haber32
banner77
05 Mayıs 2019 Pazar 15:20
Isparta'da Deprem !
haber32

Saat 15:43 Sularında Isparta'da Deprem Meydana geldi.. Merkez üssü Bozanönü  olan  Yerin 5.1 km derinliğinde meydana gelen deprem Isparta'da da  hissedildi. Depremin Şiddetinin 2.6 olduğu öğrenildi..

Son Güncelleme: 05.05.2019 15:39
Anahtar Kelimeler:
ıspartaDeprem
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Ohhhhh 2019-05-05 15:34:31

Isparta fuhuşa bu kadar önem verir vesile olursa 8. Şiddetindeki deprem olsa azdır. Heryer aparatlar fuhuş yaptırıyor kimse ses çıkarmıyor.

Misafir Avatar
Mal 3 ay önce @Ohhhhh

Cok salaksın

Beğenmedim! (3)
Avatar
Vatandaş 2019-05-05 19:00:37

2.6 değil de sanki 5.6 gibi hissettim

Avatar
ISPARTALI 2019-05-06 09:21:12

yüzey bölümleri çok sayıda geniş ve sert levhadan oluşmaktadır. birbirlerine göre hareket halinde olan bu levhalar, sınır bölümlerinde etkileşim içine girmektedirler. en şiddetli depremler levhaların örtüşme bölgelerinde, levhalardan birinin ötekisinin altına dalmasıyla oluşurar.ne cahil ne barbar insanlarin yaa,size ne orucu namazi sen kendine bak .deprem neyden olur onu bile bilmiyor yorum yapiyorsunuz cahiller

Avatar
Ohhhhh 2019-05-05 15:29:24

Namaz kilmayanlar oruç tutmayı istemeyenlere ders olsun. Namaz kılın ibadet edin yahu

Avatar
.... 2019-05-05 15:31:54

2.6 ya göre şiddetliydi. Önce bi pattt diye ses ardından sallantı gerçekleşti. Geçmiş olsun allah beterinden saklasın

Avatar
Zeliha 2019-05-07 11:07:34

deprem dünyanın oluşumundan beri süre gelen bir doğa olayıdır, namazla, fuhuşla vs. hiç bir ilgisi yoktur, beyin bedava biraz kullanın lütfen.

Misafir Avatar
kul muhacir 2 ay önce @Zeliha

kainatta Allahü tealanın izni olmadan yaprak dahi kımıldamaz herşey Allahın izniyledir materyalist düşünmeyelim

Beğenmedim! (0)
Avatar
ÖZLEM 2019-05-05 15:23:36

kaç olmuş abi̇

Sponsorlu Bağlantılar haber32 haber32
Isparta zayi kayıp ilanlarınız için 0246 223 67 06 Ehliyet, öğrenci kimliği kayıp ilanı vermek için Isparta Express Gazetesi