haber32
banner77
25 Mayıs 2018 Cuma 22:47
İsa Yalçın'dan İP'e sert tepki..
haber32

İYİ Parti Genel Başkanı Meral Akşener'in mitinginde yukarıdan çekilen ve meydanın boş olduğunu gösteren fotoğrafa 'medya şeytanlığı' yorumlaması yapan İyi Partililere yanıt Milliyetçi Hareket Partisi İl Başkanı İsa Yalçın'dan geldi.

İYİ Parti Genel Başkanı Meral Akşener'in Hükümet Meydanında düzenlediği mitingde çekilen fotoğrafın sosyal medyada paylaşılması olay olmuştu. İyi Partililer bu fotoğrafın yayınlanmasına sert tepki göstermiş hatta, medya şeytanlığı yorumları bile yapılmıştı. MHP İl Başkanı İsa Yalçın, "Mitingle ilgili bir fotoğraf rahatsız ediyorsa o zaman mitingi il binasında yapsınlar" göndermesinde bulundu.

Yalçın "basının işi takip etmektir. Mitingler seçimde önemli göstergelerdir. Abartan kendileri Sanki Isparta'ya geldiği zaman nefesler tutulacak sandılar. Beklenti ve heves çok olunca ama karşılığı olmayınca bu tür şeylerin arkasına düşüyorlar"dedi.

Son Güncelleme: 26.05.2018 10:43
Anahtar Kelimeler:
ıspartaIsaYalçın
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
24 haziran 2018-05-26 05:35:38

o bos meydanda miting yapiyor dedigin parti 24 haziranda mehape;den daha fazla oy alacak:)

Misafir Avatar
hahah 12 ay önce @24 haziran

sen her seçimden bir yerlerden gelen emirle oy verdin herhalde bildiğine göre bu işleri ufuk at!

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ufuk at 12 ay önce @24 haziran

ufak at civcivler yesin onlara ancak pensilvanya dan gelen emir ile oy verenlerden oy alır.

Beğenmedim! (7)
Avatar
suriyeli 2018-05-25 23:49:24

isa reiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiis 25 haziranda onların çamaşırlarını ipe asacağız.türklüğe şan katacağız türkün şanlı hilalini heryere asacağız .

Avatar
sana ne 2018-05-25 23:09:55

sana ne kardeşim.dün ayriştiklarinizla bu gün ni̇kah kiydiniz.aynı yastıkta kocarsınız.her şey iyi olacak merak etmeyin.

Avatar
remsi 2018-05-25 23:43:44

i̇yi partililer sana minnettar isa bey, 1. sıra adayın süper, :) anladın sen onu
senin sayende iyi parti 1 hatta siz de çıkarırsanız iki vekil olacak iyi partinin

Avatar
başkan 2018-05-26 01:22:00

reis gelecek mitinge katılacakmısın

Misafir Avatar
yavaş 12 ay önce @başkan

eksik kalmasın. fırıldaklar mitingte olacak... yavaş dön suriiyeli... yetişemiyoruz.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
suriyeli 12 ay önce @başkan

katılacağım.katılacağım hem rabia,hem bozkurt selamını vereceğim.nasıl iyimiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii.

Beğenmedim! (1)
Avatar
Halıkentli 2018-05-26 13:35:48

O foto Akşener gelmeden 2 saat önce çekildi miting zamanı fotosu nu göstersene. Hem İP değil İYİ PARTİ olacak kıskanmayalım.

Misafir Avatar
fırıldak 12 ay önce @Halıkentli

o çaputçudan ne beklyorsun.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
suriyeli 12 ay önce @Halıkentli

sen bu marksist partiyi övüyorsun öylemi

Beğenmedim! (2)
Avatar
hoca 2018-05-26 09:01:16

menfaat adama ne yalakalıklar yaptırtıyo bee....

Misafir Avatar
dikkat 12 ay önce @hoca

her yorumda sen varsın suriyeli.. memleketine dönmeye hazır ol!... fazla beslediler burada...

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
suriyeli 12 ay önce @hoca

senden iyi yalakamı var.

Beğenmedim! (2)
Avatar
sabri 2018-05-26 09:55:07

sayın isa yalçın niye aday olamadın korktun koltuk gider seçilemem diye biz yıllarca davamıza koştuk bahçeli ne yaptı bu gün seçim bildirgesini açıklayacakmış ne bildirgesi bir tane başkan adayı çıkaramayan parti mi yazıklar olsun size verdiğimiz oylara

Sponsorlu Bağlantılar haber32 haber32
Isparta zayi kayıp ilanlarınız için 0246 223 67 06 Ehliyet, öğrenci kimliği kayıp ilanı vermek için Isparta Express Gazetesi