haber32
banner77
13 Nisan 2018 Cuma 10:15
Işıksız Kavşaklar Yapılsın
haber32

Isparta’nın en önemli sorunları arasında yer alan trafikle ilgili AK Parti Isparta İl Başkanı Osman Zabun önemli açıklamalarda bulundu.

Kent içi ulaşım sorununun nasıl çözüleceğini anlatan Zabun, trafik sorunuyla ilgili Isparta Belediyesine hem çağrıda bulundu hem de eleştiriler yöneltti.

haber32
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
BENCEDE IŞIK OLSA DAHA İYİ OLURDU 2018-04-13 10:46:03

o kavşak kadar yavşak kavşak yoktur. ak partiliyim ama bi cacık olmaz o kavşakta.

Misafir Avatar
Esnaf 6 ay önce @BENCEDE IŞIK OLSA DAHA İYİ OLURDU

Ak partiliyim diyorsun da bu adamı niye seçiyorsunuz.Bu kavşağı övdüğüne göre yapar şirketle alakası araştırılmalı.

Beğenmedim! (0)
Avatar
mehtap s 2018-04-13 11:03:41

mühendislik 0 merkez kaç kuvveti hesaplanmamış antalyadan gelen araçlar orta refuja çıkıyor ama avukatlık yapacağına mühendislik açılamaları yapıyor.

Avatar
Halıkentli 2018-04-13 10:54:52

Sizin yapacağınız kavşak bu döne döne Mevlevi olduk.Üste köprülü kavsak yapmadan birazcık olmaz.Projeyi bir çoban cizdirsen bundan daha iyi yapardı.

Misafir Avatar
Halıkentli 6 ay önce @Halıkentli

Bir cacık olmaz diyecektim.

Beğenmedim! (0)
Avatar
asgari ücretli 2018-04-13 10:29:19

yaptıgın kavsaga bı baksana turkıyede nerede o kadar sacma bı kavsak var ısık koysanız daha hayırlıydı.senmı cızdın yoksa o yolun projesını

Avatar
ZABUN BEY ESKİDEN SOY İSMİNİZ NEYDİ 2018-04-13 10:53:40

ısparta seni istemiyor. ısparta ak parti altında seni istemiyor. anla artık seni seçmenler olarak istemiyoruz. seni istemiyoruz niye anlamıyorsun. resmini gösterip kendinden gün geçtikçe soğutuyorsun. artık bırak git halk seni istemiyor.

Avatar
Ali 2018-04-13 11:38:14

bu alt geçidi de bu kavşağı da planlayan adamın beyninden şüphe duyuyorum. başta alt geçidin yönü yanlış. üzerine yapılan kavşak da tüğ dikti, tam süper oldu. bence ısparta'nın tanıtımında gösterilmeli ki insanlar gerisini kendileri hayal etsin :)

Avatar
usame 2018-04-13 12:12:04

zabun bey acaba haber yorumlarını okuyor mu? bugune kadar ismi geçtiği her haberde yorumlarda millet ateş püskürüyor. hiç mi destekçisi olmaz ki bir adamın. işin ilginç tarafı kimse bu durumdan rahatsız değil.. sen bilirsin güzel ak partim sen bilirsin. yzg hayırlı olsun bi 5 sene daha

Avatar