haber32
banner77
17 Şubat 2018 Cumartesi 10:17
Isparta Kitap Fuarı Damga Vuracak
haber32

Isparta 2. Kitap Fuarı 2-11 Mart tarihleri arasında Gökkubbe Fuar Merkezi'nde gerçekleştirilecek.

Birincisi büyük ilgi gören fuarın bu yılki konukları da yavaş yavaş belli olmaya başladı.

İşte Fuara katılacak yazarlardan bazıları...

haber32
Son Güncelleme: 17.02.2018 21:56
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
İhsan 2018-02-17 11:14:47

İhsan eliacik nedir baskan iyi misin? Toplama adamlari bulmussunuz yine.

Avatar
o zaman gitmem 2018-02-18 17:35:23

bir isim var ki davet edildiğine inanmak zor. eğer davet edilmişse asla gitmem böyle bir fuara. o şahısla aynı havayı teneffüs etmem.

Avatar
yanlışlık olmasın 2018-02-18 14:22:56

bu listede yanlışlık olmasın. belediyemizin hiç getirmemesi gereken bir isim görüyorum. bence liste gözden geçirilmeli. 2

Avatar
yakıştıramam 2018-02-18 17:33:52

sokak aralarında, ehli sünnete uymayan, kendi uydurduğu şekilde cuma namazları kıldırmaya kalkan, hele ki malum çevrelerin uzantısı olan bir siyasi partiye oy isteyen bir şahsın , belediyemizin davetlisi olacağına hiç ihtimal vermiyorum. umarım yanlış bir haberdir.

Avatar
önyargılılar fuara gelmesin. 2018-02-19 00:59:02

harika isimler... yazarlarin ki̇taplari̇ni̇ okumamiş bi̇haber ki̇mseler gitsin de biraz ne demek istediklerini bi öğreniversinler, herkes facebooktan bir şeyler öğreniyor garip bir ülkeyiz vesselam! okumadan yargılamayın insanları

Avatar
uygun bulmuyorum 2018-02-19 20:33:33

her görüşe saydı duyarım diyenlerden asla değilim. karşıma geçip dinim hakkında hakaretler eden bir şahsın görüşüne saygı falan duymam. bunun vebali var. açıkça yazayım: ihsan eliaçık ın davet edilmesini uygun bulmuyorum.

Avatar
peh 2018-02-18 11:12:35

maşAllah kadroya ihsan balbay hanefi

Avatar