haber32
banner77
27 Temmuz 2017 Perşembe 10:15
Isparta Emniyet Müdürlüğü'nün Acı Günü
haber32

Isparta'da görev yapan; başarılı,dürüst kişiliği ile Isparta halkının sevgisini ve saygısını kazanmış Polis memuru İbrahim İlhan 40 gün önce eşini kaybetti.

Aradan geçen sürede eşinin yokluğuna alışamayan İbrahim İlhan'ın kalbi bu acıya daha fazla dayanamadı ve dün kalp krizi sonucu hayatını kaybetti.

İbrahim İlhan'ın ani ölümü sevenlerini yasa boğdu.

Cenaze programı:

Cuma namazı sonrası Ağlasun / Mamak Köyünde cenaze namazının kılınmasının ardından Mamak mezarlığına defnedilecek.  

Son Güncelleme: 27.07.2017 18:25
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Şükrü Altuğ 2017-07-27 10:34:00

ibrahim abimiz çok değerli bir insandı.mekanı cennet olsun. bu aralar polisleri çok yoruyorlar.10 gün önce mesai saatinde ibrahim abiyle görüşmemde çok yorgun bitkin görmüştüm. iyi değilim ama bunada şükür demişti. polisler de insan başlarındaki kişiler kimlerde bu adamları bu kadar yormayın. onlarında dinlenmeye hakkı var. (adam olanlarının tabi!!!)

Avatar
Zarife özel 2017-07-27 14:37:19

Çok üzüldüm duyunca çok iyi insanlardı oğlu Enes yigenimle kardeşten ötedir beraber okudular asker oldular ,annesine çok üzülmüştü şimdi babalarında gitti Rabbim dayanma gücü versin mekanları cennet olsun inşAllah

Avatar
MAZLUM 2017-07-27 15:18:08

nazi̇lli̇ poli̇s okulu 15. dönem sinif ve koğuş arkadaşiydik, hala anlattiğim hatiralari kardeşli̇ği̇ şakalarimiz zi̇hni̇mde, hocamizdi hemde, rabbi̇m rahmet eyleye

Avatar
nilgün ercan 2017-07-28 16:38:33

ben emekli polisim güli̇stan poli̇s merkezi̇nde berabe çalişmiştik. i̇yi̇ ni̇yetli̇ dürüst bi̇r meslekdaşimizdi mekani cennet olsun çok üzgünüm

Avatar
Apti 2017-07-27 21:21:45

Eniştem kabrin mekanın cennet olsun bizi hiçbir zaman bi kayıncıngibi degil kardesin gibi gördün YÜCE ALLAH,IM mekanınızı cennet yapsın bizim enistemizden öte abimizdin sizi asla unutmıcaz hep kalbimizde yaşıyorsunuz

Avatar
Apti 2017-07-27 21:24:22

Siz yerinizde rahat uyuyun eniştem ve ablam yegenlerim başımın tacıdır bir ömür boyu

Avatar
Erdal demirtaş 2017-07-27 23:47:54

Toprağım derdi kardeşini tanıyordum ama ıbrahim i 1 yıl kadar oldu taniyali delikanlı dürüst kişilikli ender insanlardan biri idi.ALLAH ım toprağım ı toprağında dinlendirsin.mekanı cennet olur inşaAllah.geride kalanlara baş sağlığı diliyorum.

Avatar
Erdal demirtaş 2017-07-27 23:50:10

Toprağım derdi kardeşini tanıyordum ama ıbrahim i 1 yıl kadar oldu taniyali delikanlı dürüst kişilikli ender insanlardan biri idi.ALLAH ım toprağım ı toprağında dinlendirsin.mekanı cennet olur inşaAllah.geride kalanlara baş sağlığı diliyorum.

Sponsorlu Bağlantılar haber32 haber32
Isparta zayi kayıp ilanlarınız için 0246 223 67 06 Ehliyet, öğrenci kimliği kayıp ilanı vermek için Isparta Express Gazetesi