haber32
banner77
26 Ağustos 2017 Cumartesi 09:35
Isparta MHP'de istifalar peş peşe geliyor!
haber32

Mhp Şarkikaraağaç'ta sular durulmuyor 20 kişi partisinden istifa etti.

İŞTE İSTİFA EDENLER

Cemil Çelik Belediye meclis üyesi

Mevlüt Kara

Hasan Karaağaçlı

Ahmet Tulum eski ocak başkanı

Osman Oskay

Feride Oskay

Yılmaz Bayrakdar

Musa Küçükkarataş

Cengiz Şimşek

Halil Yılmaz Belediye meclis üyesi

Süleyman Akan il genel meclis üyesi

Ahmet Altınkaynak

İbrahim Gedik eski ocak başkanı

Ummuhanı Akan

Yaşar Sayın

Sabire Özün

Halim Koca

Mehmet Can Ulay

Mehmet Kaplan

Hasan Sağlam

Milliyetçi Hareket Partisi'nde Meral Akşener istifaları devam ediyor. Şarkikaraağaç Grubundan gelen 20 kişilik istifa kervanına bir yenisi daha eklendi. 

Bir dönem mevcut İl Başkanı İsa Yalçın'ın yardımcısı olarak görev yapan, Belediye Meclis Üyesi adayı, Muhasip Yönetim Kurulu üyesi, Hüseyin Kara'da istifa dilekçesini verdi.

haber32
Son Güncelleme: 26.08.2017 09:41
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Birdost 2017-08-26 10:09:46

Istıfa edin tamam ancak fotoyu destekleyen birinin safına geçmek vatan sever değil VATAN HAINI oluyorsunuz ve halk bunu asla affetmeyecektir çünkü bu halk vatani için TANKIN altına yatmistir

Misafir Avatar
ama fötöcüüü 1 yıl önce @Birdost

kulaktan duyma haberlerle, facebookta gördüğün fotoğraflarla mı bu kanıya vardın? fetöcü olsaydı eğer onu da almazlar mıydı?

Beğenmedim! (0)
Avatar
VATANDAŞ 2017-08-26 13:54:41

birdost rumuzlu kişi...!! fetöyü fotoyu destekleyen birinin safına geçmek vatanseverlik değil demiş siniz de..niye başımızda ki vatansever insanlar senin bildiğin bu fetöcü yü içeri alamamışlar sorgulayamıyorsun! aklınızı azıcık bari kullanın yaa!!meral akşener fetö ise neden hala dışarda ve siyasi parti çalışmaları yapabiliyor..hdp li vekilleri içeri atabilen bu sistem neden meral akşeneri içeri atamıyor..siz fazla coca cola içmeyin fabrikasını açın sadece..!!

Avatar
SABRİ 2017-08-26 13:02:42

birdost ta cevap vatanhani kim biliyorsunuz sayin akşener ne diyor bunu söyleyipte ispatedemeyen şerefsizdir diyor

Avatar
yerinde 2017-08-27 05:03:14

yerinde bir karar olmuş. bahçeli de artık akp osmaniye il başkanı olmalı.

Avatar
Seçim aritmatikçisi 2017-08-27 07:59:17

Çok da tın. MHP nin oylarını bölerek AKP nin ekmeğine bal-yağ sürersiniz. Her iki parti de yüzde 10 barajının altında kaldı mı, seçim sonucu AKP 380 CHP 220 milletvekili alırlar. Ondan sonra da konuşup dururuz, bir beş sene daha. Bu işler hesap kitap işi, bakın hep beraber göreceğiz seçim sonuçlarını. Tarih tekerrürden ibarettir. 2002 deki sonuçların, 2019 da da olabilme ihtimali çok yüksek görünüyor...

Avatar
iftira 2017-08-27 10:41:34

gerizekalılar küçük beyin olduğundan iftiraatarlar...aptal sürüsü bunlar..

Avatar
murat 2017-08-26 14:15:42

meral akşener parti kurarsa chpden en az %10 oy alır bu da chpnin bitişi demektir.

Misafir Avatar
lastik 1 yıl önce @murat

solcular, merkez partilere hiç oy vermeyen insanlardır. hakeza akşener'e de vermeyeceklerdir. ama başka durumlarda destek olabilirler. biten tabiki bahçelidir. taban oldukça rahatsız, tüm il-ilçe teşkilatlarında 10-15 kişi anca kalacak...

Beğenmedim! (0)
Avatar
Arif 2017-08-28 00:14:00

bu istifa kervanına katılanlar fetö nün kirli planları neticesinde yeni kuracakları partiye katılacak akşener taifesi, zaten bunlar ülkücülükle yakından uzaktan alakası olmayan kişiler

Misafir Avatar
kanıt 1 yıl önce @Arif

fötöde fötöde bebe gibi ağlamayın la artık.... iftira kötü bir şey, kanıtlayın...

Beğenmedim! (0)
Sponsorlu Bağlantılar haber32 haber32
Isparta zayi kayıp ilanlarınız için 0246 223 67 06 Ehliyet, öğrenci kimliği kayıp ilanı vermek için Isparta Express Gazetesi