haber32
banner77
16 Ağustos 2017 Çarşamba 08:31
Isparta Güne Depremle Uyandı
haber32

Isparta'da sabah saatlerinde yaşanan 2,6 şiddetindeki deprem büyük paniğe neden oldu. 

 Edinilen bigilere göre deprem 2017.08.16   saat 06:55:39  da  5.7  km  derinlikte  2.6  şiddette  DARIOREN-(ISPARTA) merkezde meydana geldi.

Ancak kendini büyük çapta hissettiren deprem Isparta Merkezde paniğe neden oldu.

haber32
Anahtar Kelimeler:
Depremısparta
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
İssan Amca 2017-08-16 09:50:46

yuh be,2.6 lık depremide amma abartmışsınız.bırakın paniği duyan olmadı bu depremi.
sansayonel haber yaratmak için k&çınızı çok zorlamayın

Avatar
vatandaş 2017-08-16 17:37:06

deprem olsun diye dua edecek yorumcular var nasıl bir kafadasınız acaba=?

Avatar
Mehmet Kıymık 2017-08-17 02:48:52

Rabbim korusun

Avatar
fuhuş yuvası ısparta 2017-08-16 15:38:01

az bile 2.6 ıspartada bu kadar ahlaksızlığa karı kız bel altına 7 lik deprem olması lazım. dualarla ayaktayız yoksa halimiz perişan

Misafir Avatar
bahar candan 3 ay önce @fuhuş yuvası ısparta

yAllah arabistana... zina ile deprem mi olur la nasıl bir kafa.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Yormsuz 2017-08-16 11:05:05

Daha durun Rabbim daha kötüsünü vermesin 2.6 neki bu ısparta daha büyük şeyleri hakeriyor Rabbim korusun

Avatar
Yormsuz 2017-08-16 11:05:05

Daha durun Rabbim daha kötüsünü vermesin 2.6 neki bu ısparta daha büyük şeyleri hakeriyor Rabbim korusun

Misafir Avatar
dini vesvese 3 ay önce @Yormsuz

kabeyi sel bastığında ordaki insanlar mı haketmişti.. abuk subuk konusuyorsun..

Beğenmedim! (0)
Avatar
Ne o 2017-08-16 23:03:21

Depremin ne alakasi var fuhus yapanlarla bu kafalar bosmu acabaaaaaaaa

Avatar
Avcı 2017-08-16 09:53:11

birileri bir şeyler yapıyor hellam. yakında kokusu çıkar.

Sponsorlu Bağlantılar haber32 haber32
Isparta zayi kayıp ilanlarınız için 0246 223 67 06 Ehliyet, öğrenci kimliği kayıp ilanı vermek için Isparta Express Gazetesi