gidiyormu ?

Avatar
Silindir Necmi 2018-11-30 22:42:48

aldı çantayı eline vurdu osmanın beline.başkan olacaksın dediler,sonra ölmez dediler.kazma kürek çalıştık.atlatılmaya alıştık.her dediğine evet dedik reisin.aman etme sen bilirsin devletim.burda yapma ittifak.bizim için bu saatten sonra mutfak

Sponsorlu Bağlantılar haber32 haber32
Isparta zayi kayıp ilanlarınız için 0246 223 67 06 Ehliyet, öğrenci kimliği kayıp ilanı vermek için Isparta Express Gazetesi