haber32
banner77
29 Kasım 2016 Salı 07:38
Isparta Belediyesi Cezaya İtiraz Etti!
haber32
Sav Kasabası yolunda Isparta Belediyesine ait tesisteki atık suların arıtılmadan dereye deşarj edildiğini tespit eden İl Çevre ve Şehircilik Müdürlüğü’nün belediyeye para cezası uyguladığı duyrulmuştu. O cezayı belediye yargıya taşıdı. Peki, yargı nasıl bir karara vardı. 

İLK OLARAK 98 BİN TL İDARİ  PARA CEZASI KESİLMİŞTİ.

İl Çevre ve Şehircilik Müdürlüğü durumun düzeltilmemesi üzerine bu kez iki katı yani 196 Bin TL daha para cezası kesti.

İl ve Çevre Şehircilik Müdürlüğü Isparta Belediyesi'ne toplamda 294 Bin TL para cezası kesmiş oldu.

Belediye ilk uygulanan cezayı yargıya taşdı.

Isparta idari mahkemesine yürütmenin durdurulması için müracat eden belediyenin talebi idare tarafından red edildi.
 
Son Güncelleme: 00.00.0000 00:00
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Ali 2016-11-29 08:17:08

Çevre temizlik vergisi alınmıyor mu?

Avatar
özrü kabahatinden büyük 2016-11-29 08:20:18

katlamalı ceza gelir

Avatar
etme bulma 2016-11-29 08:35:53

ee biz kokudan duramıyoruz ,defalarca uyardık belediyeyi bizi ilgilendirmiyor dediler hep,devam eden her kokuda çevre ve şehircilik bakanlığına tekrar tekrar şikayet edeceğiz.Belki o zaman imara açmadan düşünmeleri gerekeni şimdi düşünürler

Avatar
vatandaş 2016-11-29 08:46:32

keçiborlu belediyesinin atık suyu nereye nasıl gidiyor kontrol edermisiniz ısparta belediyesini görüyorsunuzda keçiborlu belediyesini neden görmüyorsunuz soğuk hava deposu yanından kara havacılık okulu yanından açıktan burdur gölüne gidiyor kılıç köyü meyva bahcelerinin arasından geçiyor hiç sağlığı tehtit etmiyormu ????????????

Avatar
YETER Kİ İSTEYİN. 2016-11-29 09:40:41

By ceza paraları ile atık sular yer altına rahatlıkla alınabilir. 2 adet devletin kepçesi ile 7 km. plastik borunun maliyeti 500.000 Tl yi geçmez.

Avatar
ISPARTA HALK SAĞLIĞI 2016-11-29 09:42:21

Isparta'da gribal enfeksiyonların ve ishallerin sebebi yer üstünden kokular saçarak ve mikropları havaya yayarak akan kanalizasyon suyudur.

Sponsorlu Bağlantılar haber32 haber32
Isparta zayi kayıp ilanlarınız için 0246 223 67 06 Ehliyet, öğrenci kimliği kayıp ilanı vermek için Isparta Express Gazetesi