haber32
banner77
12 Mart 2019 Salı 01:25
ilk gün 3 bin başvuru aldık..
haber32

Isparta Belediye Başkanı Yusuf Ziya Günaydın çıktığı Canlı yayında Ucuz Toplu konut için ilk günün sonunda toplam 3 bin başvuru aldıklarını ifade etti. Günaydın bu işi yaparsak biz yaparız bu iş bizim işimizdir, bunlar 5 senedir biz yapacağız diye beni oyaladılar ama artık ben yapacağım gövdemi kellemi koydum bu işe dedi.

Son Güncelleme: 12.03.2019 15:20
Anahtar Kelimeler:
UcuzTopluKonutGünaydın
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
arsa 2019-03-12 08:43:46

bu arsalar devletin mi.bunu bi açıklayın demir çimento pahalı diyorsun nasıl yapcan maliyet nasıl arsa belediyenin mi ki ..kandırmaca yapmayalım demezlermi 10 senedir böyle bir şey vardı ny yapmadınız madem buna bi açıklık getirin hani toki muhabbetinden karşı tarafı suçluyordun ya buna bi açıklık getirin milleti kandırmayalım..

Misafir Avatar
hesap sor ziya 3 ay önce @arsa

pkk ve kürt bayrağı açmayı serbest bıraktık diye kim dedi,haburda davul zurnayı kim çaldı,çadır mahkemelerindeki türk bayraığını kim indirdi,pkk terör örgütü değildir diyen orhan miroğlu ak partide ne iş yapar,diyarbakır meydanında katil aponun mektubunu okutan ki,şivan perver denen vatan hainini protokole oturtup,barzaniye kırmızı halı serip bunlara kardeşim diyeni söyle bakem,milliyetçiliği kim ayaklarının altına aldı,havaalanlarına kürt bayrağını kim diktirdi,açılımda terörisleri görmemezlikten gelen kim,teröriste gerilla diyen kim bunları söyle sonra konuşalım olur mu ?

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
kepçe sinek mehmet 3 ay önce @arsa

pkk ve kürt bayrağı açmayı serbest bıraktık diye kim dedi,haburda davul zurnayı kim çaldı,çadır mahkemelerindeki türk bayraığını kim indirdi,pkk terör örgütü değildir diyen orhan miroğlu ak partide ne iş yapar,diyarbakır meydanında katil aponun mektubunu okutan ki,şivan perver denen vatan hainini protokole oturtup,barzaniye kırmızı halı serip bunlara kardeşim diyeni söyle bakem,milliyetçiliği kim ayaklarının altına aldı,havaalanlarına kürt bayrağını kim diktirdi,açılımda terörisleri görmemezlikten gelen kim,teröriste gerilla diyen kim bunları söyle sonra konuşalım olur mu ?

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
dömbek orhan 3 ay önce @arsa

gövdeni mi koydun ? i̇mara açılan yerlerden bazı akrabayı talükatlar arsa kapatmışlar kim bunlar kim bunlar açıklayıııııııııııııııııııııııııııııııııınnnnnn.

Beğenmedim! (0)
Avatar
gerçek 2019-03-12 10:38:55

bu kadar milleti salak yerine koymasan ayıptır günahtır. mi̇lleti̇n umutlariyla oynama ortada elle tutulur bi̇r şey yok oy toplamak amaciyla bu kadar yalan olmaz.. ayiptirrr ayippppp

Avatar
İNANMAYIN 2019-03-12 15:01:16

daha ortada arazi yok kimi kandırıyorsun yusuf?

Avatar
ceyhun 2019-03-12 11:01:50

bu mi̇llet bu kadar saf mi ki̇ tiyatroyu görmüyor.. 15 yilda yeni̇ mi̇ akillarina geldi̇.

Avatar
Murtaza 2019-03-12 12:26:13

göz boyama, başkan seçileceğinin garantisi varmı, arsa vatandaşın, arsa sahibine katmı vercen, vatandaşı kandırmayınız lütfen, kaç paraya malolacak söle

Avatar