haber32
banner77
11 Eylül 2017 Pazartesi 11:03
Isparta'da bir intihar daha..
haber32

ISPARTA Işıkkent mahallesinde geçtiğimiz gün 24 yaşında genç bir kız intihar etmişti.

Kızının intiharını kabullenemeyen baba'da bu sabah kendini asarak intihar etti. Genç kızın babasının cesedi eski Isbaş Fabrikasındaki bir alanda bulundu, ekipler otopsi için cansız bedeni morga götürdü.

haber32
Son Güncelleme: 11.09.2017 12:12
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Bojuware 201 2017-09-11 13:31:50

2 yıl önce yazmıştım valilik komisyon oluştursun. muhtarlar mahallelerinde bunalım kişiyi gözlesin. okul müd. öğrenci gözlemi yapsın ihbar hattı oluşturulsun. bu ülke bu kafada yönetilmeye devam ederse aralıktan sonra intihar dahada artıcak. bazı salaklar din üzerindeler. cami hocaları siyaseti bıraksın cemaati takip etsin. komşu gözlemi artırılsın. yoksa bu acı toplumu bitirir.

Avatar
Bojuware 201 2017-09-11 12:20:58

Allah ecir sabır versin kalanlara yarap

Avatar
fakir 2017-09-11 14:07:30

kulağa kar suyu kaçtı şimdi açaba niye böyle oldu.çok derin araştırılması lazım.vicdnlar rahatlatılmalı.acaba.....

Misafir Avatar
Bojuware 201 3 ay önce @fakir

sakın varsayım bulunma bu insanların beyni kaldırmaz varsayımı.

Beğenmedim! (2)
Avatar
yazık 2017-09-12 09:13:11

insanlar övünüyor yaşanabilir şehir diye.. nüfusun ne kadarki bu kadar intiharlar oluyor.. bu insanlara yazık günah acile soruşturulması gerekir. alo çözüm hatti yada buna benzer bir şeyler yapilmasi gerekir.iyaşana bilir olmak bu değil. yaşana bilir olmasin intaharlarda olmasin...bir babanin bu kadar yüreği dayanamaz..

Avatar
Ss 2017-09-12 13:41:58

Yapı denetim kuruldu takip eden yok sadece para,beden eğitimi öğretmenleri bolca atandı hala obezitelerle sizde mücadele.trafik cezalari geldi günden güne trafikte ölen kisi sayisi artiyor.ogrenci isleri kurulduöğrenci işi dışında istedigi herşeyi yaparlar.yok yok.once insanı eğitmek gerekir.

Avatar
Ss 2017-09-12 13:36:06

Komisyon,topluluk,çağrı hatları... kurulsa ne olacak.isini yapan mi var.oralarda çalışacak memur keyfiyetinden taviz verecek mi.kurmakla,yazmakla olmuyor.önce öğretmen dediğimiz kişileri eğitmek gerekiyor, yalnızca öğretimle olmaz eğitim gerekli,ahlak gerekli,saygı gerekli.benzer örnekler cok.

Sponsorlu Bağlantılar haber32 haber32
Isparta zayi kayıp ilanlarınız için 0246 223 67 06 Ehliyet, öğrenci kimliği kayıp ilanı vermek için Isparta Express Gazetesi