haber32
banner77
21 Şubat 2018 Çarşamba 11:34
Isparta'da Bisiklet Yolları Kaldırılıyor mu?
haber32

MHP İl Başkanı İsa Yalçın, şöyle dedi: Isparta’nın buna ihtiyacı var. Belediye Başkanı normalde geri adım atmaması lazım. Ama halk ne isterse onu yapacağım diyor. Vatandaşlar istemiyorsa vazgeçilecek. Bina yapılıyor vazgeçiliyor değil. Değişince yerine başka bir şey yapılacaktır.

haber32
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
VAZGEÇMEK VEHAMETTİR. 2018-02-21 12:35:19

bi̇si̇klet yollarindan vazgeçi̇lemez. sonra bi̇z ne yapariz. emni̇yetli̇ bi̇r şeki̇lde i̇şi̇mi̇ze gi̇di̇p geli̇yoruz bu vatandaşlara yazik etmeyi̇n. bi̇si̇klet yolun yapip bi̇zlere kazandiranlarin atalarina rahmet. bi̇si̇klet yolu kalkarsa trafi̇k felç olur. ambulanslara yol tikanir. yaşama yol veri̇lemez hale geli̇r. lütfen, bu konuda duyarli olalim.

Misafir Avatar
Ispartalı Öğrenci 4 ay önce @VAZGEÇMEK VEHAMETTİR.

tamam sizde haklısınız ama bisiklet yolu kaldırılıp yerine yol yapılırsa ve oraya park yasaklanırsa trafikte rahatlama olur. ambulanslar daha hızlı geçebilir çarşı merkezden bence böyle yapılmalı

Beğenmedim! (3)
Avatar
memet 2018-02-21 11:54:45

1-- bisiklet yolu iptal olacak . yeni çünüre yapabilirsiniz.
2-- caddelere saati 1 tl ye park ı geri istiyoruz
3-- inşaatı duran kültür merkezi açılsın ayıptır!!!!!!!!

Avatar
Halıkentli 2018-02-21 12:38:42

Bisiklet yolu kaldırılıp yerine kısa süreli park yeri gelmeli.Zaten park yasağı yerine yapılmıştı. 15-20 dakikalık park için açılmalı.

Misafir Avatar
Esnaf 4 ay önce @Halıkentli

Mimarsinan caddesinde araç trafiği yeraltına alınmalı üstü toplu taşıma harici araçlara kapatılmalı.

Beğenmedim! (5)
Avatar
metehan 2018-02-21 13:05:27

acilen kaldırılmalı... ha bisiklet yoluna karşı değilim ama şu anki yollara bisiklet yolu koymak ısparta trafiğini felç etmekten başka bir şey değil yolların genişliği şu anki yolun 2,3 katı olur o zaman koy bisiklet yolunu memnuniyetle ,,,isterse sn başkanımız kendine güveniyorsa yapsın bir refarandum bisiklet yolu için çıkan karara saygı duyarız selamlar

Avatar