haber32
banner77
08 Kasım 2017 Çarşamba 10:25
Isparta Çevre ve Şehircilik Müdürü kendi isteğiyle gidiyor
haber32

Çevre ve Şehircilik İl Müdürü Hüsamettin Bayram Isparta'dan tayinini istedi. Yerine Şırnak İl Müdürü geliyor.

Çevre ve Şehircilik Müdürü Hüsamettin Bayram'ın Isparta'dan gitmek için bakanlığa başvurduğu ve kabul edildiği öğrenildi. Çevre ve Şehircilik Bakanlığı'nın Isparta İl Müdürlüğü'ne Şırnak İl Müdürü Sinan Aydın'ın atanacağı edinilen bilgiler arasında.

haber32
Son Güncelleme: 08.11.2017 10:32
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
yalan haber 2017-11-08 12:50:12

böyle bi şey yok. müdür görevinin başında

Misafir Avatar
çevre sorunu haricinde 1 hafta önce @yalan haber

personeliyle arası iyiymiş, efendiymiş
çevre sorununu bu durum çözmez

Beğenmedim! (6)
Misafir Avatar
çevre sorunumuz büyük 1 hafta önce @yalan haber

ilgilenecekse ebedi misafirimiz olsun,
kötü koku ve hava kirliliği ile
baş edemiyorsa haber isabet olmuştur belki herkes için

Beğenmedim! (5)
Avatar
Ali Güngör 2017-11-08 18:02:25

Hakaret edenler keşke açık ve net şekilde isimlerini telaffuz edebilseydi Husamettin Beyin ispartaya gelmesiyle birlikte hem dahili ve harici hizmetlerde adalet eşitlik ve huzur getirmiştir. Ancak bundan rahatsız olan dahili mihraklar nifak tohumlarini serpistirmeye başlamıştır. Nifak tohumları bu yohumlarini en azından il mudurlugunde çalışan personel ile hizmet verilen firmalara bir anket çalışması ile ispatlayabilseydi. sunü untmayalım ki
husamettin bey yalnız değildir bir isparalı olarak sonuna kadar yanındayız ayrıca adım ve soyadım doğru olup bu nifak tohumları msj iyi algilasin

Misafir Avatar
çevre ve hava kililiğini çözen müdür eftaldir 1 hafta önce @Ali Güngör

makamında efendice oturmak veya çevreyi kirleten firmalarla iyi geçinmek, vatandaşa fayda etmez.

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
önce halk anketi 1 hafta önce @Ali Güngör

il mudurlugunde çalışan personel ile hizmet verilen firmalara bir anket çalışması yerine, çevre ve hava kirliliğine çözüm ürettimi onun anketi daha önemli deği mi

Beğenmedim! (3)
Avatar
. 2017-11-08 20:07:48

Son derece hakkaniyetli ve kaliteli bir insan olan müdüre yapılan hakaretler gibi bu haber de yersiz ve yalandır. İnşAllah uzun bir zaman daha görevine devam edecektir

Avatar
ali 2017-11-08 14:27:46

ne kadar ayıp

Avatar
ısparta 2017-11-08 14:07:04

yorumlarınız aynı kendinizi yansıtmış. adam ne yapsın verilen görevleri ve yetkisinde olan işleri yapar...hani yaşana bilir şehirdik bld.bşk.söylesenize kömür kontrolü onda ona da aynı ifadeleri kullansana ..çalışan adam noldu sgk müd.oda şut.ısparta ya isparta nın adamı olacak çünkü gidecek yeri yok burada kalacak buraya hizmet edecek isparta ya ,halkına hizmet edecek bu kadar basit

Misafir Avatar
kömür tozu falan değil 1 hafta önce @ısparta

hedef saptırmayınız bile bile
sanayi kirletiyor havayı.

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
ahmet 1 hafta önce @ısparta

torosgaz la anlaşıp kömürü yasaklayan sonra da yasağı kaldıran çevre müdürlüğü değil mi?

Beğenmedim! (11)
Avatar
- 2017-11-08 16:33:16

müdürün gelişiyle kuruma huzur da geldi. o çarkına çomak soktukları hariç herkes sever sayar müdürü kurumda. çünkü bazılarının saltanatına son verdi.

Misafir Avatar
çok rahat çalışma ilginç biraz 1 hafta önce @-

kurumun içindekiler memnun
neden memnun acaba
dışarıya az çıkardığı için mi
halk havadan çevreden memnun mu
asıl bu önemli

Beğenmedim! (5)
Avatar
RM 2017-11-08 22:18:58

Tekrar koltuğa oturmak isteyenin çıkarmış olduğu söylentiden ibaret.Geçti Bor'un pazarı sür eşeği Niğde'ye.......

Misafir Avatar
halkın desteği daha önemli 1 hafta önce @RM

halkı çalışmasıyla memnun eden bir müdürü
herkes destekler
hava kirliliğinde derece yaptık.

Beğenmedim! (2)
Avatar
. 2017-11-08 16:28:06