10 Şubat 2017 Cuma 00:18
Isparta'nın üst geçitleri dikkatleri üzerine çekti
haber32

Trafiğin yoğun olduğu yerlerde yayalar için büyük önem arz eden üst geçitler Isparta'nın belirli yerlerine yapılmaya başladı.

Komşu illerdeki üst geçitlerle Isparta'nın üst geçidi arasında görsellik ve tasarım farkları dikkatleri çekiyor.

Komşu İllerdeki Üst Geçitler

Isparta'daki Üst Geçitler

Son Güncelleme: 10.02.2017 14:57
Anahtar Kelimeler:
ıspartaüstGeçitHaber32
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
SADO 2017-02-10 00:46:53

berbat ötesi.estetik denen bişey yok modern çağda sanayi işi olmuş.bari rengini değiştirin.

Avatar
tebrikler haber32 2017-02-10 00:38:44

süper tespit.ıspartanın neyi iyiki.yakın zamanda migros kavşağı inşaatı da başlanacak. sav yolunu yapan firma yapacakmış.sav yolu her yıl yamalanıyor.sözde yeni.askeriye yolu yol daraldı asfalt ötüyor.vu bu hatalı yapan firma hala ıspartada ihale alıyor iş yapıyor?????? ak partili isem suçum ne!?

Misafir Avatar
a.a. 2 hafta önce @tebrikler haber32

belediye yapmadı karyolları yaptı sayın arkadaşlar.

Beğenmedim! (0)
Avatar
sistem32 2017-02-10 00:37:52

bizim başkan ucuza malettiği için böyle fark oluyor :)

Misafir Avatar
a.a. 2 hafta önce @sistem32

sistem32 kardeş başkanı sevmem ama burda hakkını yemişssin bunu yapan belediye değil karayollarıdır ;)

Beğenmedim! (0)
Avatar
Yıl2017 2017-02-10 01:07:12

Yüksek mimari başkanımızı alkışlayalım yok böyle bişey...

Misafir Avatar
seda 2 hafta önce @Yıl2017

değerli arkadaşım üstgeçitleri belediye yapmadı devletimiz yaptı ama görselliği kötü olmasaydı daha iyi olurdu yüksek mimar başkanımın daha önemşi işleri var mesele elişi kursu açar

Beğenmedim! (0)
Avatar
basın bu 2017-02-10 08:56:46

size tşk ederiz mütüş bir konuyu taşıdığınız için..resmen ucube bu kadar mükemmel çirkin bir şeyi ancak biz yaparız geri kalmış ülkelerde bile bu yok..rezil olmadan kaldırın çabukkkk

Avatar
VATANDAŞ 2017-02-10 09:19:48

sanki eyfel kulesine çıkar gibi dön Allah dön merdiveni bitmiyor ki üst geçidi kullanalım. ıspartalıya layık gördüğü üst geçit yüksek mimardan beklenir ancak.

Misafir Avatar
bilgimiz yok, fikrimiz var! 2 hafta önce @VATANDAŞ

karayollari yapti deniliyor, hala minmardan beklenir diyorsunuz!

Beğenmedim! (1)
Avatar
Aslan 2017-02-10 02:34:55

Artist başkanınız böyle işlerde artistlik şeyler yapsa ya. Birde heryerde yüksek mimar diye yazıyor. Çokta fifi senin yüksek-alçak mimarlığın...

Avatar