haber32
29 Ocak 2017 Pazar 22:41
İsa Yalçın'dan CHP’ye yanıt gecikmedi
haber32

Türkiye’nin en yaşanabilir kenti Isparta.

Ancak CHP İl Başkanı Eyüp Ersoy’a göre bu unvana Isparta Belediyesi ayak uyduramıyor. CHP’ye yanıt MHP İl Başkanı İsa Yalçın’dan geldi.

Yükleniyor...
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Yurttaş 2017-01-30 12:51:58

önce akp'nin peşine neden takıldınız onun bir hesabını verin de anlayalım.

Avatar
size kim oy verdi 2017-01-30 14:09:52

size belediye seçimlerinde ak partili ıspartalılar oy vermedi. mhp oyları ile de kazanmanız imkansızdı. chp oyları sayesinde belediyle seçimlerini kazandınız. şimdi size oy veren ıspartalıları aşağılıyorsunuz. bir daha rüyanızda bile belediye başkanlığını göremezsiniz. hesabı oy sandığında sorulur. kendi tabanınıza bile aykırı davranıyorsunuz.

Avatar
lakin 2017-01-30 00:05:57

bu hesabin altindan zor kalkarsiniz!

Avatar
rast 2017-01-30 15:41:04

si̇z evet demeye devam edi̇n.r.t.e ın bahçeli̇ye söyledi̇ği̇ sözleri̇ ne çabuk unuttunuz.bi̇r daha ki̇ beledi̇ye seçi̇mi̇nde ve mi̇lletveki̇lli̇ği̇ seçi̇mi̇nde oy yeri̇ne nah alirsiniz.

Avatar
birde allaha verirsiniz hesabi! 2017-01-30 00:14:00

gecen dönem referandumda "evet kampanyalari" yapanlar bu gün nerdeler!!!!!!! iste buna ilahi adalet deniliyor!!!!!!

Avatar
Doğru mu 2017-01-30 20:36:12

Bu şahısın şehir hastanesi inşaatında ve oradaki kadrolaşmalarda baya bi aktif olduğu sonrasında şehir hastanesi arkasına yapılan yurt inşaatını da aldığı ve hatta otogar ihalesine de yemişlendiği konuşuluyor. Doğru mu acaba

Avatar
Mhp Ülkesini düşündü 2017-01-31 05:20:12

Chp liler Sizi gördük bu Ülkeye faydanızdan çok zararınız var.Başınıza kasetle gelen bir genel başkan var Siz hala Ülkeye yapılan hizmeti karalayın.Demokrasi dersiniz Halkın Seçtiğinede karşı gelirsiniz adı Kuvvetler ayrılığı olur.Ülkemize hayrınız olsun az.Avrupaya kötülemekten Pkk ya kardeşler demekten uzak durun.Atatürke İhaneti bırakın.

Sponsorlu Bağlantılar haber32 haber32
Isparta zayi kayıp ilanlarınız için 0246 223 67 06 Ehliyet, öğrenci kimliği kayıp ilanı vermek için Isparta Express Gazetesi