haber32
banner77
06 Haziran 2018 Çarşamba 11:10
İmamın küfür ettiği iddası ortalığı karıştırdı
haber32

Her şey AK Partili İl Genel Meclisi Üyesi Mustafa Baş'ın fecebook hesabından yaptığı bu paylaşım ile başladı:

"EĞİRDİR DE BAŞTA HIZIRBEY CAMİİ OLMAK ÜZERE TÜM CAMİLERİMİZE ÇOCUKLARIN GELMESİ YASAKTIR VESSELAM. KİMSE NİYE NAMAZ KILAN AZ DİYE HAYIFLANMASIN. PEYGAMBERİMİZ BURADA OLSA İLK ÖNCE CAMİDE ÇOCUKLARLA UĞRAŞANLARI KOVARDI. ÇOCUKLARDAN RAHATSIZ OLAN GİTSİN NAMAZINI EVDE KILDIRSIN VE KILSIN."

Yüzlerce yorum alan bu paylaşım üzerine AK Partili İl Genel Meclisi Üyesi Mustafa Baş, "Orada bir ironi yaptık. Hızırbey Camii'nde yaşanan bir olay üzerine bu paylaşımı yaptım.

İkindi namazında imam, ön safta babası ile camiye gelen bir çocuğu görünce 'sen arkaya geç' dedi. Çocuk da babası ile birlikte 3.sıra safa geçti. Bu manzara karşısında çok sinirlendim. İmamın yaptığından rahatsız oldum. O çocuğu bir daha o camide görmedim, gelmiyor.

Muhtemelen camiden soğudu.

Facebook paylaşımım sonrasında imam beni telefonla arayarak hakaret ve küfürler yağdırdı. Ben de savcılığa giderek suç duyurusunda bulundum. İlçe müftüsü konu ile ilgilenmiyor" dedi.

haber32
Son Güncelleme: 06.06.2018 11:29
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
fakir 2018-06-06 21:14:07

bu imamlar görevlerini tam yapsaydı ne fetö.ne cübbeli nede adnan hoca olurdu.Allah yolundan peygamberin sünnetinden ayrılmayalım.

Avatar
Aaaaa 2018-06-06 12:01:16

Önüne gelen imam olurda bunlar normal. Ha birde yaşlılar gerçekten problem. Hele dernek başkanları altında imamların pasif kalması kadar kötü bişey yok. Dernek başkanları kendilerini müftü sanıyorlar. Vasıfsız emekli adamsın neye havalaniyorsun?

Avatar
kim kime dum duma 2018-06-06 11:39:18

ısparta içide öyle. müftülükte vatandaaşla ilgilenen yok. müftülüğü özelleştireceksin cemaatlere devredeceksin. o zaman bak nasıl çalışıyorlar. yan gelip yatma yeri değil oralar beyler. sendikalar dernek başkanları diyen işin yüzdürüyor.

Misafir Avatar
aynen 2 hafta önce @kim kime dum duma

göstermelik gençlik organizasyonları yapılıyor. kime yağcılık yapıyorlarsa ondada kendi personeli gelmiyor. iki üç kişi ile poz veriyorlar. din böylemi anlatılır. ulen hergün intihar boşanma fuhuş vakaaları artmaya başladı. bu ıspartada böyle şeyler yoktu.
Kur’an-ı kerimde mealen buyuruluyor ki:
(Allah size, mutlaka emanetleri [işleri] ehli olanlara vermenizi ve insanlar arasında hükmettiğiniz zaman adaletle davranmanızı emreder.) [Nisa 58]
işi ehline verin diyor ayet, ehli değilseniz defolun gidin.

Beğenmedim! (1)
Avatar
Tavsiye 2018-06-06 12:09:15

Bu imam gerçekten küfür ettiyse buna ceza olarak camiye park yaptiracaksin çocuklar camide oynayacak

Avatar
Mesut 2018-06-06 16:11:30

birkaç yıl önce bu durumu bende yaşadım. imam küçük oğlumun arka safa geçmesini istedi. bende kızdım ne münasebet deyip, oğlumu alıp terk ettim o camiyi. bu gerçek bir durum.

Avatar
fakir 2018-06-06 21:16:08

mesut camiyi terkedip kiliseyemi gittin kardeşim hakkını savunsan daha iyi olmazmı oğluna da örnek olurdun.falan falan

Avatar
Akıl olun 2018-06-06 12:04:42

1kişinin hatasını genele şamil kılmak bütün imamları zan altında bırakmak , Dinadamı üzerinden İslâma zarar vermek büyük bir vebaldir.Bu vebalin sorumluluğuda çok ağırdır. Temsil ettiğiniz kişileride bu seçim öncesi zor durumda bırakıyorsunuz maalesef yazık çok yazık

Misafir Avatar
Herkes haddini bilecek 2 hafta önce @Akıl olun

Burda 1 kişilik haber var zaten!

Beğenmedim! (1)
Avatar
AHMET HOCA 2018-06-07 01:13:06

camideki olaya ben de şahit oldum,hiç hoş değildi.her şey bitti o mu kaldı.imamlar camiye cemaat çekmek için var,cemaatı kovmak için değil.müftülük böyle olaylara mahal vermemeli.şimdi o çocuk camiden soğursa, o imam bunun vebalini nasıl öder.biraz daha hassas olmalı.

Sponsorlu Bağlantılar haber32 haber32
Isparta zayi kayıp ilanlarınız için 0246 223 67 06 Ehliyet, öğrenci kimliği kayıp ilanı vermek için Isparta Express Gazetesi

haber32