haber32
banner77
12 Mayıs 2017 Cuma 16:53
Isparta'da Kimi Belediye Başkanı Olarak Görmek İstersiniz?
haber32

2019 Yılında yapılacak yerel seçimlerde, Isparta merkezinde, ilçenizde, beldenizde, kimi aday olarak görmek istersiniz?

Yada kimi aday olarak görmek istemezsiniz? Yorumlarınızı bekliyoruz..

Dikkat! Haber32'de yorumlar onaysız direkt yayınlanmaktedır!!!

Son Güncelleme: 12.05.2017 17:33
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
elif b. 2017-05-11 07:32:22

kim olursa olsun ama eşi ve proje çizen çocuğu, tırcı çocuğu, kahveci damadı olmasın belediyeyi başkan yönetsin aile değil

Misafir Avatar
adalet!!! 1 ay önce @elif b.

babasi belediye baskani olmaklami mimar oldu kizi! ha siyasetcilerin cocuklari her insanin sahip oldugu haklara sahip degil diyorsaniz o baska! halbuki bütün siyasilerin cocuklari sonsuz servet sahpleri olurken! haa diger vatandaslara verilmeyen bir ayricalik hukuksuzluk görüyorsaniz , idda sahibi iddasini ispatla mükelleftir!

Beğenmedim! (4)
Misafir Avatar
Recai 1 ay önce @elif b.

Kızı babası sayesinde yaşadı maşallah bu dönem.

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
ıspartalı engelli 2 ay önce @elif b.

yorumuna katılıyorum + binlerce halka karşı cadde esnafının oyunu almak için işyerlerini kaldırım taşına kadar işgal ettiren başkan olmasın. gelecek başkan inşaAllah bu rezaletleri temizlesin.

Beğenmedim! (7)
Avatar
ali cengiz 2017-05-11 07:01:03

valla yusuf ziya olmasında kim olursa olsun yeter gaa bittik şehir köye döndü

Misafir Avatar
hayirdir 1 ay önce @ali cengiz

ne yanlisini gördün!!

Beğenmedim! (5)
Avatar
laf olsun diye sorulan soru 2017-05-11 07:46:12

la kim olursa olsun. bizim görüşümüzü çok da tınlayacaklar sanki. zamanında uzaktaşı da vatandaşa mı sormuşlardı.

Avatar
baygun 2017-05-11 08:05:21

yusuf bey zihnen bedenen çok yoruldu artık heyecanıda kalmadı bence emekli olması gerekir. zaten mhp onu aday göstermez göstersede meralcilerden oy gelmez dolayısıyla yusuf bey istemesede ailesi çok üzülsede malesef artık kendilerinin lale devri fiilen sona ermiştir...

Misafir Avatar
yeni, risk demektir! 1 ay önce @baygun

yzg dan fazla yoruldu bir coklari! acaba millet artik bilineni bilinmeyene tercihmi ediyor, artik bilmedikleri insanlarla riske girmek istemiyor olabilirmi millet!!! bu yüzden gene yzg mi desek acaba!

Beğenmedim! (3)
Avatar
Ali Bilir 2017-05-11 11:54:15

Faytoncu Deli Amat olsun ıspartanın bir ucundan girer öteki ucundan çıkar

Misafir Avatar
bak işte bu olur 1 ay önce @Ali Bilir

beygirci amat a deli deme çoğu kişiden akıllı valla o

Beğenmedim! (2)
Avatar
Vizyon 2017-05-11 08:00:16

Şükrü Başdeğirmen.ısparta ekonomisini bilen esnaflığıda.yakışır süperde olur.seveni çok..kapı kapı dolaşsın ısparta ` alır kesin köyler hariç,çekemeyen olur yapcakbişey yok gerçekler

Misafir Avatar
Ispartalı 2 ay önce @Vizyon

Yaptığı binayı hizmet olarak sayan kişimi ekonomi biliyor kişi o binayıda baka yapıyor o reklam yapıyor ne iş yapmış bütün yardımcıları deriden

Beğenmedim! (8)
Misafir Avatar
Recai 2 ay önce @Vizyon

Eger olursa yine oy vermem ak partiye

Beğenmedim! (10)
Avatar
Yaman 2017-05-11 08:43:58

fetöcülere belediye imkanlarını peşkeş çekmeyecek, inşaat firmalarına yeni imar alanlarını önceden haber vermeyecek , imara açılacak bölgedeki tarlaları eşine dostuna aldırmayacak , makamından güç alıp makamı eşine dostuna finansal destek haline getirmeyecek, belediye şirketlerinin yağlı makamlarını akrabalarına peşkeş çekmeyecek, işi bilen, belediye başkanı olduktan sonra partisini kayırmayacak biri lazım. isim bulmak kolay adam gibi adam bulmak lazım. danışmalarıda çok önemli olmalı.

Misafir Avatar
ASIL FETÖ MAGDURU YZG 1 ay önce @Yaman

Kim SARDI ISPARTANIN BASINA KADIAHMETOGULLARINI ; YZG MI ????ASIL FETÖ ILK KUMPASINI YZG NA KURDU! BU MILLETI BALIK HAFIZALIMI ZANNEDIYORSUNUZ SIZ!

Beğenmedim! (2)
Avatar
seçkin sağlam 2017-05-11 07:02:45

altan raşit civan başkana en az 1 dönem verilmeli

Misafir Avatar
OLABILIR!!! 1 ay önce @seçkin sağlam

OLABILIR YA YZG YADA ALTAN RASIT CIVAN !!! IKISIDE BIR MEMLEKET SEVDALISI!!! ALTAN RASIT CIVANDA SATMAZ BELEDIYE KAYNAKLARINI!!!

Beğenmedim! (1)
Sponsorlu Bağlantılar haber32 haber32
Isparta zayi kayıp ilanlarınız için 0246 223 67 06 Ehliyet, öğrenci kimliği kayıp ilanı vermek için Isparta Express Gazetesi