haber32
banner77
19 Haziran 2019 Çarşamba 18:40
Isparta Altyapısı çöktü
haber32

Seçim dönemi Isparta'ya 1800 km altyapı döşediğini iddia eden 10 yıllık eski belediye başkanı Yusuf Ziya Günaydın'ın öve öve bitiremediği altyapı bugünkü yağışta bu görüntülere neden oldu.

Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Mr 2019-06-19 18:46:09

Kardeşim bıraksanıza Yusuf beyle ilgilenmeyi yada uğraşmayı. Belediye ye yüklenin hemen düzeltsin madem. Sürekli bi Yusuf beyle uğraşmaktasınız yok şöyleymiş yok böyleymiş geçin bunları.

Avatar
Karayolları sorumluluk bölgesi 2019-06-19 19:50:39

orası çevre yolu ve bu belediye sorumluluk alanı dışındadır. günaydın i hiç sevmem. gökkubbe denen ortasında direkli çadırı en beğenmeyenlerdenim ama, eğriye eğri doğruya doğru

Misafir Avatar
Belediye Görevlisi 4 hafta önce @Karayolları sorumluluk bölgesi

diyelim ki orası belediye mücavir alanı içinde değil, diyelim ki imar planı içinde değil, diyelim ki bir şehrin girişi değil...
karayolları denen melet çok mu uzak. 10 yıl başkan olup bir sorunu çözemiyorsan, ne b.. işin var başkanlıkta...... ya çözaceksin, ya çözdüreceksin. ya da gideceksin......

Beğenmedim! (8)
Avatar
Is 2019-06-19 21:18:47

Her yıl düzenli olarak otlar temizleniyordu ayrıca mazgallar kaldırılıp genel temizliği yapılıyordu diye biliyorum ve ilaçlama çalışmaları bunların hepsi gereken zamanda yapıldı mı acaba mazgallar sıkıntılı olmasın?

Avatar
Yavuz 2019-06-19 18:58:30

Yüksek Mimardı ama yaptıkları ortada işte...Ahhh Ispartam Ahhh 10 Yıl Bizi Hizmet yapıyorum diye kandırıpta Ceplerini dolduranlar Gelsin Görsünler Şimdi Buralara

Avatar
Vatandaş 2019-06-19 19:21:32

yüksek yüksek çok yüksek mühendis hesaplayıp yaptı onu o görüntüler montaj der o yazık 15 yılını yedi ısparta halkının geleceğini daha durun bakalım bu altyapı 60 yıl dayanacak denilmişti dimi hadi bakalım

Avatar
ahmettt 2019-06-19 23:31:44

daha çivi çakamadınız çakamazda bu zihniyetel ısparta bir yere varamaz siz bundan sonra ileri değil geri bakın kendi gerinize orda belki bir şey görürsünüz gazeteci geçinen kişiler ıspartanın parası partiye aktarılmaya başlasın o zaman da aynı düşüncelere sahip olacakmısınız bakalım.....

Avatar
star 2019-06-20 09:31:05

daha düne kadar yusuf ziya nın yalakalığını yapıp yaptıklarını boy boy manşet yapanların bunları söylemeye hakkı yok.biraz ilkeli gazetecilik yapın.

Avatar
star 2019-06-20 09:34:25

10 sene belediye başkanlığı yapan ve haberlerinizde sürekli yüksek mimar diye bahsettiğiniz başkandan arkadaş diye söz etmeniz de hiç hoş değil.sizin habercilik karakteriniz bu .yusuf ziya ya yaptıklarınızı yarın başdeğirmen e yaparsınız.

Sponsorlu Bağlantılar haber32 haber32
Isparta zayi kayıp ilanlarınız için 0246 223 67 06 Ehliyet, öğrenci kimliği kayıp ilanı vermek için Isparta Express Gazetesi