haber32
banner77
15 Mart 2019 Cuma 09:45
Isparta'daki toplu konut arazisinde kriz
haber32

Isparta Belediye Başkanı Yusuf Ziya Günaydın’ın yerel seçimlerden önce son meclis toplantısında ilan ettiği 700 dönümlük toplu konut bölgesinin arsa sahipleri ilk kez konuştu.

Kendilerine sorulmadan böyle bir kararın alınmasına tepki gösteren arsa sahipleri, “Burası derebeyliği değil. Gönül rızası alınmadan toplu konut yapılamaz.

Yapılırsa da bu kul hakkına girer. Onun için hukuki hakkımızı arayacağız” dediler.

Son Güncelleme: 15.03.2019 12:00
Anahtar Kelimeler:
KrizAraziKonutTopluısparta
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
herkes 2019-03-15 10:53:43

herkes kendinizi ordaki arsa sahibinin yerine koysun Allah için verirmiydiniz dönümünü 100bin tl ye.bir dairenin 500 bin tl olduğunu düşünürsek....

Misafir Avatar
Houstonda bir kabakçı 5 gün önce @herkes

valilik/eski merko/otoparkı bir yağmur olduğunda şarıl şarıl akıyor beyler.burayı ziya günaydın kime kaç liraya yaptırdı bunun cevabını istiyoruz ? bir otoparkı yarım yamalak yapıp,kime ihale ettiğini ve kaç lira ödediğini açıklayamayan anlayış hiçbir şey yapamaz.birde isparta yı houston yapacaktı değil mi ? ispartalı inanmaz böyle vaadlere

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
ARSA SAHİBİ 6 gün önce @herkes

arsa aliyor ev deği̇l. o zaman o bi̇r dönüme 500 tl li̇k ev yapsin satsin oluyormu bi̇r baksin.

Beğenmedim! (6)
Avatar
komutan 2019-03-15 10:10:23

sen kimsinde siyasetci gibi yorum yapıyorsun bugün yapılır yarın yapılır talebe göre arsa ayarlanır senin bok kokulu arsana kalınmadı

Misafir Avatar
Boş boş konuşma 6 gün önce @komutan

Senin olsa 1 metrekare vermezsin

Beğenmedim! (7)
Avatar
tamer 2019-03-15 11:15:07

ne kadar aciz ve hazımsızsınız . konuşanlar arsa sahibi . aynı zamanda mimar aynı zamanda anapın ilçe başkanlığını yapmış ,bu işi enaz günaydın kadar bilen kişi .hırs gözünüzü ne kadar bürümüş .leş kargaları .yazıklar olsun sizin anlayışınıza.

Avatar
Recep 2019-03-15 11:48:03

sayin yusuf zi̇ya başkan, bu şahsi kendi̇ ai̇le fertleri̇ne sorun. nasil bi̇ri̇ olduğunu öğreni̇nce gülmekten kirilacaksiniz. ayrica bu şahsi ortaya çikaranlar da ai̇le fertleri̇ne sorsaydi 100 metre yanindan geçmezlerdi̇. gülmekten öldüm mimar olduğunu zannediyorlar ya.....

Avatar
arsa 2019-03-15 10:49:10

al arsani basina cal

Avatar
Davut 2019-03-15 11:34:38

arsa sahibi diye konuşan kişinin kim olduğunu iyi inceleyin. geçmişini,ailesini, yaptığı işleri. o zaman televizyona nasıl çıkarttık diye dizlerinizi döversiniz.

Misafir Avatar
mc 5 gün önce @Davut

videoda bir kişi mi feryad ediyor. at gözüğü.

Beğenmedim! (1)
Avatar
tek bir 2019-03-15 11:52:15

tek bir adamın üzerine yüklenmişsiniz diğer vatandaşları neden yok sayıyorsunuz videoda kaldırılmış günaydın yine başladı medyaya para vermeye

Avatar