haber32
banner77
31 Ağustos 2017 Perşembe 14:51
Isparta'da koku sorunu çözülemiyor
haber32

Isparta'da koku sorunu çözülemiyor, Belediye başkanı Yusuf Ziya Günaydın, sorunu ve çözümünü sosyal medyadan şöyle açıkladı.

"Halıkent, Vatan Mahallesi gibi mahallelerimizdeki kokunun sebebi Deri Organize Sanayi Bölgesidir. Burası da belediyeye değil, valiliğimize bağlıdır. Sayın Valimiz de bu kokunun giderilmesi için çalışmaktadır."

haber32
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
davraz sakini 2017-08-31 19:45:36

gece koku bi başlıyor.camı açık unuttuysan vay haline uykundan uyanıyorsun kokudan rezillik yani taşınamazmı koku yapanyer

Misafir Avatar
artik cözüm bulunmali!!! 1 yıl önce @davraz sakini

cok haklisiniz , hele benim mikrenim var her gün mikrenim tutardi muhtemelen orada ikame etmis olsam, o bölgede yasayan vatandaslarimizin Allah yardimcisi olsun, hele astim, mikren vb rahatsizligi olanlarin. Bu durumda o bölgede sorumlu kurum kimse en kisa zamanda cözüm bulurlar inseAllah!!! gerkirse hepberaber cözsünler ama cözsünler, sonucta sanayinin tasinmasinda elinden geleni yapanlar bu bölge icinde ellerinden geleni yapacaklardir!

Beğenmedim! (0)
Avatar
yzg 2017-08-31 16:46:54

20 yıldır belediye başkanısın a.k yerinde putlara para buluyorsun emel sayına para buluyorsun arıtma ve mezarlara para bulamıyorsun çıkıp birde arsız yüzsüz beni ilgilendirmez devlet yapmıyor diyorsun sende utanma arlanma ar edep haya olsa görevim değil ama yaptım dersin ama nerdeee kızın vergi rekortmeni damadın güneş enerji kralı kayınço atm memuru karın vampir emlakçı sen çete liderisin operasyon gerçekti 10 numara idi ama bu şerefsşz fetö operasyonu sildi

Misafir Avatar
sormadim soy kütügünü! 1 yıl önce @yzg

kem söz sahibine aittir !!!!! ve kisi baskasina bulastirmak istedigi camura kendi bulanirmis!!! ayrica soyunu sülaleni sormadim niye anlatma geregi duydunki !!!

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
mehmet bilen 1 yıl önce @yzg

sen piç misin? orosbu çocuğu musun? bu yorumumdan dolayı beni mahkemeye ver de kimliğin ortaya çıksın orosbu evladı.

Beğenmedim! (10)
Misafir Avatar
müfterimisiniz acaba? 1 yıl önce @yzg

yzg ne " beni ilgilendirmiyor nede devletimiz yapmiyor " demedigi halde sen iftiralardan beslenen bir müfterimisin! fetömüsün ortalik karistirmaya calisiyorsun. bu millet bu iftiralara hiiiiic itibar etmez kendinizi yirtsanizda!

Beğenmedim! (1)
Avatar
EFERECEP 2017-09-02 11:19:31

bal gibi hem çevre müdürlüğünü hem de belediyeyi ilgilendiriyor. arıtmanız belediye sav arıtmanızı çalıştırın yeni tesis ekleyin , eleman koyun.güreşle müreşle vakit geçirmeden önce bu sağlık bozucu meseleleri giderin kardeşim

Avatar
Zahir 2017-08-31 15:19:38

Valiyi hedef göstermiş. Ancak gözyaşını da eklemiş masumane. Timsah gözyaşı. Yalnız bu taktik fetöyü hatırlattı bana. önce haşhaşlı pıislere cübbeliyi içeri tıktırıp sonra teselli için aramak gibi

Misafir Avatar
UNUTMADIK ISPARTA OLARAK 1 yıl önce @Zahir

VALI DEVLETIMIZIN ATADIGI IDAREI AMIRDIR: din, dil , Irk, Parti, Cemeat vb hic bir AYRIMCILIK YAPMADAN HER TÜRKIYE CUMHURIYETI VATANDASINA ESIT MESAFEDE OLMASI GEREKEN MAKAMDIR !!!! BELEDIYE BASKANI ISE GENE AYNEN AYRIMCILIK YAPMADAN SEHRI YÖNETMESI ICIN MILLET KENDISINI SEHRIEMIN SECMISTIR! YANI BU IKI KURUMDA MILLETE HIZMET ICINDIR !!! YAD ETMIYORMUSUNUZ O GÜNLERDE ARKASINA VE REKTÖRÜN GÜCÜNÜ ALARAK VALI OGUZDA BELEDIYE BASKANI OLAN YZG ile AZ UGRASMAMISTI ETRAFINDAKI DALKAVUK FETÖCÜLER ESLIGINDE, SIMDI SIZLER GENE AYNI ORTAMI OLUSTURUP VALI ile YZG Birbirine Rakip YAPMIYA CALISIYORSUNUZ!!! HATTA O GÜNLERDE VEKIL , VALI, IBICIOGLUnu AYNI SAFTA , YZG´I karsi safta gösterdinizde Sonuc ne oldu ????? ISPARTA HALKI VATANDASLIK GÖREVLERINIDE VATANDASLIK HAKLARINIDA GAYET iyi Bilir siz dert etmeyin. SehriEmIin ile IdareiAmir arasinada nifak sokmayin bosuna, her dönemin ayni günasigi adamlarisiniz siz nifakcilar !!!! Zira "Ahirete iman edeniniz ya hak konussun yada sussun!" Hadisi-serif

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
tekrar tekrar oku, belki anlarsin! 1 yıl önce @Zahir

"halıkent, vatan mahallesi gibi mahallelerimizdeki kokunun sebebi deri organize sanayi bölgesidir. burası da belediyeye değil, valiliğimize bağlıdır. sayın valimiz de bu kokunun giderilmesi için çalışmaktadır."

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
huzur bozmaya calismayin bosuna! 1 yıl önce @Zahir

valiyi hedef göstermemis, adam kendi görev yetkim disinda bir alanda ve yetkili olan valimizde kötü kokuyu yok etmek icin calisiyor demis! okudugunuzu anlamiyormusunuz acaba yoksa sirf ortalik karistirmakmi istiyorsunuz aklinizca fetö gibi!

Beğenmedim! (1)
Avatar
Emin 2017-08-31 17:02:03

Kesinlikle arıtmadan

Bu mahallede yaşayanlar y ziyaya oy vermeyeceklerdir..geniş bir kamuoyu baskısı ile karşılaşacaktır...yazık burada yaşayanlara
Topu taca atma meselesi değil.çözüm odaklı işler ve cümleler kurulmalı

Yazıkkk tek kelimeyle ıspartamıza yazık

Misafir Avatar
derdiniz sorunun cözülmesimi...... 1 yıl önce @Emin

yzg benim yetki alanimdadegil diyor, sikayetlerinizi yetkili kuruma yapsaniza o halde sorununuz cözülsün , tabiki gercekten o mahallede yasayip sorunun cözülmesini isteyen biriyseniz, yok maraminiz yzg muhalefetse buradan birsey cikmaz bos ugras. hatta yzg bu gibi saldirilar gecmistede kazandirdi simdide kazandirir!

Beğenmedim! (1)
Avatar
Çünür 2017-08-31 18:43:10

Çünür û de mi vali yapmıyor. Bayramda gel de yollarda çay içelim.

Avatar
Şahin 2017-08-31 17:03:56

Topu valiye at

Be geçecek eline
Vali bir var bir yok

Sen bu memlekette yaşayacaksın

Avatar