haber32
banner77
01 Şubat 2019 Cuma 10:23
Isparta'nın Nüfusu Arttı
haber32

ISPARTA'NIN NÜFUSU 441 BİNE ULAŞTI

Türkiye nüfusu 31 Aralık 2018 tarihi itibarıyla 82 milyon 3 bin 882 kişi oldu

 Türkiye'de ikamet eden nüfus 2018 yılında, bir önceki yıla göre 1 milyon 193 bin 357 kişi arttı. Erkek nüfus 41 milyon 139 bin 980 kişi olurken, kadın nüfus 40 milyon 863 bin 902 kişi oldu. Buna göre toplam nüfusun %50,2'sini erkekler, %49,8'ini ise kadınlar oluşturdu.

TÜİK'e göre Isparta'nın 2017'de 433 bin 830 olan nüfusu 2018 yılı sonu itibariyle 441 bin 412'ye ulaştı. Isparta'nın il ve ilçe merkezlerinde 322 bin 23, belde ve köylerinde ise 119 bin 389 kişi yaşıyor.

Isparta'nın toplam nüfusunun cinsiyet dağılımına bakıldığında 219 bin 681'inin erkek, 221 bin 731'inin kadın olduğu görülüyor.

Son Güncelleme: 01.02.2019 10:24
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
hani öğrenciler 2019-02-01 11:53:40

merkez nüfusu ne kadar acaba

Misafir Avatar
Extradan 5 ay önce @hani öğrenciler

çevre illerin merkez nüfusları (büyükşehir olmayan) afyon; 231 bin , burdur 90 bin ,uşak 213 bin olmuş durumda

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Merhabalar 5 ay önce @hani öğrenciler

isparta merkez nüfusu 237 bin oldu. belediyeleri katarsak sav gibi : 252 bin oldu. genel merkez ise köylerle : 268 bin olmuş durumda . isparta geneli ise 442.412 olmuş durumda

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
damacana memo 5 ay önce @hani öğrenciler

belediyenin milleti konyaya götürdüğü ve parasını belediyenin ödediği söyleniyor. eğer böyle bir şey varsa milletten para ile getiren götüren bunu siyasi amaçları ile kullanan ve gelip gidenlere zehir zıkkım olsun inşAllah

Beğenmedim! (0)
Avatar
öğrenci 2019-02-01 12:04:20

nüfüsünüz artmadı.nüfüsünüzün yarısı yabancı diye dışladığınız.kişilerden oluşuyor.alış veriş etsin para bıraksın ondan sonra dışlayın.daha beter olacaksınız.

Avatar
kurt 2019-02-01 14:10:23

kurtleri kovun sehirden.

Misafir Avatar
ahmet'e 5 ay önce @kurt

ha siktir ulan dogru konus munasip yerine duburu duhul ederim

Beğenmedim! (4)
Misafir Avatar
AHMET 5 ay önce @kurt

ayrimcilik yapma itürk mi̇lleti̇ni̇n arasina ni̇fak sokma.seni̇n münasi̇p yeri̇ne sokarim

Beğenmedim! (7)
Avatar
misafir 2019-02-01 12:09:21

bu nüfüsa dur demek lazım gökmen gelirse yüzde yüz yerli olacak.saf kan yörükten başkası kalmayacak temiz şehir temiz toplum olacak,süriyelileri,doğu,güneydoğuluları ğönderecek.iyi olacak iyi olacak.yabancıları dışarı atacak duyun yabancılar

Avatar
öğrenci 2019-02-01 13:23:33

ikametğaha dayalı nüfüs sayımınıa karşıyım. kütüğe dayalı seçim veya kişinin beyanına dayalı nüfüs seçimi yapılsın.

Avatar
KELEPİR VATANDAŞ 2019-02-01 12:48:21

hoouston deği̇l bouston olacağiz.

Misafir Avatar
HAMUR MEHMET 5 ay önce @KELEPİR VATANDAŞ

belediyenin milleti konyaya götürdüğü ve parasını belediyenin ödediği söyleniyor. eğer böyle bir şey varsa milletten para ile getiren götüren bunu siyasi amaçları ile kullanan ve gelip gidenlere zehir zıkkım olsun inşAllah

Beğenmedim! (3)
Avatar
baladız 2019-02-01 12:50:03

ğel ğidelim bu yabancı yerden./////amma mecburum ne ğelir. elden///// yabancısın dışlanıyorsun/////hiçbir hayır ğelmez ıspartalı yarenden//// ne dost olunur nede bost/// işleri güçleri yabancısın derler.////// gidin burdan yabancılar.

Avatar
Ispartanın yerlisi 2019-02-03 10:24:15

Ne bicim haber merkez ayrı ilceler ayri yazın bari anlaşılır olsyn

Sponsorlu Bağlantılar haber32 haber32
Isparta zayi kayıp ilanlarınız için 0246 223 67 06 Ehliyet, öğrenci kimliği kayıp ilanı vermek için Isparta Express Gazetesi