haber32
banner77
18 Nisan 2019 Perşembe 08:44
Isparta Belediyesinde atamalar yapılacak mı?
haber32

Yerel seçimler'in sonuçlanmasının üzerinden 18 gün geçti, Isparta Belediyesinde henüz Başkan yardımcıları ve daire müdürlüklerinde herhangi bir değişiklik olmadı. Isparta Belediyesi halen Eski Başkan Yusuf Ziya Günaydın'ın kadrosuyla yönetiliyor.

Tebriklerin devam ettiği Isparta Belediyesinde, yeni daire müdürlükleri ve Başkan yardımcılarının atanması merakla bekleniyor. 

Son Güncelleme: 18.04.2019 12:50
Anahtar Kelimeler:
ıspartaBelediyeAtama
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
esnaf 2019-04-18 09:35:04

çok mu zor anlaması recep özel i bekliyorlar . yönetmen o istambul bitti gelir artık bugün yarın.

Avatar
Ali ol 2019-04-18 10:45:46

İmar Müdürlüğüne profesyonel bir müdür gelmeli

Avatar
efsane 2019-04-18 11:37:38

2009 yılında pazar aksamıbelediye işgal edilmiş pazartesi millet oda beğenme ye gelmiş daha başkan makamına oturmadan aç kurtlar belediyeye saldırmiş tıpazartesi gününden millet süpürkeye gönderilmiş sendika değişimi başkan gelmeden bitmiş 18 gün hala bişey olmuyorsa bu iş görgüsüzlük değildir vakti gelince olacaktır

Avatar
cool 2019-04-18 08:58:00

tebriklerden sıra gelmiyor :)))

Misafir Avatar
hüsam 1 ay önce @cool

ne tebriği ???vıcık vıcık yalaka trafiği var.

Beğenmedim! (0)
Avatar
araslı 2019-04-18 09:30:16

baskan teprık etmeye gelıyorlar sıra gelmedekı atamalar uzun sürebilir çık kanal 32 ıspartaya teşekkür et bıtsın bu tebrıkler

Avatar
çokmu lazım 2019-04-18 13:58:09

haber 32 çokmu lazım yeni atamalar ne oldu yeni atama olunca kınamı yakacan. yeni atama olmadan belediyeden cukka alamadın dimi ulan hepiniz cukka peşindesiniz merak etme şükrü başkan seni 10 kez alır 10 kez satar sana kalmadı yeni atamanın merağı bir bildiği vardır ....

Misafir Avatar
hüsam 1 ay önce @çokmu lazım

önce cümle kurmasını öğren sonra yorum yap! tiki çarşafa dolamıssın kerkenez...

Beğenmedim! (0)
Avatar
Bir Vatandaş 2019-04-18 11:05:10

emver'in yeni görev yeri neresi belli oldu mu ?

Avatar
gaz verenlerden olmayınız 2019-04-18 14:34:16

müdürlük bekliyen birileri haber yaptırıp gaz veriyor ne belli belkide yeni başkan mevcut ekiple çalışmak istiyor

Sponsorlu Bağlantılar haber32 haber32
Isparta zayi kayıp ilanlarınız için 0246 223 67 06 Ehliyet, öğrenci kimliği kayıp ilanı vermek için Isparta Express Gazetesi