haber32
banner77
18 Ocak 2019 Cuma 18:46
Isparta Belediyesinden Karne Hediyesi
haber32

Isparta Belediye Başkanı Yüksek Mimar Yusuf Ziya Günaydın, okulların yarıyıl tatiline girmesiyle birlikte ‘Karneni Getir, Hediyeni Götür’ Etkinliği düzenledi. Binlerce öğrenci öğle saatleriyle birlikte başkanlık makamında, Başkan amcalarıyla kucaklaştı, hediyelerini aldı. Çocukların karne sevinciyle birlikte hediye sevinci birleşti. Öğrencilerin karne heyecanı ile yarıyıl tatiline girdiklerini söyleyen Başkan Günaydın, “Çocuklarımız sevinsin istedik, böyle bir uygulama gerçekleştirdik” dedi. 

Isparta Belediye Başkanı Yüksek Mimar Yusuf Ziya Günaydın, ilk, orta ve liselerin yarıyıl tatiline girdiği cuma günü ‘Karneni Getir, Hediyeni Götür’ etkinliği düzenledi. Öğle saatlerinde başlayan etkinlik dolayısıyla binlerce öğrenci başkan amcalarıyla kucaklaşmak, karne heyecanını paylaşmak için belediyeye akın etti. Karnesiyle makama gelen binlerce öğrenciye Başkan Günaydın tarafından, satranç takımı ve oyuncak hediye edildi.

Yarıyıl tatili dolayısıyla çocukları sevindirmek istediklerini, ‘Karneni Getir, Hediyeni Götür’ etkinliği düzenlendiklerini belirten Başkan Günaydın, beklentilerinin üzerinde öğrenciyle ve velileriyle bir araya geldiklerini dile getirdi. Günaydın, “Yarıyıl tatili ve karne heyecanı taşıyan çocuklarımızla bir araya gelmek istedik, hediyelerimizi yetiştireceğiz diye uğraşıyoruz. Bu güzel çocuklarımıza başarılar diliyorum, çocuklarımızın sevincini gördüm. Bu uygulamamız bundan sonra da devam edecek. Tüm öğrencilerimize, ailelerine teşekkür ediyorum, çocuklarımıza başarılar diliyorum” şeklinde konuştu.

Böylesine güzel bir uygulamanın çocukları için büyük bir motive kaynağı olduğunu söyleyen veliler de, “Başkanımıza böyle bir program düzenlediği için teşekkür ediyoruz. Başkanımız öğrencileri onure etti. Şehrül-Emin budur işte. Başkanımızı her zaman yanımızda görmek isteriz” görüşlerinde bulunurken, mutlulukları yüzlerinden okunan öğrenciler de  “Çok mutluyuz, Başkan amcama teşekkür ederim. Hediyeler çok güzel” dedi.

Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
çocuklar bizim geleceğimiz 2019-01-18 19:16:38

çocuklar bizim yarınlarımız önlükler kıyafetler değişse de şubat tatilinin yeri değişse de o eski karne heyecanı kalmasa da çocuk her yerde çocuk işte çocukla çocuk olabilenlere sevindirenlere slm olsun

Misafir Avatar
Bin kere yazıklar olsun 1 ay önce @çocuklar bizim geleceğimiz

karda kışta kıyamette gösteri için o kadar aileye sadaka verir gibi hediye vereceğim diye oraya toplamanın,el öptürmenin,sonra marifetmiş gibi fotoğraf çektirmenin ne alemi var.belediyenin karne dağıtmak gibi biz vazifesi yoktur beyler.aklımızı başımıza alıp vatandaşı rezil etmenin bir anlamı ydk.Allah hoş götürmez

Beğenmedim! (7)
Misafir Avatar
Kamil 1 ay önce @çocuklar bizim geleceğimiz

hediye paralarını kendi cebinden öde.sakın belediyenin parasından ödeme.kul hakkına girer.şimdiye kadar böyle bir şey yapmadın.secim için çocukları alet etmek etik değildir.andımızı okullardan kaldıranları çocuklara bir soruver bakem

Beğenmedim! (5)
Avatar
Hacı 2019-01-19 10:49:48

Bir paket makarnaya veya bir bardak çaya oyunu verecek insanlar olduğu müddetçe böyle manzaraları daha çok görürüz.

Misafir Avatar
JAMMER 1 ay önce @Hacı

ak partili değilim.chp,hdp,ip çi hiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiç. değilim.hdp,pkk,ypğ,mlkp,tiko,dhkp-c,dev sol,dev ğenç,türk komonistleri,kürt marksist komonistleri hiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiç değilim.size bu ülkemde iktidar. olayı Allah nasip etmesin.

Beğenmedim! (2)
Avatar
ha bi kere de doğru başlık atın 2019-01-18 19:14:41

vatandaş mı karne alıyor öğrenciler alıyor akın eden vatandaşlar anlamadınızsa

Misafir Avatar
Fikrim 1 ay önce @ha bi kere de doğru başlık atın

biz ankaralı değılız bir beledeye başkanını 5 kere seçecek, biz ıspartalıyız, 3 ten fazla olmaz, hem yaşlandın artık, çekil kenara gençler gelsin, ıspartamızı genç beyinler yöneltsin. dedecim.

Beğenmedim! (7)
Avatar
JAMMER 2019-01-18 20:17:51

karnemiz zayıf. doğruları kabul edelim.eğer yok inatla kendimiz kandırırsak .Allah muhafaza.

Misafir Avatar
findos,fandas, 1 ay önce @JAMMER

deh deh deh dıgı dıgı huevuuuuuuuuuuuu,heuevuuuuuuuuuuuu,hueevuuuuuuuuuuu.biz çoktan beri kendimize 1 binek bulmuşuz dehhhhhhhhhhhhhh,dehhhhhhhhhhhhhhhhhh,haydi yalahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
Ahmet Ali 1 ay önce @JAMMER

Nesin len jammer.bazılarının söylediği gibi Fatiha bilmez ırkçımısın yoksa ? Bazen lolo bazen jammer bazen yabancı olarak yazıyorsun.şu jammeri getirde bir binek bakalım nasılmış

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
Bin kere yazıklar olsun 1 ay önce @JAMMER

karda kışta kıyamette gösteri için o kadar aileye sadaka verir gibi hediye vereceğim diye oraya toplamanın,el öptürmenin,sonra marifetmiş gibi fotoğraf çektirmenin ne alemi var.belediyenin karne dağıtmak gibi biz vazifesi yoktur beyler.aklımızı başımıza alıp vatandaşı rezil etmenin bir anlamı yok.Allah hoş götürmez

Beğenmedim! (4)
Avatar
Çok yazık nelere düştük 2019-01-19 09:17:28

karda kışta kıyamette gösteri için o kadar aileye sadaka verir gibi hediye vereceğim diye oraya toplamanın,el öptürmenin,sonra marifetmiş gibi fotoğraf çektirmenin ne alemi var.belediyenin karne dağıtmak gibi biz vazifesi yoktur beyler.aklımızı başımıza alıp vatandaşı rezil etmenin bir anlamı yok.Allah hoş götürmez

Misafir Avatar
yabancı 1 ay önce @Çok yazık nelere düştük

küçük melekler .yarinimizin ğelecekleri̇di̇r bunlar .Allah hepsi̇ni̇ kem ğözlerden korusun .zi̇hi̇n açikliği versi̇n vatanimiza mi̇leti̇mze anasina,babasina i̇nsanliğa hayirli faydali bi̇r i̇nsan yeti̇şti̇rmeyi̇ nasi̇p etsi̇n ammi̇i̇i̇i̇i̇i̇i̇i̇i̇i̇i̇n

Beğenmedim! (1)
Avatar
Sultan 2019-01-19 11:34:55

Bence her ödül vereceğin öğrenciye birer soru sor başkan, mesele istanbulu kim fetih etti, Atatürk ilkelerini say, birinci dünya savaşı ne zaman başladı, tbmm ne zaman açıldı, gibi sorular sor bakalım. Eğitim yerlerde sürünüyor

Avatar
JAMMER 2019-01-18 20:25:53

eğer muasir medeni̇yet di̇yorsak,türküm çalişkanim di̇yorsak.yasalari korumak di̇yorsak,küçüklere sevği̇,büyüklere sayği di̇yorsak.ülkemi̇,ülkümü özümüzden fazla sevi̇yorsak çoooooooooooooooooooooooook çalişmak lazim.

Avatar
Süzgeç vatandaş 2019-01-19 09:15:08

karda kışta kıyamette gösteri için o kadar aileye sadaka verir gibi hediye vereceğim diye oraya toplamanın,el öptürmenin,sonra marifetmiş gibi fotoğraf çektirmenin ne alemi var.belediyenin karne dağıtmak gibi biz vazifesi yoktur beyler.aklımızı başımıza alıp vatandaşı rezil etmenin bir anlamı ydk.Allah hoş götürmez

Sponsorlu Bağlantılar haber32 haber32
Isparta zayi kayıp ilanlarınız için 0246 223 67 06 Ehliyet, öğrenci kimliği kayıp ilanı vermek için Isparta Express Gazetesi