haber32
banner77
07 Eylül 2018 Cuma 11:33
Isparta'lıların üstgeçit isyanı
haber32

Isparta'nın üst geçitleri dikkatleri üzerine çekti Komşu illere göre görselliği oldukça kötü olan ve kullanımıda oldukça güç olan Isparta'nın üst geçitleri dikkatleri üzerine çekti.

haber32
Son Güncelleme: 07.09.2018 11:39
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
ıspartalı 2018-09-07 11:46:08

ilimizdeki bazı üst geçitler çok dolambaçlı,adeta üst geçidi kullanmayın dercesine,insanı çok yoruyor,çok eziyetli....

Misafir Avatar
hüseyin01 2 hafta önce @ıspartalı

iki asansör koy tamamdır nerde yüksek mimarda o kafa

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
çünür 2 hafta önce @ıspartalı

örnek çünür berbat asansörlü ve merdivenli yap yapıyorsan demir yıgını uzay mekiği gibi ama bir işe yaramıyor

Beğenmedim! (0)
Avatar
hüseyin01 2018-09-07 14:52:21

haber32 nihayet haber değeri olan gerçekleri görmeye başladın.birde çünüre gelip burada yaşayanların dertlerine el atsan.ulusal medyaya düşmeden yap ki görelim.

Avatar
SANATSIZ 2018-09-07 17:26:46

türki̇yede 30 a yakin i̇l gezdi̇m yüze yakinda i̇lçe hi̇çbi̇ri̇nde bu kadar i̇ğrenç ve sanat mahrumu bir yigin görmedi̇m gözleri̇m kanadi resmen. gi̇di̇p köprülere i̇şlemeler yapmayi saçma sapan taş müsvetteleri̇ni̇ sokaklara koymayi bi̇li̇yorsunuz. bunu yapan kör müydü yoksa beledi̇ye mi̇ kör

Avatar
architect 2018-09-07 14:08:58

demir yıgınından başka birşey degil üst geçit sanki celik fabrikası ile anlaşma saglamış gibi bir proje ıspartada okdr mimar var yap bir yarısma 1 nci olan proje uygulansın halkın önüne konulsun maket olarakda böyle demir yıgını olmaz....

Avatar
vatandaş 2018-09-07 12:26:58

evinde doğru dürüst merdiven yoktur korkuluğu dar veya diktir ama devletinkini beyenmeyiz antalyada tıp fakuttesinin yanıda bir üs geçit var çıkabilene vatandaş üst geçini altından geçiyor ıspartadaki üst ğeçide ne olmuş konişan kaç sefer geçtin üstünden yapılanı eleştirme yapılanla öğünme yapılmayanı ve yapılamayanı eleştirelim

Avatar
canan demirel 2018-09-07 19:01:12

bizim başkan çok katlı yüksek mimar. ona o diplomayı vereni döveceksin önce.

Avatar
Manşet yapabilirdiniz, araştırsaydınız! 2018-09-07 14:07:04

Sayın Haber32 dün size yazdım, Ak parti ile Mhp ittifakı yereldede söz konusu diye! Niçin yayımlamadınız acaba yorumların bir kısmını! Hani küfür müfürlü yorumlar değil, tam tersine geçmişten geleceğe vizyon ipuçları bulunan küçük yorumlar sonuçta! Bak bu gün ulusal medyada bu ittifak ve Ak partinin yerelde YZG beyefendiyi destekliyecekleri!

Avatar
ısparta 2018-09-08 09:15:07