haber32
banner77
27 Kasım 2017 Pazartesi 12:10
Isparta'da Şok Kaza Anne Öldü, Çocuklar Yaralı
haber32

ISPARTA'DA İstanbul Caddesi yolu üzerinde Meddem Hastanesi önünde otomobil yolun karşısına geçmeye çalışan yayalara çarptı. Feci kazada 1 kişi öldü., 2 kişi yaralandı.

Edinilen bilgiye göre kaza bu sabah saatlerinde meydana geldi.. İstanbul Caddesi yolu üzerinde yolun karşısına geçmeye çalışan yayalara otomobil çarptı. Kazada bir kadın öldü, 2 çocuğu yaralandı. 

haber32
Son Güncelleme: 27.11.2017 12:28
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Süleyman 32 2017-11-27 13:31:48

meddem hastanesi her yeri kendisinin gibi görüp her yere araç parkı yaptırıyor ana yol üzerine bile park ediyorlar.yetkililerimiz lütfen bu konuyla ilgilenilsin.üst geçit alt geçit ne gerekiyorsa meddem hastanesi karşılasın,arka tarafında boş araziler var alsınlar oralara park yapsınlar yeter artık bu ne ya...

Avatar
halkın valisi çözer 2017-11-27 12:37:39

jet gibi araç kullanıyorlar. yayaların geçeceği yer yok. antalyada heryer üst geçit yayalar zorlanmıyor.ıspartada alakası olmayan yerlerde üst geçit var. sayın vali bu işe et atsa güzel olur çünkü ıspartada aşırı trafik kazası ölümleri var. önlemleri biz göremiyoruz gerekirse sabit radar yapın zormıu? bu işi emniyet müdürlüğü valilik çözer

Avatar
VALİ VE BELEDİYENİN DİKKATİNE !!!! 2017-11-27 13:00:57

meddem hastanesi̇ yetki̇li̇leri̇ uyanik yolun kenarini araç parki olarak kullandiriyor. yoldan transi̇t geçerken bana denk geldi̇ parktan araç çikarirken tabi̇ etraf araç dolu bi̇rden çikiyor alsana kaza, asil meddem hastanesi̇ sorumlu bu kazalardan mağdurlar meddemden davaci olsa hakli.

Misafir Avatar
ENGELLİ MEHMET 8 ay önce @VALİ VE BELEDİYENİN DİKKATİNE !!!!

meddem hastanesi̇ suç i̇şli̇yor hem kendi̇ yönüne hemde karşi yöne araç park etti̇rerek tehli̇ke saçiyor etrafa

Beğenmedim! (0)
Avatar
halk 2017-11-27 14:04:32

sadece meddem değil, o yol üzerindeki bütün iş yerleri o yolu kendilerine ait park alanı olarak görüyorlar. insan ve araçlar için tehlike oluşturan park durumları için uyarıda bulunulduğunda hiç dikkate almıyorlar. İl trafik komİsyonu vd. daha fazla İnsan zarar görmeden önlem almalı

Avatar
araslı 2017-11-27 12:57:14

yolları yapıyoruz ama fakat bır alt gecıt yapmıyoruz yazıklar olsun

Avatar
ad 2017-11-27 15:33:35

meddem denen hastaneye otoparksız ruhsat veren belediye suçludur ........ !!!!!

Avatar
göz yaşi 2017-11-27 13:41:43

yeter aglamayalım kacıncı kaza hastana saybı korumak deyıl can geri gelmıyor ota parkı var tetbır zayıf set yapın artık şehır içi sag ara sol araba babasını yolumu acılar bıtsın

Avatar
aaa 2017-11-27 12:40:40

acıncı kaza kacıncı olum ? .. bı alt bı ust gecıt yapılamaz mı ?

Sponsorlu Bağlantılar haber32 haber32
Isparta zayi kayıp ilanlarınız için 0246 223 67 06 Ehliyet, öğrenci kimliği kayıp ilanı vermek için Isparta Express Gazetesi