haber32
banner77
20 Eylül 2018 Perşembe 08:53
Isparta'da Asfalt Çalışmaları..
haber32

Isparta Belediyesi Çünür Yenişehir’de asfalt çalışmalarını kısa bir aranın ardından yeniden başlattı.

Belediye Başkanı Yusuf Ziya Günaydın, “Kaldırımlarımız ve yollarımız tek kodla yapıldı. Bu iş bitti ve ardından da birinci ve ikinci etap asfalt çalışmaları gerçekleştirmiştik. Şimdi de son aşama olan üçüncü etap asfalt çalışmalarımıza başladık. Çünür Yenişehir’i bitiriyoruz'' dedi.

haber32
Son Güncelleme: 20.09.2018 09:02
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
olgun 2018-09-20 10:55:20

alahım bu ne kibirdir yarab. bizi böyle yöneticilerin şerrinden koru.işte resim cuk oturmuş .oy vereceğiniz adama iyi bakın.iş bilmez beceriksiz ne ararsan var.

Avatar
faruk 2018-09-20 09:27:22

şu elini cebinden bir çıkar . doldurduğunuz yeter.

Misafir Avatar
MARDİN 4 hafta önce @faruk

faruk kardeşime katılıyorum.ben oyumu m.h.p ye veriyorum. inanınız ki hiçbir siyasi partilinin önünde el beğlamam çönkü onu ben seçiyorum.seçtiğim benim önümde el bağlaması lazım. oy zamanı ğelince bu ğörüntüyü ğöstereceğim.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
beyinsiz burak 4 hafta önce @faruk

sana ne oluyor lan yavşak!!! faruğun metresi misin sen

Beğenmedim! (7)
Misafir Avatar
Burak 4 hafta önce @faruk

İsmini beyinsiz diye yazıp faruk kişisine cevap yazan lavuk önce adam ol.

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
Burak 4 hafta önce @faruk

İsmini beyinsiz diye yazıp faruk kişisine cevap yazan lavuk önce adam ol.

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
Burak 4 hafta önce @faruk

İsmini beyinsiz diye yazıp faruk kişisine cevap yazan lavuk önce adam ol.

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
beyinsiz 4 hafta önce @faruk

adamın eli kendi cebinde başkalarının değil eleştirecek başka bişey bulamadın mı beyinsiz!!!

Beğenmedim! (8)
Avatar
adem 2018-09-20 17:06:11

yüksek ziya yüksekten bakar daha ne istiyorsunuz ego tavan adamda

Avatar