haber32
banner77
01 Nisan 2019 Pazartesi 15:21
Isparta Eski Belediye Başkanı Yusuf Ziya Günaydın'dan Açıklama
haber32

31 Mart yerel seçimlerinin ardından eski Belediye Başkanı ve MHP Belediye Başkan Adayı Yusuf Ziya Günaydın, ilk kez açıklama yaptı.

Sosyal medya üzerinden yaptığı açıklamada; "Uzun bir seçim sürecinden sonra halkımız demokratik bir ortamda kararını verdi. Halkımızın kararına sonuna kadar saygılıyız. Bu süreçte bizleri yalnız bırakmayan gece gündüz çalışan gönül dostlarıma, seçimlerde bize destek veren herkese sonsuz teşekkür ediyorum. 31 Mart 2019 Mahalli idareler seçimlerinde göreve gelen tüm Belediye Başkanlarımıza, Belediye Meclis Üyelerimize ve İl Genel Meclisi üyelerimize görevlerinde başarılar diliyorum. Güzel memleketime esenlikler dilerim" dedi.

Son Güncelleme: 01.04.2019 19:10
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Ahmet ay 2019-04-01 16:35:51

Yeter Daaa bu kadar başkanlık, zaten yaş 70 ....

Misafir Avatar
YEtimin hakkı 3 hafta önce @Ahmet ay

seçimden sonra görev kusuru ve kamu zararı nedeni ile araştırma yapılması ve bunlar tek tek ortaya konup sorumlularına karşı davalar açılmalı ve yetimin yoksulun hakkı yiyenlerden sorulmalıdır.bu hesap sorulmaz ise değişen bir şey olmaz.ona göre

Beğenmedim! (0)
Avatar
GEÇMİŞ OLSUN. 2019-04-01 16:54:19

ıspartadaki sosyal konut sorunu ıspartada görünürde hizmeti olan bir belediye başkanına seçim kaybettirdi. son bir ayda yapılan hamlelere seçmen inanmadı. inşAllah gelen yeni başkan aynı hatayı yapmaz. ıspartada bir sosyal konut atılımı olurda, insanlar pahalılıktan alamadıkları evlerine kavuşurlar.

Misafir Avatar
Cayır Cayır 3 hafta önce @GEÇMİŞ OLSUN.

imara açilan yerlerden hangi̇ akrabayi talukat yer almiş ve kendisine görevi itibari ile avantaj ve avanta sağlamıştır.şükrü başkan bunların hesabını cayır cayır soracak

Beğenmedim! (0)
Avatar
Mahmut 2019-04-01 16:17:38

bahçelisiz olmayı göze alamadın, (sanırım mustafa sarıgülün durumuna düşmek istemedin haklı olarak) bahçeli ile de maalesef sonuç bu. geçen seçimde oy aldığın chp liler bu ittifaka asla sıcak bakmadılar.

Avatar
Zekeriya 2019-04-01 16:36:19

Şimdi çok daha güzelsin ISPARTAM ;)

Avatar
biri 2019-04-01 20:15:18

meral akşener seni bekler. git artık. mhp'yi daha fazla kirletme.

Misafir Avatar
kerpeten niyazi 3 hafta önce @biri

meral akşener ziyayı kabul etmez.akp ye gitsin.nede olsa cumhurcu

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
Emekli 3 hafta önce @biri

meral hanımda kabul etmez artik

Beğenmedim! (1)
Avatar
Ispartalı 2019-04-01 16:30:29

tüm alt yapısı tamamlanmış olan bir şehri elinizle teslim etmek ne kadar kolay oldu bilmiyorum ama, hakedilir bir durum değil gerçekten. sizi kaybetmiş olarak görmüyorum iki yüzlü insanlar yüzünden kaybedildi bu seçim meyve veren ağaç her zaman taşlanır. şunuda söylemeden geçemicem hatalarınız yokmuydu vardı, gereksiz yaptığınız harcamalar karşı adaylar tarafından kullanıldı müzelere gerek yoktu keşke alt yapı gibi temel sorunlara değinilseydi eminim farklı olacaktı. daha önce denendi de ne oldu yaptıkları sadece merkeze alt geçit onunda her yeri su alıyordu.2 gün açık 3 gün kapalı, migros kavşağını yaptılar ellerine yüzlerine bulaştı bumu hizmet yanına üst geçit yaptırdılar kimse kullanmıyor. trafik rahatladımı hayır.inşAllah gözle görünür hizmetleri görebiliriz. ısparta zaten güzeldi.................

Avatar
Cevdet 2019-04-01 16:36:51

Ya keşke bi dönem daha Başkan seçilseydi rekorlar kitabına girecektik :)

Avatar
Isparta unutmaz! 2019-04-01 19:53:07

Kendi başına hizmet ettin ! Yalnız yürüyen adam! Isparta seni unutamaz her yerde senin eserlerin en önemliside gönüllerimizi feth ettin! Sakın Ispartada hizmet takibini terk etme, biz her dâim senin hizmetleri takipçisi olacağını biliyoruz! Sayın Şükrü beye onun nezdinde Ispartamıza desteğini esirgeme sayın Yusuf Ziya Günaydın beyefendiciğim.

Sponsorlu Bağlantılar haber32 haber32
Isparta zayi kayıp ilanlarınız için 0246 223 67 06 Ehliyet, öğrenci kimliği kayıp ilanı vermek için Isparta Express Gazetesi