haber32
banner77
05 Aralık 2017 Salı 10:38
Isparta'da Bir İntihar Daha!
haber32

Isparta’da Dere Mahallesinden Günün en acı haberi geldi. Dere Mahallesinde 26 yaşındaki bir Genç kendini ağaca asarak yaşamına son verdi. Edinilen bilgiye göre 26 yaşında ki genç kiraladığı arabayla dere mahallesinde yol kenarına çekerek ağaca kendini astığı öğrenildi ilk önce vatandaşlar görünce şok oldu hemen polis'i ve 112 acil servisine haber verildi polis olayla ilgi araştırmayı sürdürüyor.

Detaylar birazdan...

haber32
Son Güncelleme: 05.12.2017 11:00
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
emin bey 2017-12-05 11:01:32

Bu kadar sık intiharların olduğu bu şehir demek ki en yaşanılabilir yerlerden değil.

Avatar
tatar ramazan 2017-12-05 10:45:21

vay bee ne oldu benim memleketime gebegenç evlatlarr Allah saklasınn

Avatar
İbrahim Uğur 2017-12-05 11:44:20

bu şehrin valisi,belediye başkanı,makam koltuklarında oturanlar,siyasetçiler neden gündeminizde bu intiharlar ve sebepleri yok! toplumun psikolojisi bozulmuş demek ki! konserler,yollar,köprüler,fuarlar hizmetler hep ön planda tutuluyor da, neden gündeminize intiharlar,sebepleri ve çözümleri ile alakalı çalışmalarınız yok..!! 26 yaşında ki bir gencin intihar etmesi,emekli olmuş birinin intihat etmesi, çocuk yaşta insanın intihar etmesi nasıl gündeminize girmiyor sizlerin!

Avatar
benim güzel ülkem 2017-12-05 12:52:50

yeni türkiyeye hoşgeldiniz milyonlarca işsiz genç(hemde üniversite mezunu), geçim kaygısı, hayat pahalılığı, sıfır adalet, yalakalık, adam kayırma, torpil ne ararsan mevcut tabi bu durumda intihar olaylarını normal olarak artıyor Allah sonumuzu hayretsin

Avatar
kamil 2017-12-05 15:13:19

adam galmecek en sonunda

Avatar
Ispartalı 2017-12-05 16:44:21

Emin bey intiharların sebebi Isparta mı acaba

Avatar
Hy 2017-12-05 17:30:36

Vali belediye başkanı rahat uyusunlar.

Avatar
hiçbir şey hiçbir candan önemli değildir 2017-12-06 11:37:05

bu acıyı yaşamış biri olarak en önemli sorun artan dinmek bilmeyen intihar olaylarının masaya yatırılıp gündem oluşturma ve platformlarda çözüm üretme zamanı diğer işler teferuat

Sponsorlu Bağlantılar haber32 haber32
Isparta zayi kayıp ilanlarınız için 0246 223 67 06 Ehliyet, öğrenci kimliği kayıp ilanı vermek için Isparta Express Gazetesi